Πώς δημιουργήθηκαν τα VFX της ταινίας Avengers: Infinity War

Με το Avengers: Infinity War να αποτελεί ορόσημο για το Marvel Universe, θα μάθουμε σήμερα τι χρειάστηκε προκειμένου να δημιουργηθούν τα VFX της ταινίας.

 

Για να δημιουργηθούν τα VFX, της ταινίας δούλεψαν συνολικά δεκατρία studios που ειδικεύονται στον τομέα αυτόν, υπό την επίβλεψη του Dan Deleeuw.

Το studio Digital Domain ήταν εκείνο που ανέλαβε ως επί το πλείστον, την δημιουργία του Thanos. Παρήγαγε πάνω από 400 λήψεις, ενώ τα προγράμματα που χρησιμοποίησε ήταν: το Maya για το modeling, το rigging και το animation, το Chaos Group’s V-Ray για το rendering, το Side Effects Houdini για τα effects, το Atomic plugin του Maya για τον φωτισμό. Παράλληλα το studio χρησιμοποίησε και δύο δικά του εργαλεία. Το Masquerade και το Direct Drive προκειμένου να μεταφέρουν τις κινήσεις του Josh Brolin στο CG.

Για την μεγάλη σκηνή μάχης μεταξύ των Thanos και Dr Strange, Star-lord, Spiderman, Mantus, Drax και Ironman, χρειάστηκαν να παραχθούν 398 λήψεις από την WETA Digital .

Το studio Framestore έριξε στην «μάχη» των VFX 160 artists υπό την επίβλεψη των VFX Supervisor Patric Roos και CG Supervisor Rob Allman. Παρήγαγαν πάνω από 250 λήψεις για το opening act της ταινίας. Το studio είχε ξεκινήσει έναν χρόνο πριν το post production την προετοιμασία.

Ενώ η ομάδα των Cinesite Studios, ασχολήθηκαν με το περιβάλλον και την δημιουργία του  Ebony Maw. 

Αντίστοιχα το Double Negative Studio, ασχολήθηκε με το Motion Capture σε πάνω από 500 λήψεις, χρησιμοποιώντας Motion Suit.

Τέλος το Rise VFX ήταν το studio που μεταξύ άλλων, ανέλαβε να μετατρέψει την Ατλάντα σε Wakanda.

 

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Co-Owner and Community Manager of Teamingame.gr

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio