Valve: 1.700 CPU χρειάστηκαν προκειμένου να δημιουργηθεί το VACnet

Ο μεγαλύτερος ίσως πονοκέφαλος που έχει να αντιμετωπίσει συχνά πυκνά η Valve, όσον αφορά το CS:GO, είναι οι cheaters.

 

Με την πάροδο του χρόνου, η εταιρεία έχει βελτιώσει τα εργαλεία και την στρατηγική της επί του θέματος, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να έχουν μειωθεί σε σημαντικό ποσοστό τα παράπονα των παιχτών και ένας σημαντικός αριθμός λογαριασμών να έχει τιμωρηθεί με Ban.

Την προηγούμενη εβδομάδα σε ομιλία που έδωσε ο προγραμματιστής της Valve, John McDonald, στα πλαίσια του Game Developers Conference στο San Francisco, ανέφερε πως η εταιρεία, έχει αναπτύξει τακτικές και εργαλεία τέτοια, που την βοηθούν να αντιμετωπίζει πλέον πιο αποτελεσματικά το πρόβλημα του cheating. Ωστόσο, η εταιρεία επιθυμεί να καταφέρει να συνεργαστεί και με άλλα studios, ούτως ώστε να βρεθεί μία οριστική λύση στο θέμα, καθώς αυτό το πρόβλημα υπάρχει και σε άλλα παιχνίδια του Steam.

Αυτό που παρατήρησε η εταιρεία το 2016, ήταν πως το μόνο που συζητούσε η κοινότητα εκείνη την περίοδο, ήταν το cheating, ενώ παράλληλα είχε λάβει πολλά email από Pro Players, οι οποίοι υποστήριζαν την άποψη της κοινότητας και παράλληλα έδωσαν και κάποια στοιχεία. Ο πρώτος γύρος των VAC bans ήταν η απόδειξη ότι η Valve ακούει.

Αυτό που έκανε η Valve σε συνεργασία με τον McDonald, ήταν να δημιουργήσουν το VACnet. Ωστόσο, το θέμα όπως τόνισε δεν έχει λυθεί. Μένουν να τακτοποιήσουν αρκετά προβλήματα, καθώς όταν ξεκίνησε το συγκεκριμένο project, δόθηκε προτεραιότητα στα aimbots. 

Τo launch του εργαλείου έγινε χωρίς ανακοίνωση, με αποτέλεσμα να πιαστούν πολλοί cheaters στον ύπνο. Ενώ ταυτόχρονα η συνεργασία της εταιρείας με το Overwatch, έχει βοηθήσει τους προγραμματιστές στο να μπορούν να βρίσκονται στο σημείο, που μπορούν να «προβλέψουν» και να αντιμετωπίσουν γρηγορότερα, νέα cheats.

 

Για την δημιουργία του VACnet, έπρεπε να υπάρξει ένα σύστημα που θα μπορεί να επεξεργαστεί το μέγεθος των data. Για παράδειγμα κάθε μέρα υπάρχουν περίπου 600,000 5v5 CS:GO matches.

 

 

Έτσι, αφού η εταιρεία έκανε μια εκτίμηση σχετικά με το σύστημα που χρειάζεται προκειμένου να γίνεται γρήγορα η δουλειά, συγκέντρωσε 1,700 CPUs ενώ στόχος είναι να μεγαλώσει το σύστημα, καθώς το VACnet πρέπει να μπει και στα υπόλοιπα παιχνίδια που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Το ύψος της επένδυσης που έγινε προκειμένου να αγοράσει η εταιρεία τον εξοπλισμό που χρειαζόταν, ήταν σχετικά υψηλό, όμως ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει καθώς ο συγκεκριμένος τίτλος φέρει υψηλά έσοδα στην Valve. 

«Το γεγονός ότι σήμερα, βλέπουμε ευχαριστημένους πελάτες και οι cheaters μειώνονται, μας κάνουν αισιόδοξους και πιστεύουμε πως σύντομα το πρόβλημα θα λυθεί στο 100%. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε, είναι να συνεχίσουμε να μαθαίνουμε και να βελτιωνόμαστε.» ~John McDonald.

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Co-Owner and Community Manager of Teamingame.gr

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio