Βαθμίδες των παιχνιδιών στα Esports

 

Οι τίτλοι που αναφέρονται υπάρχουν πάνω από έναν χρόνο και δείχνουν μία σταθερή βάση των fans και των pro-players, όπως επίσης και των συχνών tournament.

Περαιτέρω, πληρούν τις απαιτήσεις των τουλάχιστον δύο κατηγοριών για την κατάλληλη βαθμίδα.

 

 

Πράγματα που πρέπει να θεωρήσετε όσο διαβάζετε:

Το διάγραμμα αυτό δεν είναι τέλειο. Είναι μία λογική προσέγγιση για την κατανόηση της συνάφειας των παιχνιδιών των Esports. Τα δεδομένα που περιλαμβάνονται σε αυτό το γράφημα δεν είναι εύκολα προσβάσιμα. Η SuperData ήταν πολύ χρήσιμη όσον αφορά την πρόσβαση σε δεδομένα δύσκολα να εξακριβωθούν σε επίσημα κανάλια.

Το γράφημα αυτό εστιάζεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Μερικά από τα παιχνίδια είναι δημοφιλής μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές. Ως εκ τούτου, δεν κατάφεραν να μπουν στην λίστα, είτε βρίσκονται σε χαμηλότερη βαθμίδα από ότι θα περίμενε κανείς. Για παράδειγμα, το Super Smash Bros είναι εξαιρετικά δημοφιλής στις ΗΠΑ, αλλά όχι στην Ευρώπη. Η περιφερειακή του δημοτικότητα σε συνδυασμό με μερικά μεγάλα τουρνουά και σχετικά χαμηλό χρηματικό έπαθλο, εξασφάλισε τη θέση του στη βαθμίδα 3. Εάν το αγαπημένο σας παιχνίδι ή ένα παιχνίδι που γνωρίζετε πως είναι δημοφιλής στην χώρα σας δεν βρίσκεται στο γράφημα ή βρίσκεται σε χαμηλότερη βαθμίδα, δεν συνεπάγεται προσβολή προς εσάς ή την κοινότητά σας.

Με πρόσβαση σε πρόσθετα στοιχεία σχετικά με την έκδοση αυτή, μερικά από τα προηγουμένως καταχωρημένα παιχνίδια στην βαθμίδα 3 έχουν πλέον διαγραφεί. Αυτό οφείλεται στο ότι δεν έχουν πλέον τα κατάλληλα προσόντα (βάση των δεδομένων μας).

 

Γενικές παρατηρήσεις:

Η μόνη σημαντική προσθήκη κατά το τελευταίο έτος είναι το παιχνίδι Overwatch, το οποίο κατάφερε να μπει στην δεύτερη βαθμίδα. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το Pointblank δεν άνηκε στο διάγραμμα την τελευταία φορά, ωστόσο είναι τεράστιο στην Ασία σαν Crossfire. Αυτό δείχνει πως εκτός από RTS/Strategy, η Ασία είναι τεράστια και στα FPS παιχνίδια.

Το γεγονός ότι δεν έχουν αλλάξει πολλά τον τελευταίο χρόνο είναι από μόνη της μια μεγάλη ιστορία που έχει ορατή επίπτωση στο οικοσύστημα Esports. Στα 19 χρόνια που έχω εμπλακεί σε Esports, κάθε φορά που γεννιόταν ένα καινούργιο παιχνίδι, γινόμουν μάρτυρας σημαντικής ώθησης της ανάπτυξης των Esports. Ωστόσο, από όταν βγήκαν τα παιχνίδια League of Legends, Hearthstone, δεν έχουμε δει ίδια επιτάχυνση ή παρόρμηση. Ιστορικά, κατά μέσο όρο, κάθε τρία χρόνια παράγεται υποψήφιο παιχνίδι για την πρώτη βαθμίδα. Στατιστικά, ένα νέο παιχνίδι της πρώτης βαθμίδας οφείλεται.  Το ερώτημα είναι εάν θα είναι το Overwatch ή ένα εντελώς νέο IP που θα ξεκινήσει φέτος. Θα μάθουμε την απάντηση αργότερα μέσα στον χρόνο.

 

FacebooktwitterredditpinterestlinkedinmailFacebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε