Το Netflix «χάνει» από το Fortnite παρά από το HBO

Το Netflix, η μεγάλη υπηρεσία streaming, βλέπει το παιχνίδι της Epic Games ως το μεγαλύτερο ανταγωνιστή της.

Σε ένα γράμμα του που συνόδευε τα αποτελέσματα Q4, το Netflix είπε στους επενδυτές ότι ο ανταγωνισμός αφορά τις πλατφόρμες της τηλεόρασης και του κινητού.

«Συναγωνιζόμαστε με (και χάνουμε από) το Fortnite περισσότερο από ότι από το HBO. Υπάρχουν πολλοί ανταγωνιστές σε αυτή την αγορά. Η ανάπτυξή μας εξαρτάται από την εμπειρία που προσφέρουμε στις οθόνες, συγκριτικά με αυτές των άλλων εταιριών που επιλέγουν οι καταναλωτές».

Αυτή είναι άλλη μία απόδειξη του πόσο σπουδαίο έχει γίνει το Fortnite. Τον Νοέμβριο του 2018, οι διαφορετικές εκδόσεις του παιχνιδιού είχαν συνολικά 200 εκατομμύρια εγγεγραμμένους παίκτες. Ο αριθμός αυτός έχει σίγουρα αυξηθεί από τότε.

Αυτή τη βδομάδα, η ετήσια αναφορά της SuperData έκανε μια εκτίμηση των ετήσιων εσόδων του Fortnite στα 2.4 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτά είναι και τα μεγαλύτερα ετήσια έσοδα που έχουν εισπραχθεί ποτέ από παιχνίδι στην ιστορία.

Ενώ το Netflix ανησυχεί περισσότερο για το Fortnite παρά για το HBO, ένα πρόσφατο άρθρο που ανέβηκε στο GamesIndustry.biz συμβούλευσε τους δημιουργούς παιχνιδιών να παρακολουθούν και πλατφόρμες, όπως είναι του Netflix, όταν σκέφτονται να κυκλοφορήσουν ένα παιχνίδι. Γιατί, όμως;

Την ίδια εβδομάδα, λοιπόν, που κυκλοφόρησαν το Super Mario Odyssey, το Wolfenstein II και το Assassin’s Creed Origins, κυκλοφόρησε και η δεύτερη σεζόν του Stranger Things και η ταινία Thor: Ragnarok. Το Midia Research ανακάλυψε ότι -για παράδειγμα-  οι fans του Assassin’s Creed είναι και fans του Stranger Things. Έτσι, πολλοί προτίμησαν να κάτσουν μια βδομάδα να κάνουν binge-watching στο Netflix αντί να αγοράσουν τα παιχνίδια.Το Netflix συζήτησε και για έναν άλλο τρόπο με τον οποίο συνδέεται με τα παιχνίδια. Μετά την επιτυχία του Bandersnatch, ενός επεισοδίου του Black Mirror που επέτρεπε στους χρήστες και θεατές να αποφασίσουν οι ίδιοι τη μοίρα του πρωταγωνιστή και την εξέλιξη της ιστορίας, η εταιρία πρόκειται να αφοσιωθεί περισσότερο στη διαδραστική φαντασία μέσω μιας δικής της τεχνολογίας που λέγεται «Branch Manager».

«Είμαστε ενθουσιασμένοι με τον παγκόσμιο ενθουσιασμό που δημιούργησε το Bandersnatch. Είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα του πώς μπορεί η τεχνολογία να παντρευτεί τη διασκέδαση με στόχο την εξέλιξη της αφήγησης των video», είπε το Netflix.

 

 

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio