Concept Art από Champions που δεν είδαμε στο Summoner’s Rift

Όσοι παίζετε League of Legends από την αρχή του, θα θυμάστε την περίοδο που η Riot Games έβγαζε νέο champion κάθε δύο εβδομάδες. Ο λόγος που συνέβαινε αυτό, ήταν πως η εταιρεία προσπαθούσε να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον των παιχτών γύρω από το παιχνίδι και να μπορέσει να εδραιωθεί για τα καλά. Βέβαια για να τα λέμε κι όλα, οι νέοι champions με την κυκλοφορία τους είχαν και πολλά bugs. Αυτό δημιουργούσε προβλήματα είτε στο gameplay είτε στους servers..Ποιος ξεχνάει άλλωστε τα 8ωρα και βάλε, που ο EUNE ή ο WEST (ανάλογα τα κέφια) ήταν κλειστός και το ατελείωτο spam των παιχτών είτε σε forums, facebook groups κλπ.

*Σε περίπτωση που το θυμάστε χορέψτε με το παρακάτω άσμα

(Συνεχίζουμε)

Την περίοδο εκείνη λοιπόν, η Riot Games εκτός από όλα τα παραπάνω, μοιραζόταν με το community τα Concept Art ή κάποια στοιχεία από champions που δεν θα βλέπαμε ποτέ ή τους είδαμε αλλά τελείως διαφορετικά στο τέλος. Και σήμερα σε αυτό το άρθρο θα δούμε μερικά από τα Concept Art πώς ξεκίνησαν και πώς – πού κατέληξαν.

 

-Mardock the Fisher of souls

 

Ο Mardock ήταν ένας αρχαιολόγος (το όνομα του ήταν Dr. Mark Strauss), που εξαφανίστηκε σε κάποιες σπηλιές. Ερευνούσε την φύση των dark energies με αποτέλεσμα να αλλάξει και να μην μπορεί να πεθάνει (σαν τις κατσαρίδες ένα πράγμα). Η αλλαγή αυτή βέβαια δεν είχε εμφανισιακά και τα καλύτερα αποτελέσματα, αφού έμεινε ένας σκελετός ο οποίος εκτελούσε χρέη ψαρά και το όνομα του έγινε Mardock. Ο κύριος απορροφούσε την ζωή και την ενέργεια άλλων πλασμάτων. Στο kit του είχε ένα καλάμι, ένα δόρυ και παγίδες. Ο Mardock δεν έφτασε ποτέ στο στάδιο παραγωγής, όμως ήταν αυτός που ενέπνευσε την Riot για την δημιουργία του Fizz. Η ultimate ικανότητα του Fizz, είναι εκείνη που θα είχε ο Mardock.

 

-Ruby Hextech Mechanic


 

 

Η Ruby είναι η champion που σήμερα την βλέπουμε στο League of Legends ως Vi. Στο αρχικό Concept Art, η Ruby είχε πατίνια τα οποία είχαν ρουκέτες. Τα γάντια και οι μπότες ήταν δικές της δημιουργίες (μαστόρισσα ήταν η κοπέλα ήξερε τι έφτιαχνε). 

 

 

 

 

-Ivan Armored Bomber Guy


Ο Ivan είχε βαρύ armor και είχε επιλέξει να χρησιμοποιεί βόμβες ως όπλο. Ωστόσο η Riot αποφάσισε να μην προχωρήσει με αυτό το Concept και χώρισε τον Ivan σε δύο champions. Ο ένας είναι ο Ziggs κι ο άλλος ο Nautilus. Η εταιρεία δεν προχώρησε με τον Ivan, επειδή θεώρησε πως με την κυκλοφορία ενός τέτοιου ήρωα που συνδύαζε και το Tank και το AP, θα μειωνόντουσαν οι επιλογές σε μελλοντικούς ήρωες. 

 

-CeeCee Hextexh Engineer


Η CeeCee ήταν το αρχικό σχέδιο του Braum..

Ναι αυτό το γλυκό κορίτσι, κατέληξε να γίνει ο μουστάκιας που ταΐζει poro. Είχε δημιουργήσει η ίδια τα όπλα της για να προστατεύει την ομάδα της. 

 

 

-Well The Hydrosoul

 

Ο Well, είχε σχεδιαστεί ως mage που θα είχε ως βασικό στοιχείο το νερό. Όσον αφορά το backstory, ο Well ήταν αρχηγός σε μια φυλή της θάλασσας και λεγόταν Soterios (αν σας βολεύει μπορείτε να τον λέτε και Σωτήρη). Ο Σωτήρης λοιπόν, έπνιγε τους άντρες της φυλής του και τους έφερνε πίσω στην ζωή ως πιστούς της θρησκείας του. Στο τέλος όμως φανατίστηκε τόσο πολύ που δοκίμασε να κάνει το τελετουργικό και στον εαυτό του με το σκεπτικό να αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερες δυνάμεις. Όπως καταλαβαίνετε, πνίγηκε και δεν τα κατάφερε (τον λες και σαΐνι). Μετά από προσευχές στους Θεούς, επανήλθε στην ζωή ως Water Elemental και το όνομα του έγινε Well και ζούσε μόνο για να εκτελεί τις εντολές των Θεών που τον επανέφεραν στην ζωή. Μπορεί η ιστορία του, να είναι ωραία όμως η Riot δεν προχώρησε στην δημιουργία του και στην θέση του, είδαμε την Nami.

 

-Kadarin Space Bounty Hunter

 

Το Concept Art του Kadarin, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Make A Wish.Riot, έλαβε ένα μήνυμα από τα γραφεία του Make A Wish, όπου την ενημέρωνε πως ένα παιδί ο Sam, ήθελε να φτιάξει έναν χαρακτήρα. Η Riot που έχει δείξει πολλές φορές την αγάπη της στα παιδιά, δέχτηκε στα γραφεία της τον Sam. Ο μικρός έκατσε τρεις ημέρες και μαζί με τους υπαλλήλους δημιούργησε τον Kadarin The Space Bounty Hunter. Ο Kadarin ήταν μονομάχος από την Noxus, όπου του αρνήθηκε ο «ένδοξος θάνατος» από τον Draven. Στην συνέχεια ο Kadarin ταξίδεψε ως την Zaun προκειμένου να βελτιώσει τις ικανότητες του. Ήταν marksman του οποίου η δυναμική ανέβαινε με τα hits, όπως γίνεται στον Rumble. Δεν κυκλοφόρησε ποτέ, επειδή θεωρήθηκε OP για το laning phase. Μπορεί όμως κάποια από τα skills του ή και τον ίδιο ακόμη να τον δούμε μελλοντικά.

 

-Seth The Sand Mage


Όπως μπορείτε να καταλάβετε από την εικόνα, το Concept του Seth είναι το πρωτότυπο του Azir που ξέρουμε. Κι ενώ οι ομοιότητες εμφανισιακά είναι προφανής, οι ικανότητες του Seth ήταν διαφορετικές από αυτές του Azir. Ο Seth χειριζόταν την άμμο και την σκορπούσε στον χάρτη, όπως κάνουν τα creeps στο Starcraft. Όταν στεκόταν στην άμμο, αποκτούσε buffs και μπορούσε να cast-άρει τα spells του από εκεί. Ο περιορισμός που είχε ήταν πως κάποιες ικανότητες μπορούσε να τις χρησιμοποιήσει ΜΟΝΟ αν στεκόταν στην άμμο. 

 

 

-Averdrian Astral/Arcane Mage

                                                                     
Ο Averdrian δεν εμφανίστηκε ποτέ στο Summoner’s Rift. Χρησιμοποιούσε Astral και Arcane μαγεία και εμφανισιακά έμοιαζε με εξωγήινο. Το κεφάλι του ήταν μεγάλο ως αποτέλεσμα της ευφυΐας που κατείχε. Οι ικανότητες του είχαν να κάνουν με ασπίδες και force fields, ενώ το playstyle του θύμιζε control mage. 

 

 

-Omen

Ο Omen, είναι από τα Concept Arts για τα οποία η κοινότητα του League of Legends μιλάει χρόνια. Και μπορεί οι παίχτες για αρκετό καιρό να γκρίνιαζαν που η Riot δεν τον είχε κυκλοφορήσει, όμως αργότερα είδαμε τον Omen να γίνεται Rek’Sai. Αρχικά η Riot δεν ήξερε τι πορεία θα ακολουθήσει μαζί του. Αν θα ήταν melee, adc, λίγο από όλα με πατάτες. Κατέληξε στο συρτάρι και αρκετό καιρό μετά, έγινε η jungler που μισούν πολλοί και αγαπούν ακόμα περισσότεροι.

 

-Ao Shin

Τι να πρωτοθυμηθούμε από την ιστορία του Ao Shin. Η Riot είχε παρουσιάσει το Concept Art την ίδια ημέρα που παρουσίασε το Spirit Guard Udyr. Το hype γύρω από τον περίφημο δράκο χτύπησε κόκκινο κι έπειτα είχαμε την απόλυτη ησυχία. Ο Ao Shin ήταν ένας δράκος που έλεγχε τις καταιγίδες, τους κεραυνούς και δημιουργούσε τυφώνες. Ωστόσο η Riot δεν κατάφερε να τον κάνει να δουλέψει όσες δοκιμές κι αν έκανε. Τον έβαλε στην αναμονή και στο τέλος τον είδαμε να κυκλοφορεί ως Aurelion Sol, με διαφορετικές ικανότητες και πειραγμένη εμφάνιση.

 

BONUS

Πριν λίγο καιρό ο Riot Meddler, όταν ρωτήθηκε για Concept Art που μπορεί να μετανιώνουν στην Riot που τα δημιούργησαν ή δεν τα κατάφεραν να τα κάνουν να δουλέψουν, ανέφερε πως κάτι που τους βασανίζει είναι ένας champion που το όνομα του είναι «Ink Mage«. Σύμφωνα με τον Meddler, ο τρόπος που λειτουργεί ο συγκεκριμένος ήρωας, είναι πολύ δύσκολος και προς το παρόν είναι ένας ήρωας που ο παίχτης πρέπει να παίζει μόνος του. Ο λόγος; Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού, ο παίχτης πρέπει να ζωγραφίζει με το ποντίκι το πεδίο που θα λειτουργήσουν οι ικανότητες, όπως κάνουμε στο paint. Αυτό μπορεί να έχει πλάκα ως σκέψη, όμως κατά την διάρκεια ενός παιχνιδιού θα δημιουργούσε πολλά προβλήματα. Έτσι για την ώρα μένει στο ντουλάπι. Ποιος ξέρει όμως;

 

Για την ώρα η Riot Games, έχει μειώσει την συχνότητα με την οποία κυκλοφορεί νέους champions κι έχει επικεντρωθεί στα Reworks. Ο λόγος που γίνεται αυτό, είναι πως επειδή τα πρώτα χρόνια του League of Legends, κυκλοφορούσαν πολύ συχνά τους champions τα skills και η εμφάνιση ήταν προχειροφτιαγμένα κι έτσι πλέον κοιτάζει η εταιρεία πώς θα τελειοποιήσει τους ήρωες.

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Co-Owner and Community Manager of Teamingame.gr

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio