Goldman Sachs: Τα έσοδα των Esports θα αυξηθούν κατακόρυφα!

Η πασίγνωστη οικονομική υπηρεσία εξέδωσε στη δημοσιότητα ένα οικονομικό ρεπορτάζ με θέμα τα Esports. Οι αριθμοί εντυπωσιάζουν, καθώς η αύξηση στα έσοδα αναμένεται να αγγίξει μεγάλα ύψη. Ύψη της τάξεως των 2,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων(!) έως και το 2022.

Όπως καταλάβατε, η δημοσίευση της GS δίνει έναν νέο αέρα στα Esports. Τα οικονομικά στοιχεία που παρουσιάζονται, δημιουργούν νέες προσδοκίες και αυξάνουν το ενδιαφέρον για επενδύσεις στον χώρο αυτό. Ας δούμε τη δημοσίευση και τα στοιχεία της εις βάθος: Τα ετήσια έσοδα που καταγράφηκαν το 2017, υπολογίστηκαν στα 655 εκατομμύρια δολάρια, ενώ, έως το 2022, θα έχουν φτάσει τα 2,9 δισεκατομμύρια. Όμως, που οφείλεται αυτή η κατακόρυφη αύξηση;

Σε παγκόσμια κλίμακα, από τα (συνολικά) 3,5 δισεκατομμύρια άτομα που αποτελούν τους χρήστες online υπηρεσιών, τα 2,2 εξ’ αυτών είναι η gaming κοινότητα. Σε ποσοστιαία βάση, το 5% των χρηστών επί του συνόλου, αποτελεί το κοινό των Esports. Ας φύγουμε λίγο από το απλό κοινό και ας εξετάσουμε τι συμβαίνει με τα έσοδα από μέσα και διαφημίσεις. Συγκεκριμένα, οι διαφημίσεις αποφέρουν το 38% των εσόδων, ενώ τα μέσα είναι υπεύθυνα για το 14%. Η GS κάνει λόγο για αύξηση των εσόδων σε αμφότερες τις κατηγορίες, ενώ πιστεύει πως τα έσοδα από τα μέσα θα αγγίξουν το 40%!

Γεγονός που αντανακλάται σε κινήσεις όπως αυτή του Twitch, καθώς πρόσφατα πραγματοποίησε μια σπουδαία συμφωνία για την κάλυψη του Overwatch League. Η μάχη του streaming καλά κρατεί, καθώς το Facebook «αντεπιτίθεται», με συμφωνίες με τις ESL και Gfinity. Ακόμη, η παγκοσμιοποίηση παίζει το δικό της ρόλο στο συγκεκριμένο ζήτημα. Η «δίψα» που υπάρχει για τα Esports σε διάφορες μεριές του κόσμου, έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη streamings. Streamings τα οποία προσφέρονται στη γλώσσα της εκάστοτε χώρας-αγοράς το επιδιώκει.

Ας δούμε τώρα το «φαινόμενο» ονόματι Fortnite. Ένας τίτλος ο οποίος έσπασε πολλά ρεκόρ φέτος, κυρίως για τα λεφτά που δαπανήθηκαν σε κέρδη, καθώς και τους θεατές που προσέγγισε. Μάλιστα, όπως υποστηρίζει η δημοσίευση, το Fortnite είναι ένας τίτλος που μπορεί να δώσει ευκαιρίες στον οποιοδήποτε. Σε αντίθεση με άλλους τίτλους των Esports, το Fortnite δεν καθιστά «απαγορευτική» την επιτυχία ενός ερασιτέχνη. Είναι η λογική των battle royale τίτλων να μειώνει την απόσταση μεταξύ ενός μέσου παίκτη κι ενός επαγγελματία.

Τέλος, το δημοσίευμα δείχνει να «ποντάρει» πολλά και στις τοποθεσία των εκάστοτε brands. Στις ΗΠΑ, τα τέσσερα σπουδαιότερα πρωταθλήματα (NBA, NHL, NFL και MLB) αποδίδουν το 23% των εσόδων τους από τα εισιτήρια. Η λογική αυτή επεκτείνεται και στα Esports, με παράδειγμα την Pacers Gaming, ομάδα του NBA 2K League. H θυγατρική των Indiana Pacers, έχει υπογράψει συμφωνία με τοπικούς σπόνσορες. Ένα ακόμη παράδειγμα είναι η ένταξη home games στο OWL από το 2020. Η καινοτομία αυτή, πάντα με τη γνώμη της GS, θα αυξήσει τα έσοδα από 3,7 εκατομμύρια σε 7,6 έως το 2022. Αύξηση της τάξεως του (κρατηθείτε) 108%!

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio