Esports 2021: Αυτές είναι οι πιο δυνατές διαφημιστικές καμπάνιες

Esports 2021

Τα Esports, ήταν ένας από τους τομείς, που οι διαφημιστικές καμπάνιες έδωσαν ρέστα το 2021, κι εμείς ξεχωρίσαμε τις καλύτερες.

 

BMW

Το 2020, η BMW, ανακοίνωσε την συνεργασία της με πέντε esports οργανισμούς από τα μεγάλα Πρωταθλήματα του League of Legends. Cloud9,Fnatic,FPX,G2 και T1, υπέγραψαν μια πολυετή καμπάνια υπό τον τίτλο #UnitedInRivalry. Η BMW με αυτό τον τρόπο, έδειξε σε Παγκόσμιο επίπεδο, το τι προσφέρει και διαφημίστηκε, καθώς οι οργανισμοί που επέλεξε, έχουν βάση Ευρώπη,Αμερική,Κίνα και Κορέα. Το 2021, η επόμενη κίνηση της, ήταν να χρησιμοποιήσει το κλειδί του “ανταγωνισμού” κι έτσι με την βοήθεια παικτών των οργανισμών, δημοσίευσε ένα teaser από το Heroes of Rivalry manga, στο οποίο πρωταγωνιστούν οι παίκτες. 




Erste Group + LEC

Η Riot Games σε συνεργασία με την ERSTE Group, η οποία δραστηριοποιείται στον χρηματοοικονομικό τομέα, κυκλοφόρησε ένα διαφημιστικό με το Hashtag #believeinyourself, όπου ενθαρρύνει τους φανς και τους παίκτες των esports, να μην δίνουν σημασία στους haters και να πιστεύουν στον εαυτό τους.




Intel + ESL

Η ESL, δραστηριοποιείται στον χώρο των esports πάνω από 20 χρόνια και είναι από τους πρώτους που είδαν τις δυνατότητες του χώρου, ενώ έχουν συμβάλει τα μέγιστα στην ανάπτυξη τους. Σε ένα video που κυκλοφόρησε, σε συνεργασία με την Intel, παρουσίασε highlights από μεγάλες στιγμές των esports και ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας των δύο εταιρειών.




Nike + T1

Η Nike, σε συνεργασία με την T1 και την πρώην streamer της JisooGirl, έτρεξε καμπάνια κατά του toxicity. Το μήνυμα που προωθεί είναι “Don’t hate the player, just be better. We are all just Gamers.” 




Rogue + KIA

Με την ανανέωση της συνεργασίας μεταξύ της Rogue και της KIA, κυκλοφόρησε μια σειρά διαφημιστικών video, όπου παίκτες όπως ο πρώην παίκτης της Rogue, Hans Sama, περιγράφουν τι τους εμπνέει, για ποιο λόγο μπήκαν στα esports και γιατί παίζουν. 




Ralph Lauren + G2

Ο χώρος της μόδας τα τελευταία χρόνια, φαίνεται πως επενδύει στην διαφήμιση του μέσω των esports. Έτσι λοιπόν, το 2021, ήταν η χρονιά που είδαμε τον Rekkles ως μέλος της G2, να γίνεται το πρόσωπο της καμπάνιας που έτρεξε ο δημοφιλής οίκος μόδας, σε συνεργασία με την G2 Esports. Το project, στόχευσε στο να δείξει την ισότητα μεταξύ των esports και του παραδοσιακού αθλητισμού, καθώς σημαντικοί αθλητές έλαβαν μέρος στην καμπάνια.




 

via:Esportsinsider

 

 

 

Σχόλια

σχολιάστε

"Leaders instill in their people a hope for success and a belief in themselves. Positive leaders empower people to accomplish their goals"

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *