League of Legends: αλλαγές στο ranked system για το 2019

Αλλαγές στο ranked system ανακοίνωσε η Riot για το επόμενο έτος.

Το επόμενο έτος, θα υπάρξουν αλλαγές στο ranked system. Καινούργια χρονιά, καινούργιο ranked system, πολλές ιδεες, αλλαγές και προσθήκες. Αργείς 2019!

 

Περιθώρια Βελτίωσης

Το τρέχον σύστημα πρωτοεμφανίστηκε το 2013. Ο σκοπός του συστήματος ήταν η απόκτηση στόχων για τους παίκτες. Είναι ένας χώρος όπου ο κάθε παίκτης ελέγχει την ατομική δυνατότητα του.

Πάντα όμως υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Το ranked system δεν αποτελεί εξάιρεση. Υπάρχουν πολλά σφάλματα, τα οποία έχουν αναγνωριστεί και αναμένονται πάρα πολλές αλλαγές. Κακό matchmaking, η λειτουργία του MMR και η έλλειψη στόχων σε συγκεκριμένα divisions, συν επιπλέον ακόμη προβλήματα, δεν κάνουν το παιχνίδι όσο ευχάριστο θα έπρεπε.

 

Ranking Up

Ο λόγος που τόσο νωρίς μαθαίνουμε για τις επερχόμενες αλλαγές, είναι γιατί η Riot θέλει να «περπατήσει» τα βήματα της διαδικασίας μαζί με εμάς. Έτσι λοιπόν, εντός του 2018 θα ενημερωνόμαστε κατά τη διάρκεια της παραγωγής καλύτερου συστήματος. Γενικά, επικεντρώθηκαν σε τέσσερα βασικά πράγματα που το ranked system πρέπει (κατά τη γνώμη τους) να προσφέρει:

  • Αρχικά, να δίνει ξεκάθαρη πληροφόρηση έπειτα απο κάθε παιχνίδι.
  • Να παρέχει ποικιλία προκλήσεων κατά τη διάρκεια της σεζόν.
  • Ανεξαρτήτως επιπέδου ικανότητας, να προσφέρει στόχους σε όλους τους παίκτες.
  • Να ανταμείβει τους παίκτες που επενδύουν σταθερά χρόνο και ενέργεια στο παιχνίδι.

 

Ξεκάθαρη πληροφόρηση:

Μέχρι τώρα, στην αρχή της κάθε σεζόν, είχαμε τα provisionals. Αυτό προκαλούσε από πάντα άγχος στους παίκτες, καθώς κατά τη διάρκεια τους δεν παίρναμε τίποτα που να μας λέει περίπου που θα καταλήξουμε. Για αυτό, με τις επερχόμενες αλλαγές, θα μπορούμε να δούμε το χαμηλότερο division στο οποίο θα τοποθετηθούμε. Κάτι, που θα βλέπουμε μόνο εμείς. Έπειτα των privisionals, αφότου βγει το κανονικό division, θα μπορεί να το βλέπουν και οι φίλοι μας (και οι stalkers μας).

 

Ποικιλία προκλήσεων:

Το ranked system όπως είναι, δεν αναγνωρίζει τους παίκτες που εξειδικεύονται σε πολλούς ρόλους. Ακόμα και στο autofill, το σύστημα εύρεσης συμπαικτών μας αντιμετωπίζει σαν να έχουμε το ίδιο επίπεδο ικανότητας άσχετα με το ποια θέση παίζουμε. Έτσι, πολλοί παίκτες, καθώς παίζουν έναντι mains και one trick ponies, καταλήγουν να feed-άρουν. Τι θα γίνει λοιπόν με αυτό;

Να τι μας υπόσχεται η Riot: «Η εύρεση συμπαικτών θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο δίκαιη, τελεία. Θέλουμε το σύστημα να ανταμείβει παίκτες που εμβαθύνουν σε έναν ρόλο, αλλά θέλουμε επίσης να αναγνωρίζει σκληροπυρηνικούς παίκτες που εξειδικεύονται σε πολλούς. Για αυτό το λόγο, θα κάνουμε μερικές μεγάλες αλλαγές στο σύστημα εύρεσης συμπαικτών μας. Την επόμενη σεζόν, η Κατάταξη Solo/Duo θα έχει εύρεση συμπαικτών ανά ρόλο, το οποίο στην ουσία σημαίνει ότι θα σας βρίσκουμε αντιπάλους ανάλογα με την ικανότητά σας στη θέση που παίζετε. Η ιδέα είναι οι παίκτες να έχουν έως πέντε βαθμίδες, μία για κάθε θέση που παίζουν. Προς το παρόν, όσον αφορά τις βαθμίδες Diamond και το Master αυτό που σκεφτόμαστε είναι όταν ένας παίκτης φτάνει Master, όλα τους παιχνίδια να μετράνε προς μία μοναδική βαθμίδα, όπως και σήμερα. Αν η βαθμίδα του παίκτη μειωθεί, οι ξεχωριστές βαθμίδες θα εμφανιστούν ξανά. Θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε κατά πόσο αυτό έχει νόημα και θα προσαρμοστούμε ανάλογα».

Και όχι, δεν τελειώνει εκει! Χρύσες ίδεες Riot, μπραβο. Σκέφτονται το ενδεχόμενο να μας δίνουν ένα μπόνους όταν κερδίζουμε παιχνίδια όπου παίζαμε στη δεύτερη επιλογή μας ή μπήκαμε με autofill, το οποίο θα πάρουμε την επόμενη φορά που θα παίξουμε την πρώτη επιλογή μας.

ranked system

 

Στόχοι:

Καθώς ο μεγαλύτερος βαθμός παίκτων βρίσκεται είτε στο Bronze, είτε στο Silver, είτε είναι boosted (aka Diamond V), η Riot θα προσθέσει δύο καινούργιες κατατάξεις. Σκοπός είναι να βελτιώσει την εμπερία των παικτών στις βαθμίδες αυτές, και ειδικά στο Diamond. Και αφού θα προσθέσουν δύο νέες βαθμίδες, είδαν μια ευκαιρία να συμπυκνώσουν λίγο τον αριθμό των κατηγοριών ανά βαθμίδα. Από πέντε που είναι, θα μειωθεί κατά ενα.

 

Ανταμοιβή:

Πολλοί παίκτες αυτή τη στιγμή, κερδίζουν τις ίδιες ανταμοιβές παίζοντας μόνο τα provisionals στην αρχή της σεζόν με παίκτες που παίζουν όλο το έτος. Για να βελτιώσουν αυτή την εμπειρία, σκέφτονται να χωρίσουν τη σεζόν σε τρία splits. Η βαθμίδα μας δεν θα επαναφέρεται από split σε split. Ο σκοπός είναι να δούμε πως τα πάμε, να θέσουμε νέους στόχους και να κερδίσουμε καλύτερες ανταμοιβές. Οι ανταμοιβές του τέλους της σεζόν θα εξακολουθούν να υπάρχουν.

 

Περίγραμμα Κατάταξης και επιπλέον ανταμοιβές

Το περίγραμμα το ξεκλειδώνουμε στο τέλος κάθε έτους. Ε λοιπόν, όχι πια! Πλέον, με το που τελειώσουμε τα provisionals, θα μπαίνει και το περίγραμμα. Και μάλιστα, όσο βελτιωνόμαστε, θα αλλάζει!

Πέραν του περιγράμματος, θα κερδίζουμε και αμοιβές που αντανακλούν τη βαθμίδα κατάταξής μας. Οι αμοιβές θα βελτιώνονται ανάλογα με το σε πόσα split συμμετάσχουμε. Τι αμοιβές είναι αυτές; Εικονίδια, βελτιωμένα περιγράμματα κατάταξης, ίσως και κάποια διακοσμητικά εντός του παιχνιδιού.

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Call her Marie. Είναι 20 χρονών, ασχολείται με παιχνίδια κυρίως on Steam, λατρεύει το Stardew Valley. Είναι από τους ενοχλητικούς που βλέπουν ζώο και κάνουν σαν να είναι η πρώτη φορά που βλέπουν ένα.

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio