Check Dat Indie: Captain Forever Remix

  • Γραφικά
  • Gameplay
  • Ήχος
  • Δυσκολία

Λίγες απαιτήσεις, γρήγορο gameplay και απλός χειρισμός. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά τα οποία μας τραβάνε συνήθως την προσοχή όταν διαλέγουμε να παίξουμε κάποιο indie videogame. Ναι φυσικά υπάρχουν και high-end indies όπως το Gone Home, να αλλάζουν λίγο τη ροή των πραγμάτων αλλά σε γενικές γραμμές όταν μιλάμε για μικρές ομάδες developers και designers τα αποτελέσματα είναι όσο πιο straight forward και απλά γίνεται.

Κάπως έτσι είναι το Captain Forever Remix, της Pixelsaurus games ένα indie space shooter το οποίο περισσότερο μοιάζει με building simulator παρά με sci-fi παιχνίδι όπως το FTL για παράδειγμα. O χειρισμός του παιχνιδιού καθώς και τα objectives του είναι ιδιαίτερα απλά χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι είναι εύκολο. Ενώ είναι ένα παιχνίδι με επίπεδα δυσκολίας ακριβώς όπως το FTL (ναι θα κάνω συχνά αναφορά στο FTL γιατί είναι ουσιαστικά ή βάση των space παιχνιδιών τέτοιου είδους), το gameplay του βασίζεται καθαρά στο να φτιάξετε και να χειριστείτε με αποτελεσματικότητα ένα πολύχρωμο διαστημόπλοιο με τον ίδιο τρόπο που θα φτιάχνατε ένα αυτοκινητάκι Lego.

 

2016-02-20_00002

 

Το “χτίσιμο” του πλοίου είναι το βασικό χαρακτηριστικό του παιχνιδιού αλλά είναι και το δύσκολο κομμάτι του. Θα πρέπει να το φτιάξετε έτσι ώστε να είναι αρκετά ευέλικτο στην κίνηση του αλλά και με αρκετό fire power ώστε να καταστρέψετε τα αντίπαλα πλοία. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά κομμάτια για να χρησιμοποιήσετε με στατιστικά που δίνουν attack speed, armor κτλ στο πλοίο αλλά και status effects στα όπλα σας. Αυτά τα κομμάτια που χρησιμοποιείτε έχουν durability και θα πρέπει να προσέχετε ιδιαίτερα όταν μπαίνετε σε μια μάχη γιατί ένα κομμάτι μπορεί να είναι αρκετό να σπάσει για να ανατινάξει τη “δημιουργία” σας.

Μπορώ να πω ότι η δημιουργία του πλοίου είναι τα 2/3 της χαράς του παιχνιδιού. Ειδικά αφού καταστρέψετε ένα αντίπαλο πλοίο και μπορέσετε να πάρετε τα ανέπαφα κομμάτια του (τα οποία συνήθως είναι μεγαλύτερου επίπεδου από τα δικά σας) μπορείτε να φτιάξετε ένα τέρας! Είναι αρκετό όμως αυτό το τέρας για να φτάσει στο τέλος του ταξιδιού και τον τερματισμό του παιχνιδιού; Πολλές φορές έχω δει σε streams να επιβιώνουν στις τελευταίες πίστες του παιχνιδιού τα πιο μικρά και γρήγορα πλοία, είτε λόγω του ότι έχασαν πολλά από τα κομμάτια τους σε διάφορες μάχες είτε για να μπορούν να χωθούν γρήγορα πίσω από το αντίπαλο πλοίο και να το καταστρέψουν. Προσωπικά πάντα πήγαινα για τις massive κατασκευές γιατί όπως είπα και πριν όλη η χαρά είναι στο building.

 

 

CFR

 

Αυτό που δεν μου άρεσε στο παιχνίδι είναι ο χειρισμός του. Το γεγονός ότι το πλοίο έχει μια σχετικά δυναμική κίνηση ανάλογα του που θα βάλετε τις τουρμπίνες του, δίνει μια αίσθηση αστάθειας συνεχώς και πολλές φορές θα βρεθείτε εκτός positioning στις μάχες ειδικά αν το αντίπαλο πλοίο καταφέρει να ρίξει κάποια από τις τουρμπίνες. Παρ’ όλα αυτά αν συνηθίσετε την κίνηση του είστε έτοιμοι να φτάσετε μέχρι τον Πλούτωνα, την τελευταία πίστα του παιχνιδιού.

 

CFR

 

Από πλευράς μουσικής και sound effects το Cptain Forever Remix έχει ένα σχεδόν παιδικό αλλά πολύ polished soundtrack. Ταιριάζει τέλεια στο μοτίβο του και γι’ αυτό δεν μπορώ να το κριτικάρω αρνητικά. Φυσικά και δεν είναι ένα παιχνίδι το οποίο αντιπροσωπεύει μικρές ηλικίες αλλά τα έντονα χρώματα του και το σχετικά απλό gameplay του απαιτεί μια πιο “funny” προσέγγιση. Αυτό μπορεί πολλούς να μην τους κάνει να του δώσουν την απαραίτητη προσοχή, να το δουν σαν ένα “παιδικό παιχνιδάκι” πριν πάνε σε ένα πιο massive και “ώριμο” space shooter αλλά είναι σίγουρα από τα παιχνίδια που αξίζουν τον κόπο.

Σε γενικές γραμμές το Captain Forever Remix είναι ένα indie παιχνίδι το οποίο μπορεί να σας δώσει άπειρες ώρες καψίματος αν έχετε την υπομονή και την στρατηγική σκέψη να του αφιερώσετε τον απαραίτητο χρόνο. Σίγουρα είναι ένα must play για κάθε indie fan καθώς είναι και ιδιαίτερα φτηνό (15€) .

 

To Captain Forever Remix στο Steam

 

 

 

FacebooktwitterredditpinterestlinkedinmailFacebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Reviewer και Editor. Μεγάλη φαν του Binding of Isaac και γενικά των indie games. Κάποια μέρα θα ήθελε να γίνει ο Big Boss του Metal Gear Solid!