
Η πρώτη season του Arcane, έκανε Netflix και Riot Games να τρίβουν τα χεράκια τους, και την Rihanna να μπαίνει μέσω της Fenty στο Gaming.
Όλοι είδαμε την καμπάνια που έτρεξε η Riot Games λίγο πριν την κυκλοφορία της πρώτης season του Arcane, τόσο στα Social Media, όσο και σε συνεργασία με το PUBG και την Epic Games .
Ωστόσο, μία συνεργασία “έκπληξη” με αφορμή το Arcane, είναι αυτή που έκανε η εταιρεία, με την Fenty Beauty, η οποία είναι η εταιρεία καλλυντικών της Rihanna.
Παρόλο που δεν έχουν γίνει γνωστές οι λεπτομέρειες για την συνεργασία, σχετικά με το Arcane, οι πληροφορίες θέλουν να αφορά το make up των χαρακτήρων της δημοφιλούς σειράς, κάτι που σημαίνει πως η Fenty Beauty είχε συμβουλευτικό ρόλο στο development της σειράς. Η είσοδος της Fenty στο Arcane, άνοιξε κι επίσημα την πόρτα στην δημοφιλή εταιρεία καλλυντικών για την δική της σειρά NFT’s.
We’re still not over last night!!! #Arcane pic.twitter.com/PCh2wuUJ9Y
— FENTY BEAUTY (@fentybeauty) November 7, 2021
Αξίζει να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο, πως η συνεργασία Fenty x Riot Games για το Arcane, δεν είναι η πρώτη του είδους της. Το 2020 η Gilette Venus, σε συνεργασία με το Animal Crossing:New Horizons, κυκλοφόρησε την καμπάνια “My Skin, My Way”, ενώ αντίστοιχα η Mac Cosmetics σε συνεργασία με την EA Games, κυκλοφόρησε 12 make up looks για το παιχνίδι Sims.