T1: Σήκωσε την κούπα και έκανε ρεκόρ στο viewership

t1

Η Τ1 επικράτησε της Gen.G στον τελικό του LCK, και έκανε ρεκόρ όχι μόνο για την εμφάνιση σε όλο το split, αλλά και στο viewership.

Το τέλειο split έκανε η Τ1, καθώς ανίκητη έφτασε στον τελικό και επικράτησε με 3-2 επί της Gen.G. Η Τ1 που όπως έδειξε, φρόντισε σε αυτό το split, να μπει φορμαρισμένη και ανανεωμένη, δεν άφησε και πολλά περιθώρια στην Gen.G, η οποία αν και είχε πολλά προβλήματα να αντιμετωπίσει φέτος, το πάλεψε.

Ωστόσο, το πρωτάθλημα του LCK, που είναι κατά πολλούς, αυτό που έχει το μεγαλύτερο κύρος στον χώρο των esports, με την βοήθεια της T1, έσπασε αρκετά ρεκόρ το Σαββατοκύριακο. Σύμφωνα με το Esports Charts, το peak του viewership των παιχνιδιών του τελικού, έφτασε στο 1,37 εκατομμύρια, ξεπερνώντας το αντίστοιχο νούμερο των τελικών του Summer Split, που ήταν 1,32 εκατ. Ο συγκεκριμένος αριθμός είναι σημαντικός, καθώς ιστορικά μιλώντας, τα νούμερα των Spring Splits ανά τον κόσμο, συνηθίζεται να είναι πιο χαμηλά σε σχέση με των Summer καθώς μέσω των Summer Splits, οι ομάδες ανά region, εξασφαλίζουν την συμμετοχή τους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του League of legends.

Via Esports Charts

Οι αναλύσεις θέλουν, ο αριθμός αυτός, να συγκεντρώθηκε, επειδή η T1 κατάφερε να κερδίσει το ενδιαφέρον και των πιο αδιάφορων θεατών. Όταν το κοινό πρόσεξε, ότι η ομάδα έφευγε αήττητη μετά από κάθε αγωνιστική, όπως ήταν φυσικό αυξήθηκε το ενδιαφέρον του.

H T1 έχει ήδη δημιουργήσει εδώ και χρόνια μια δυναστεία. Έχει τρία Παγκόσμια Πρωταθλήματα και είναι για την ώρα η μόνη ομάδα που έχει κερδίσει back to back, το Παγκόσμιο. Πλέον έχει και το ρεκόρ του αήττητου σε split. Παράλληλα πρωτοστατεί στον τομέα των χορηγιών, καθώς είναι από τους οργανισμούς, που έχουν τα μεγαλύτερα brands ως χορηγούς. Nike,BMW,Samsung,Secretlab,SteelSeries, είναι μερικές από τις εταιρείες που διαφημίζονται στα esports, μέσω της Τ1.




 

Σχόλια

σχολιάστε

"Leaders instill in their people a hope for success and a belief in themselves. Positive leaders empower people to accomplish their goals"

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *