Το content update του Teamfight Tactics έφτασε και εμείς συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε ό,τι χρειάζεται να ξέρετε!
Το φετινό καλοκαίρι σήμανε την έλευση του Teamfight Tactics. Το spinoff …αδερφάκι του League of Legends, «τρέλανε» κόσμο και δεν άργησε να καταλάβει τις πρώτες θέσεις στο Twitch. Ακόμη και τώρα που τα πράγματα έχουν κάπως ηρεμήσει, η fanbase του τίτλου συνεχίζει να είναι σταθερή και δυναμική. Αυτή λοιπόν η fanbase, ανταμείφθηκε με πλούσιο υλικό από το update της 21ης Οκτωβρίου.
Το μενού έχει απ’ ολα: Από champions και items, έως elements και classes. Αποκαλύψεις οι οποίες ήρθαν στο «φως» μέσω των δημιουργών, από τος οποίους γίνεται γνωστό το νέο υλικό. Για εσάς λοιπόν που μπορεί να βαριέστε να «ξεψαχνίζετε» το περιεχόμενο της αναβάθμισης, συγκεντρώσαμε ό,τι χρειάζεστε! Καθίστε …αναπαυτικά πίσω από την οθόνη σας, καθώς ακολουθεί ένας καταιγισμός στοιχείων:
Crystal
Το νέο στοιχείο που είδαμε με την εμφάνιση του «Rise Of The Elements». Τα Crystal units δέχονται damage cap 100/40 ανά hit όταν υπάρχουν 2/4 Crystal units.
Skarner
Cost: 2
Element: Crystal
Class: Predator
Ability: N/A
Ashe
Cost: 4
Element: Crystal
Class: Ranger
Ability: Ranger’s Focus-Με διάρκεια πέντε δευτερολέπτων, η Ashe εισπράττει +50/75/100% ταχύτητα επίθεσης, καθώς και οι αυτόματες επιθέσεις της εξαπολύουν πενταπλό burst με 50/80/120% physical damage.

Τaric
Cost: 5
Element: Crystal
Class: Warden
Ability: Cosmic Radiance-Με καθυστέρηση, ο Taric και οι κοντινοί allies, αποκτούν ανοσία για λίγα δευτερόλεπτα.
Desert
Το συγκεκριμένο buff δίνει στους Desert allies από 50%/90% διαπέραση ασπίδας. Ενεργοποιείται στις δύο μονάδες και αναβαθμίζεται στις τέσσερις.
Renekton
Cost: 1
Element: Desert
Class: Berseker
Ability: Cull the Meek-O Renekton περιστρέφεται, δημιουργώντας 150/275/400 damage και heal 150/250/350.
Azir
Cost: 3
Element: Desert
Class: Summoner
Ability- Arise!-O Azir δημιουργεί έναν sand soldier για έξι δευτερόλεπτα, ο οποίος επιτίθεται ό,τι προστάζει ο Azir. Οι sand soldiers δημιοργούν 90/180/270 damage ανά επίθεση στους αντιπάλους ανά line.
Sivir
Cost: 3
Element: Desert
Class: Blademaster
Ability: Ricochet-Οι αυτόματες επιθέσεις θα αναπηδήσουν έως και δέκα φορές για πέντε δευτερόλεπτα. Οι επιπρόσθετες επιθέσεις, συγκεντρώνουν 100/135/150% bonus damage.
Kha’Zix
Cost: 4
Element: Desert
Class: Assasin
Ability: Void Assault-O Kha’Zix επιτίθεται στον αντίπαλο με την λιγότερη ζωή μετά από 2/1.25/0.5 δευτερόλεπτα, συγκεντρώνοντας πιθανότητα 100% crit για μια επίθεση και επαναφέρει 5/10/15 mana.
Electric
Oι Electric champions θα έχουν μια aura η οποία θα προκαλεί shock στους κοντινούς εχθρούς για 60/200/500 damage, όποτε υπάρχει critical επίθεση. Το buff αυτό ενεργοποιείται στις δύο μονάδες και αναβαθμίζεται στις τρεις και τέσσερις.
Ornn
Cost: 1
Element: Electric
Class: Warden
Ability: Electric Breath-O Ornn απελευθερώνει κεραυνούς μπροστά του, δημιουργώντας 100/200/300 magic damage και ανεβάζοντας την πιθανότητα για critical στο 20% για τέσσερα δευτερόλεπτα.
Volibear
Cost: 3
Element: Glacial/Electric
Class: Berseker
Ability: Furious Bite-Δημιουργεί 200/450/700 damage και εκτελεί τον αντίπαλο, εάν διαθέτει λιγότερο από το 35% της ζωής του. Αν επιτύχει η εκτέλεση, ο Volibear επαναφέρει εντελώς το mana του.
Zed
Cost: 5
Element: Electric
Class: Summoner/Assassin
Ability: Living Shadow-O Zed δημιουργεί μια σκιά πίσω από κάθε εχθρό, η οποία τους προσβάλλει τα item καθώς και τους μεταφέρει τα προηγούμενα stats του Zed. Eπίσης, η κάθε σκιά μπορεί να δημιουργήσει μια δική της.
Woodland
Όταν ενεργοποιείται το buff αυτό, ένας τυχαίος Woodland σύμμαχος θα κλωνοποιηθεί. Το buff ενεργοποιείται σε τρεις μονάδες.

Ivern
Cost: 1
Element: Woodland
Class: Druid
Ability: Triggerseed-O Ivern χαρίζει στον σύμμαχο με το λιγότερο health 200/400/600 damage shield με διάρκεια πέντε δευτερολέπτων.
Maokai
Cost: 1
Element Woodland
Class: Druid
Ability: Sap Magic-Όταν χτυπηθεί από έναν εχθρό, η επόμενη βασική επίθεση του Maokai θα του χαρίσει heal για 100/200/300 health.
LeBlanc
Cost: 2
Element: Woodland
Class: Mage/Assassin
Ability: Ethereal Chains-Ο LeBlanc πετάει μια αλυσίδα στον αντίπαλο, δημιουργώντας 200/450/700 damage και snare για 1,5 δευτερόλεπτα.
Neeko
Cost: 2
Element: Woodland
Class: Druid
Ability: Blooming Brust-Τρία κύματα με 100/200/300 damage, με το range να ανεβαίνει ανά wave.
Glacial
To συγκεκριμένο buff προσφέρει την πιθανότητα για stun διάρκειας 1,5 δευτερολέπτων. Η πιθανότητα αυτού κυμαίνεται από 20/40/60%, με μικρό buff στις δύο μονάδες και αντίστοιχα nerf στις τέσσερις και έξι.
Warwick
Cost: 1
Element: Glacial
Class: Predator
Ability: Infinite Duress-O Warwick επιτίθεται στον εχθρό με την λιγότερη ζωή, πραγματοποιώντας μάλιστα ένα μικρό stun.
Braum
Cost: 2
Element: Glacial
Class: Warden
Ability: Unbreakable-Ο Braum μειώνει το damage και μπλοκάρει τα βλήματα που δέχεται από τον εχθρό με την μεγαλύτερη απόσταση.

Ezreal
Cost: 3
Element: Glacail
Class: Ranger
Ability: Mystic Shot-H Ezreal στοχεύει τον αντίπαλο με την χαμηλότερη ζωή, προκαλώντας damage, freeze καθώς και άλλα effects.
Olaf
Cost: 4
Element: Glacial
Class: Berseker
Ability: Berseker’s Rage-O Olaf αποκτάει ανοσία στο Crowd Control, ανεβάζει το lifesteal κατά 20/40/60%, καθώς και την ταχύτητα επίθεσης κατά 75/100/125%.
Inferno
Οι σύμμαχοι με το συγκεκριμένο buff θα κάψουν το έδαφος για πέντε δευτερόλεπτα, δημιουργώντας 80/150/250% damage από τα spells στις μονάδες. Το buff ενεργοποιείται στις τρεις μονάδες και αναβαθμίζεται στις έξι και εννέα.
Zyra
Cost: 1
Element: Inferno
Class: Summoner
Ability: Flame Spitter-H Zyra δημιουργεί δύο flame spittes στις γωνίες της αρένας, οι οποίες δεν μπορούν να χτυπηθούν και επιτίθενται στους κοντινότερους αντιπάλους.
Diana
Cost: 2
Element: Inferno
Class: Assassin
Ability: Pale Cascade-H Diana δημιουργεί τρία orbs τα οποία εκρήγνυνται με 60/100/140 damage, καθώς η ίδια δέχεται 150/250/350 health shield για τρία δευτερόλεπτα.

Varus
Cost: 2
Element: Inferno
Class: Ranger
Ability: Piercing Arrow-To βέλος του Arrow διαπερνάει τους αντιπάλους σε σειρά, δημιουργώντας damage.
Kindred
Cost: 3
Element: Inferno/ Shadow
Class: Ranger
Ability: Dance of Arrows-O Kindred επιταχύνει, δημιουργώντας 150/325/500 magic damage.
Annie
Cost: 4
Element: Inferno
Class: Summoner
Ability: Tibbers!-Η εμφάνισή του προκαλεί 100/200/300 damage σε μια περιοχή, ενώ οι αυτόματές του επιθέσεις 150/300/999 magic damage.
Light
Όταν μια Light μονάδα πεθάνει στο TFT, οι υπόλοιπες της ίδιας κατηγορίας θα δεχθούν buff για το υπόλοιπο του γύρου. Η ταχύτητα επίθεσης θα ανέβει κατά 10/25/50%, καθώς και η ζωή regeneration της τάξης του 25% για κάθε θάνατο. Το buff ενεργοποιείται σε τρεις μονάδες, ενώ αναβαθμίζεται στις έξι και εννέα.
Nasus
Cost: 1
Element: Light
Class: Warden
Ability: Fury of the Dawn-Το enrage του Nasus, του χαρίζει πρόσθετη ζωή και ανακαθορισμό στο damage που προκαλεί στους αντιπάλους.
Vayne
Cost: 1
Element: Light
Class: Ranger
Ability: Silver Bolts-Μετά από τριπλό stack, το Silver Bolts θα δώσει επιπρόσθετη ζημιά στον εχθρό.
Jax
Cost: 2
Element: Light
Class: Berseker
Ability: Counter Strike-O Jax διαφεύγει των αυτομάτων επιθέσεων για δύο δευτερόλεπτα, ενώ προκαλεί stun στους κοντινούς στόχους για 1,5 δευτερόλεπτα, με 150/250/350 damage.
Aatrox
Cost: 3
Element: Light
Class: Blademaster
Ability: The Darkin Blade-O Aatrox καθαρίζει την περιοχή μπροστά του, προκαλώντας ζημιά σε όσους εχθρούς βρίσκονται εκεί.

Soraka
Cost: 3
Element: Light
Class: Mystic
Ability: Equinox-H Soraka δημιουργεί μια ζώνη, δημιουργώντας silence διάρκειας 3/5/7 δευτερολέπτων και damage της τάξεως 150/300/450.
Yorick
Cost: 4
Element: Light
Class: Summoner
Ability: Shepherd of Souls-O Yorick δίνει bless 3/5/10 σε όσους συμμάχους δεν ανήκουν στην κατηγορία Light. Όταν αυτοί πεθάνουν, επαναφέρονται στην ζωή ως Ghouls με 500/900/2000 health και 75/150/225 attack damage.
Mountain
To buff αυτό δίνει σε έναν τυχαίο σύμμαχο 1500 health shield στην αρχή της μάχης, το οποίο ενεργοποιείται σε δύο μονάδες.
Taliyah
Cost: 1
Element: Mountain
Class: Mage
Ability: Seismic Shove-H Taliyah προκαλεί την ανήψωση του εδάφους κάτω από τον εχθρό με το περισσότερο mana, προκαλώντας 150/325/500 damage. Αν ο εχθρός είναι range, τότε θα έρθει προς την Taliyah, ενώ αν είναι melle, θα πάει μακριά.
Malphite
Cost: 4
Element: Mountain
Class: Warden
Ability: Unstoppable Force-O Malphite επιτίθεται σε τυχαίο εχθρό, προκαλώντας 125/200/275 damage, καθώς και εκτοξεύοντας όλους τους αντιπάλους στον αέρα, με stun για 2/2.5/3 δευτερόλεπτα.
Ocean
Όταν το buff ενεργοποιηθεί, όλοι οι σύμμαχοι θα δεχθούν επιπλέον 10/25/40 mana για κάθε τρία δευτερόλεπτα. Το buff ενεργοποιείται σε δύο μονάδες, αναβαθμίζεται σε τέσσερις και έξι.

Vladimir
Cost: 1
Element: Ocean
Class: Mage
Ability: Drain-O Vladimir χτυπάει έναν εχθρό, με το damage που προκαλεί να ισούται με την επαναφορά του health του.
Syndra
Cost: 2
Element: Ocean
Class: Pilgrim
Ability: Hydro Sphere-H Syndra εκτοξεύει ένα Hydro Sphere εκεί που επιθυμεί, προκαλώντας damage.
Thresh
Cost: 2
Element: Ocean
Class: Warden
Ability: Deep Sea Passage-O Thresh εκτοξεύει τον λαμπτήρα του στον σύμμαχο με την χαμηλότερη ζωή, ώστε να του προσφέρει shield για λίγα δευτερόλεπτα.
Nautilus
Cost: 3
Element: Ocean
Class: Warden
Ability: Depth Charge-O Nautilus εξαπολύει depth charge στον εχθρό που βρίσκεται πιο μακριά, προκαλώντας stun.
Nami
Cost: 5
Element: Ocean
Class: Mystic
Ability: Tidal Wave: H Nami στέλνει ένα πελώριο κύμα σε κάποιον τυχαίο εχθρό, προκαλώντας damage, καθώς και δίνοντας bonus magic damage στους συμμάχους.
Poison
To buff αυτό επιτρέπει στους συμμάχους Poison να προκαλέσουν αύξηση mana cost κατά 50% με κάθε επίθεση στους εχθρούς. Ενεργοποιείται σε τρεις μονάδες.

Kog’Maw
Cost: 1
Element: Poison
Class: Predator
Ability: Living Artillery-Με μικρή καθυστέρηση, ένα βλήμα χτυπάει τυχαίο εχθρό, με damage 125/275/425.
Dr. Mundo
Cost: 3
Element: Poison
Class: Berseker
Ability: Burning Agony-Δημιουργώντας κύκλο γύρω του, ο Dr. Mundo προκαλεί magic damage 40/110/160, heal 100/150/200% καθώς και +1.25% maximum health.
Twitch
Cost: 4
Element: Poison
Class: Ranger
Ability: Spray and Pray-To απεριόριστο range του Twitch αυξάνεται κατά 100/125/150% στο attack damage. Όλες του οι επιθέσεις προκαλούν effects.
Singed
Cost: 5
Element: Poison
Class: Alchemist
Ability: Poison Trail-O Singed αφήνει μια «ουρά»δηλητηρίου από πίσω του, προκαλώντας 400/800/1200 damage για τέσσερα δευτερόλεπτα.
Shadow
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες ακόμη για το συγκεκριμένο buff.
Malzahar
Cost: 2
Element: Shadow
Class: Summoner
Ability: Dark Spirits-Μια σκοτεινή πύλη ανοίγει, ελευθερώνοντας 2/3/4 Dark Spirits, με damage ανά επίθεση 60/100/140.
Veigar
Cost: 3
Element: Shadow
Class: Mage
Ability: Primordial Burst-O Veigar χτυπάει τον εχθρό με μαγική ενέργεια, προκαλώντας damage, καθώς και σκοτώνοντας όσους αντιπάλους έχουν χαμηλότερο level από τον ίδιο.
Master Yi
Cost: 5
Element: Shadow
Class: Mystic/Blademaster
Ability: Meditate-O Master Yi επαναφέρει 25/50/75% της συνολικής ζωής του στο medidation διάρκειας 1,5 δευτερολέπτων. Οι αυτόματες επιθέσεις του δέχονται 100/150/200 bonus damage για έξι δευτερόλεπτα.

Steel
Όταν οι συγκεκριμένες μονάδες χάσουν πάνω από την μισή τους υγεία, δέχονται ανοσία διάρκειας 2/3/4 δευτερολέπτων. Το buff ενεργοποιείται για δύο μονάδες και αναβαθμίζεται σε τρεις και τέσσερις.
Rek’Sai
Cost: 2
Element: Steel
Class: Predator
Ability: Furious Bite-Damage αξίας 200/550/900 στους εχθρούς του Rek’Sai
Nocturne
Cost: 3
Element: Steel
Class: Assassin
Ability: Umbra Blades-Κάθε τρίτη επίθεση προκαλεί effect damage στην περιοχή, για κάθε 75/100/125% της επίθεσης.
Wind
Όλες οι μονάδες θα εισπράξουν dodge όταν ενεργοποιηθεί το buff. Για δύο μονάδες 25, για τρεις 40 και για τέσσερις 55%.
Yasuo
Cost: 2
Element: Wind
Class: Blademaster
Ability: Last Breath-O Yasuo χτυπάει τους εχθρούς με τα περισσότερα αντικείμενα, με διάρκεια ενός δευτερολέπτου και από 3/5/7 φορές.
Janna
Cost: 4
Element: Wind
Class: Mystic
Ability: Monsoon-H Janna δημιουργεί ένα blast που κρατάει για τρία δευτερόλεπτα, προκαλεί heal 30/40/80% στους συμμάχους βάση της συνολικής ζωής, καθώς και stun ενός δευτερολέπτου στους αντιπάλους.
Qiyana
Cost: 3
Element: Variable
Class: Assassin
Ability: Edge of Ixtal-Ορμώντας προς τον αντίπαλο, η Qiyana εκτοξεύει άνεμο, προκαλώντας damage και stun.
Lux
Cost: 7
Element: Variable
Class: Avatr
Ablity: Final Spark-Επαναφορά 50 mana ανά θάνατο και magic damage 600/900/1200.

Classes-Ας ρίξουμε και μια καλή ματιά στο περιεχόμενο των κλάσεων και το τι περιέχει η κάθε μία.
Alchemist
1 unit:Αγνοεί την σύγκρουση, κινείται ακατάπαυστα
Assasin
3 units:+75% critical strike damage και 25% critical strike chance
6 units: +150% critical strike damage και 50% critical strike chance
Berseker
Innate: Οι Bersekers κινούνται προς το μέρος του κοντινότερου εχθρού
3 units: 40% πιθανότητα για cleave και 100% area effect damage
6 units: 80% πιθανότητα για cleave και 100% area effect damage
Druid
2 units: Δημιουργούν ένα stone golem με 2000 health, με Mountain element και τα items του κορυφαίου Druid
4 units: Δημιουργούν ένα stone golem με 4000 health, με Mountain element και τα items του κορυφαίου Druid
Mage
3 units: 50% πιθανότητα για double cast ξόρκια
6 units: 100% πιθανότητα για double cast spells
Mystic
2 units: Όλες οι μονάδες δέχονται 70 magic resist
4 units: Όλες οι μονάδες δέχονται 140 magic resist
Predator
3 units: Κάθε ζημιά που κάνει στον εχθρό με κάτω από 25% της ζωής, σημαίνει και αυτόματο kill.
Ranger
2 units: 35% ευκαιρία για διπλασιασμό του attack speed κάθε Ranger για τρία δευτερόλεπτα
4 units: 65% ευκαιρία για διπλασιασμό του attack speed κάθε Ranger για τρία δευτερόλεπτα
6 units: 100% ευκαιρία για διπλασιασμό του attack speed κάθε Ranger για τρία δευτερόλεπτα
Summoner
3 units: 40% αυξημένη διάρκεια ζωής κάθε μονάδας που έχει δημιουργηθεί
6 units: 100% αυξημένη διάρκεια ζωής κάθε μονάδας που έχει δημιουργηθεί
Warden
2 units: +100% armor στις μονάδες Wardern
4 units: +250% armor στις μονάδες Wardern
6 units: +400% armor στις μονάδες Wardern
Avatar: Μια εντελώς καινούργια κλάση η οποία υπάρχει πιθανότητα να αναφέρεται μόνο στην Lux.











