Οι Fortnite Fans έχουν νευριάσει με τα «dick bullets» και τα weapon delays

Οι παίκτες του Fortnite πάντοτε ψάχνουν τα νέα patch. Ωστόσο αυτή την φορά οι περισσότεροι περιμένουν το επόμενο patch σαν να μην υπάρχει αύριο. Αυτό οφείλεται στους γελοίους χρόνους εναλλαγής όπλων και ένα πιο θεμελιώδες ζήτημα με τα λεγόμενα «dick bullets». Τους τελευταίους μήνες, το Fortnite Battle Royale έχει μια βασική στρατηγική: Πάρε κάνα δύο shotguns και φτάσε στο υψηλότερο σημείο που μπορείς. Αυτό έκανε το παιχνίδι που είχε πολλά και διαφορετικά στυλ παιχνιδιού να έχει μόνο έναν ρυθμό.

Αυτή τη στιγμή, συμφέρει περισσότερο να αλλάζεις μεταξύ δύο διαφορετικών shotgun, παρά να πυροβολάς πολλές φορές με ένα. Εφ ‘όσον μπορείς να κρατήσεις τον στόχο σου στο crosshair, αυτό το τρικ είναι μια καταστροφική εκμετάλλευση.

Το άλλο μέρος του προβλήματος είναι λίγο πιο δύσκολο να αντιμετωπιστεί. Για να το δούμε καλά, ας γυρίσουμε σε ένα βίντεο από έναν YouTuber με όνομα Sypher.

Το βίντεό του, δείχνει μια στρατηγική για να φτάσει γρήγορα πάνω από τους αντιπάλους του, όπως αναφέραμε και πρίν. Όταν είσαι πάνω από έναν άλλο παίκτη, έχεις μια σαφή και ανεμπόδιστη θέα του κεφαλιού του. Στην πραγματικότητα όμως, αν πυροβολήσεις, η σφαίρα δεν θα φτάσει ποτέ στον αντίπαλο. Ας σταματήσουμε για μια στιγμή, να επιβραδύνουμε αυτό το βίντεο, και να ρίξουμε μια ματιά.

Καθώς ο Sypher κινείται στην κορυφή του αυτοσχέδιου πύργου του και κάνει ζουμ. Περιμένει πρώτα να βγεί ο χαρακτήρας του σιγά σιγά στην άκρη και μετά πυροβολάει. Έτσι δεν θα χτυπήσουν οι σφαίρες του πάνω στην ράμπα αλλά χάνει και το μεγαλύτερο μέρος της κάλυψής του.

Το πρόβλημα είναι ότι οι σφαίρες του δεν εκτοξεύονται από το στόμιο του όπλου του. Είναι σαν να πετάνε έξω από το στήθος του avatar ή την κοιλιά τους ας πούμε. Ως εκ τούτου, η φράση «dick bullets». Αυτός είναι ο όρος που χρησιμοποιήθηκε για να περιγράψει το ίδιο ζήτημα τότε στο H1Z1.

Τα»dick bullets» εξαλείφουν ορισμένα από τα οφέλη άλλων τύπων κάλυψης στο παιχνίδι, όπως τα παράθυρα ή οι χαμηλοί τοίχοι. Όταν βρίσκεσαι πίσω από χαμηλά σημεία κάλυψης, για να πυροβολήσεις τον αντίπαλο και όχι τον τοίχο, πρέπει να σταθείς όρθιος και να εκτεθείς πλήρως στους υπόλοιπους για να πετύχεις αυτόν που θες. Αυτό το φαινόμενο δεν είναι μοναδικό για Fortnite. Ονομάζεται parallax και είναι ένα θέμα με κάθε third person shooter game που υπήρξε. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τον οποίο τα first person είναι καλύτερα. Στη ρίζα του, είναι ένα πρόβλημα γεωμετρίας τόσο παλιό όσο το ίδιο το gaming, το οποίο περιλαμβάνει τη θέση της κάμερας, το avatar του παίκτη και την κάννη του όπλου.

Εδώ όμως υπάρχει ελπίδα ότι η Epic θα βρεί μια κομψή λύση, επειδή η κοινότητα θα είναι εκεί και θα παρακολουθεί.

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Ονομάζομαι Μιχάλης "Strudel" Αμανατίδης και σπουδάζω Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε. Ασχολούμαι από μικρός με το "gaming" και μου αρέσει αφάνταστα να πειραματίζομαι με PC Hardware και Smartphones αλλά και να μαθαίνω καινούρια πράγματα για αυτά μέχρι να τα καταστρέψω.

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio