Το πρώτο πτυχίο στα eSports και στον σχεδιασμό παιχνιδιών

Tο πρώτο δίπλωμα – πτυχίο αφιερωμένο στα eSports και το σχεδιασμό παιχνιδιών, στη Σιγκαπούρη.

Τα eSports είναι πλέον μέρος των Asian Games 2022. Πρόσφατα δημιουργήθηκε το πρώτο δίπλωμα αφιερωμένο στα eSports και τον σχεδιασμό των παιχνιδιών, στη Σιγκαπούρη, με σκοπό να φέρει πιο κοντά τα eSports και τις ακαδημαϊκές σπουδές.

Εχθές ξεκίνησε από την ακαδημία πληροφορικής, το πρόγραμμα διπλωμάτων – σπουδών ( το οποίο διαρκεί οκτώ μήνες). Με στόχο να εξοπλίσει τους μαθητές με δεξιότητες στην ανάπτυξη παιχνιδιών, γνώση eSports, στη διοίκηση μιας ομάδας, ενός live-stream τουρνουά και με σχεδιαστικές θεωρίες προγραμματισμού για ένα παιχνίδι. Οι φοιτητές θα παρακολουθούν οκτώ μαθήματα στην πανεπιστημιούπολη της ακαδημίας, στο κτίριο της εθνικής βιβλιοθήκης. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των ενοτήτων, θα τους χορηγείται το δίπλωμα. Στη συνέχεια μπορούν να υποβάλουν αίτηση για το επόμενο δίπλωμα, ή ακόμη και ένα πτυχίο πανεπιστημίου σε συναφείς τομείς στο Πανεπιστήμιο Oxford Brookes της M. Βρετανίας.

Το πρόγραμμα σπουδών θα έχει τρεις περιόδους εισαγωγής κάθε χρόνο, τον Ιανουάριο, τον Μάιο και τον Σεπτέμβριο. Οι αιτήσεις για την πρώτη εισαγωγή, τον Σεπτέμβριο, του τρέχοντος έτους είναι πλέον ανοιχτές. Τα δίδακτρα είναι 6.480 δολάρια για τους ντόπιους φοιτητές, οι οποίοι πρέπει να είναι τουλάχιστον 18 ετών και να έχουν τουλάχιστον δύο επίπεδα διπλώματος Α. Ένα διεθνές δίπλωμα Baccalaureate (απολυτήριο λυκείου) ή άλλα ισοδύναμα προ-πανεπιστημιακά προσόντα. Οι υποψήφιοι άνω των 30 ετών θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τουλάχιστον τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να έχουν οκτώ χρόνια σχετική εργασιακή εμπειρία.

Το πρόγραμμα σπουδών πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Cybersports και το Online Gaming Association, το οποίο λειτουργεί μια ακαδημία eSports με την υποστήριξη του Εθνικού Συμβουλίου Νεολαίας. Υποστηρίζεται επίσης από την ανάπτυξη του προγράμματος σπουδών, τη γνώση της βιομηχανίας, στις διαλέξεις επισκεπτών και στις ευκαιρίες σύνδεσης από βασικούς συντελεστές της βιομηχανίας, όπως Electronic Sports League(ESL) Asia, Riot Games και Twitch.

«Καθώς η παγκόσμια βιομηχανία των eSports συνεχίζει να αναπτύσσεται, τόσο αυξάνεται και η ζήτηση για ποιοτικό περιεχόμενο των eSports από τους οπαδούς σε όλο τον κόσμο»

Δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ESL Asia, Frank Sliwka.

 

Αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες των γονέων, της παραδοσιακά αναπτυγμένης Σιγκαπούρης, οι οποίοι είναι σκεπτικοί σχετικά με τέτοια προγράμματα. Ο γενικός διευθυντής της Ακαδημίας Πληροφορικής, Allan Norton, δήλωσε: «Ως γονέας (εγώ), είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι πρόκειται για ένα ακαδημαϊκό μονοπάτι καθώς και μια επαγγελματική πορεία που μπορεί να οδηγήσει σε μακροχρόνια σταδιοδρομία. Υπάρχουν εκατοντάδες ομάδες eSports σε όλο τον κόσμο. Θα υπάρξει θεμιτό αίτημα για τον ίδιο τον κλάδο. Δεν είναι όλα για τους παίκτες, πρόκειται για τη βιομηχανία

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio