Τα σχέδια του Battle Angle Alita Game δεν έγιναν ποτέ πραγματικότητα

Το Alita: Battle Angel τελικά έφτασε στους κινηματογράφους φέτος, πολύ καιρό αφού ο James Cameron αγόρασε για πρώτη φορά τα δικαιώματα. Είχε προσπαθήσει να κάνει την ταινία το 2005 χωρίς να τα καταφέρει. Την εποχή εκείνη, ένας νέος σχεδιαστής παιχνιδιών της Activision σκέφτηκε ότι ίσως είναι η κατάλληλη στιγμή για να βγάλει ένα Alita game.

Ο Casey Holtz έχει εργαστεί στη βιομηχανία παιχνιδιών για 14 χρόνια. Έχει συμμετοχές σε τίτλους όπως «Παρασκευή 13» και στην άδεια της Activision για την πρώτη ταινία X-Men. Είναι επίσης ένας μακροπρόθεσμος φίλος της Alita. «Για πρώτη φορά συναντήθηκα με το Battle Angel Alita στο γυμνάσιο σε ένα τοπικό comic shop», δήλωσε στο Kotaku. «Έπεσα στην αγάπη με τα ωραία έργα τέχνης, τα σχέδια χαρακτήρων και τις σκηνές δράσης καθώς και τον βαθύ και ενδιαφέροντα κόσμο και τους χαρακτήρες. Υπάρχουν πολύ λίγοι καλλιτέχνες που έψραψαν κόμικς με την ποσότητα λεπτομέρειας και δημιουργικότητας όπως ο Yukito Kishiro.

«Η Alita είναι ένας δυναμικός χαρακτήρας που εξελίσσεται σε όλα τα βιβλία», είπε. «Η προσωπικότητά της, οι στόχοι της και οι σχέσεις της όλα έχουν ενδιαφέρων. Έχει ελαττώματα και αδυναμίες, αλλά είναι ανθεκτική και αποφασισμένη». Ο Holtz έχει μια σημαντική συλλογή από πράγματα της Alita το παιχνίδι του PlayStation 1, ένα αγαλματάκι, βιβλία τέχνης κ.α.

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πριν ο Holtz εισέλθει στη βιομηχανία παιχνιδιών, ένας άλλος superfan της Alita έκανε κινήσεις για να μετατρέψει το manga και το anime σε μια ταινία του Χόλιγουντ: ο James Cameron. Μέχρι το 2003, η Alita του Cameron ήταν σε προπαραγωγή και εως το 2004, ήταν το επόμενο μεγάλο έργο του.

Ο Holtz έγραψε ότι η Alita θα ήταν, «ένα κορίτσι με οργανικό εγκέφαλο και φονικό σώμα cyborg». Έχει καυχηθεί για την ευελιξία και την ταχύτητα της Alita, ειδικά για το «Sure Foot System». Ένα σύστημα το οποίο θα επέτρεπε στους παίκτες να κάνουν ελιγμούς. Ο ίδιος μάλιστα μίλησε για την γνωστή αγάπη του Cameron για το 3D, λέγοντας ότι «η δράση ξεσπάει στο σαλόνι σας καθώς μάχεστε».

«Η ιστορία καλύπτει τα απόβλητα του Scrap Yard, μέχρι τον ουτοπικό διαστημικό πολιτισμό, κάνοντας τον Battle Angel την αρχή ενός επικού franchise». Αναμένει ότι το παιχνίδι θα βγει για το PlayStation 3 και το τότε απροσδόκητο Xbox 360.

Οι Holt και Hon συναντήθηκαν με τη διοίκηση της Activision, χωρίς όμως να υπάρχει κάποιο επιθυμητό αποτέλεσμα. Εν τέλη, το μόνο game που κυκλοφόρησε με βάση την Alita είναι το Gunnm: Martian Memory, το οποίο βγήκε το 1998 στην κυκλοφορία, ωστόσο ήταν διαθέσιμο μόνο στην Ιαπωνία.

«Την εποχή εκείνη, ήταν η πρώτη μου χρονιά ως σχεδιαστής παιχνιδιών στη βιομηχανία. Εκτιμώ ειλικρινά τη συνάντηση διαχείρισης μαζί μας και μας αφήνει να βάλουμε το παιχνίδι στην πρώτη θέση», δήλωσε ο Holtz. «Νομίζω ότι υπήρχαν κάποιες ανησυχίες ότι η ιδιοκτησία ήταν λιγότερο γνωστή στις Η.Π.Α. και στην Ευρώπη. Οι anime και manga δεν ήταν τόσο τεράστιες όσο είναι τώρα. Συνεπώς ήταν πιο δύσκολο να πουλάνε, ακόμη και με το εκπληκτικό ιστορικό του James Cameron. «

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Ονομάζομαι Μιχάλης "Strudel" Αμανατίδης και σπουδάζω Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε. Ασχολούμαι από μικρός με το "gaming" και μου αρέσει αφάνταστα να πειραματίζομαι με PC Hardware και Smartphones αλλά και να μαθαίνω καινούρια πράγματα για αυτά μέχρι να τα καταστρέψω.

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio