Οι λόγοι που το netcode της Riot είναι καλύτερο από τα άλλα

Η Riot ανακοίνωσε τις προηγούμενες μέρες το νέο της tactical first-person shooter game, με νέο netcode, το οποίο προς το παρόν ονομάζεται Project A.

Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα FPS Games, το Project A φέρνει φέτος κάτι ιδιαίτερο στο τραπέζι με την επερχόμενη κυκλοφορία του. Ένα ολοκαίνουργιο netcode, σχεδιασμένο από το μηδέν. Έχει στόχο να καταπολεμήσει το poor bullet registration και να ελαχιστοποιήσει το πλεονέκτημα του peeker.

Σύμφωνα με την εκτελεστικό παραγωγό του Project A, Anna ‘Supercakes’ Donlon, το πρώτο βήμα της Riot είναι απόλυτο. Θέλει οι παίκτες θα έχουν την καλύτερη εμπειρία στο παιχνίδι καθώς η εταιρεία «ανοίγει πόλεμο» με τα bad connections.

Το βασικό σχέδιο επίθεσης της Riot αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος είναι ο ίδιος ο κώδικας να είναι «καθαρός». Μια μεταβλητή έκδοση του netcode middleware του Tony Cannon, που χρησιμοποιείται από τη σειρά Street Fighter, επιτρέποντας σχεδόν lag-less εμπειρία μέσω του ping-balancing.

Το δεύτερο μέρος, είναι μια «απλή αλλά και περίπλοκη» ιδέα που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2016. Ο τότε τεχνικός διευθυντή της Peyton Maynard-Koran είχε κάνει τα πρώτα βήματα. Ανέλαβε τον βασικό τους τίτλο, League of Legends: «Δημιουργούμε το δικό μας διαδίκτυο».

Σύμφωνα με τον Maynard-Koran, ο οποίος εξήσησε τις διαδικασίες που ερευνούσε η Riot. Το latency και το packet loss θα μπορούσε να μειωθεί αν παραλειφθούν οι «μεσάζωντες». Η αποστολή δεδομένων απευθείας από τους servers στον υπολογιστή του κάθε χρήστη θα είχε μεγάλη διαφορά.

FacebooktwitterredditpinterestlinkedinmailFacebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Ονομάζομαι Μιχάλης "Strudel" Αμανατίδης και σπουδάζω Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε. Ασχολούμαι από μικρός με το "gaming" και μου αρέσει αφάνταστα να πειραματίζομαι με PC Hardware και Smartphones αλλά και να μαθαίνω καινούρια πράγματα για αυτά μέχρι να τα καταστρέψω.