Τα Social Media εντάσσονται στον χώρο των NFTs

Social Logos
Facebook, Instagram, Twitter και Youtube φαίνεται οτι κάνουν κινήσεις για την ένταξη τους στον χώρο των κρύπτο και των NFTs.

H ραγδαία εξέλιξη και εξάπλωση των NFTs φαίνεται ότι δεν θα αφήσει “στην απ’ έξω” τις πλατφόρμες αυτές.
Πιο συγκεκριμένα ξεκινόντας από το Twitter από την περασμένη βδομάδα, οι χρήστες του έχουν τη δυνατότητα να επαληθεύουν τα NFTs ως εικόνες προφίλ. Η δυνατότητα αυτή είναι διαθέσιμη σε συνδρομές επί πληρωμή. στην υπηρεσία Blue του Twitter και οι επαληθευμένες ψηφιακές αυτές εικόνες έχουν εξαγωνικό περίγραμμα έναντι του συνηθισμένου μέχρι σήμερα κυκλικού. Η επαλήθευση των NFTs γίνεται με χρήση third-party API η οποία θα συνδέεται με το marketplace του OpenSea.
Η κίνηση αυτή φαίνεται ότι δεν πολυάρεσε στον Elon Musk, ο οποίος δείχνει την ενόχληση του με το tweet του:

Το ενδιαφέρον της πλατφόρμας φαίνεται οτι εξαπλώνεται και πιο γενικά στον χώρο των κρυπτονομισμάτων αφού ανέρτησε αγγελία στο LinkedIn, όπου αναζητά Senior Product Manager για αυτόν τον τομέα.

Τα Facebook και Instagram, ταυτόχρονα, ξεκίνησαν τον σχεδιασμό για την ένταξη στο χορό.
Αναλυτικότερα, ξεκίνησαν ήδη οι εργασίες και οι δοκιμές ώστε οι χρήστες να μπορούν να βάλουν ως επαληθευμένες φωτογραφίες προφίλ, να δημιουργούν ή να κάνουν mint NFTs.
Ακόμα υπάρχουν συζητήσεις, ώστε η Meta να ανοίξει δικό της Marketplace όπου θα μπορούν να γίνουν αγοραπωλησίες NFT. Κάτι τέτοιο ίσως φέρει ξανά στην φόρα το Novi wallet, ένα πιλοτικό πορτοφόλι για κρυπτονομίσματα και NFTs που ξεκίνησε να φτιάχνει η εταιρεία τον περασμένο Οκτώβριο.
Η δημιουργία NFTs μέσα στις πλατφόρμες αυτές είναι κάτι που περιμέναμε μετά την ανακοίνωση για τη δημιουργία του Metaverse, αφού όλα τα ψηφιακά αγαθά στον κόσμο του μπορούν να αποτελέσουν NFTs.

Από όλα αυτά φαίνεται ότι το YouTube, βλέπει θετικά το ενδεχόμενο να μπει στον χώρο. Σε ανακοίνωση της η CEO, Susan Wojcicki, ανέφερε οτι “τα NFTs είναι μια αδιανόητη ευκαιρία να αναπτυχθεί η σύνδεση μεταξύ των δημιουργών και των θαυμαστών τους”. 
Έτσι, το να αποτελεί ακόμα και κάθε βίντεο στο YouTube ένα NFT του δημιουργού του ίσως δεν είναι κάτι και πολύ μακρινό.

Οι διαστάσεις του χώρου των NFTs και γενικότερα της τεχνολογίας Blockchain φαίνεται έτσι ότι μεγαλώνουν όλο και πιο γρήγορα καθώς βλέπουμε έναν “ανταγωνισμό” ακόμα και από τα social media για το ποιος θα κάνει το ποδαρικό σε αυτόν.

Σχόλια

σχολιάστε