Η Tencent ετοιμάζεται να «κλέψει» την πελατεία του Steam

Η South China Morning Post αναφέρει ότι η Tencent σχεδιάζει να ξεκινήσει μια παγκόσμια έκδοση της πλατφόρμας παιχνιδιών WeGame. Η πλατφόρμα θα είναι για PC και θα έχει βάση στο Χονγκ Κονγκ. Ο στόχος της παγκόσμιας πλατφόρμας θα είναι να φέρει κινέζικα παιχνίδια στην ευρωπαική αγορά.

Το WeGame είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα διανομής των παιχνιδιών της Κίνας. Επί του παρόντος, η πλατφόρμα προσφέρει μόλις 220 τίτλους. Οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην αυστηρή διαδικασία έγκρισης της Κίνας και τους κανόνες λογοκρισίας. Οι Κινέζοι εκδότες πρέπει να υποβάλουν τα παιχνίδια τους για εξέταση. Η κυβέρνηση δίνει την έγκριση για να μπορέσουν να πουληθούν στην εγχώρια αγορά, η οποία διαδικασία μπορεί να διαρκέσει μήνες. Μια διεθνής πλατφόρμα με έδρα το Χονγκ Κονγκ θα μπορούσε να παρακάμψει πολλούς από αυτούς τους περιορισμούς για να αυξήσει την προσφορά των παιχνιδιών της και να εξυπηρετήσει ένα παγκόσμιο ακροατήριο.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση της Tencent, η Κίνα έχει περίπου 250 εκατομμύρια χρήστες, που αντιπροσωπεύει το 64% των παγκόσμιων χρηστών. Η αγορά της, αναμένεται να αυξηθεί στα $ 1,5 δισ το 2020.

Τον περασμένο μήνα, η Valve ανακοίνωσε σχέδια για να φέρει το Steam στην Κίνα μέσω μιας εταιρικής σχέσης με την κινεζική ψυχαγωγική εταιρεία Perfect World. Ωστόσο το Steam China δεν έχει επιβεβαιωμένη ημερομηνία έναρξης. Σύμφωνα με μια έρευνα της Valve από τον Μάιο του 2018, περισσότερο από το ένα τέταρτο των χρηστών του Steam έχουν απλοποιημένα Κινέζικα ως την προτιμώμενη γλώσσα τους στον client με έδρα τις Η.Π.Α.

Όταν το Steam φέρει τελικά την πλατφόρμα του στην Κίνα. Η νέα έκδοση του WeGame της Tencent θα είναι ένας άγριος ανταγωνιστής. Η Tencent έχει αποκτήσει τα κινεζικά δικαιώματα διανομής σε διάφορα παιχνίδια υψηλού προφίλ, συμπεριλαμβανομένων των PLAYERUNKNOWN BATTLEGROUNDS. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση, έχουν συγκεντρώσει περισσότερους από 36 εκατομμύρια παίκτες στο Steam. Η Tencent έχει επίσης μια στρατηγική συνεργασία για να δημοσιεύσει παιχνίδια της Ubisoft στην Κίνα. Όπως για παράδειγμα το Rainbow Six Siege.Ταυτόχρονα έχει επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην κινεζική διανομή του Fortnite.

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Ονομάζομαι Μιχάλης "Strudel" Αμανατίδης και σπουδάζω Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε. Ασχολούμαι από μικρός με το "gaming" και μου αρέσει αφάνταστα να πειραματίζομαι με PC Hardware και Smartphones αλλά και να μαθαίνω καινούρια πράγματα για αυτά μέχρι να τα καταστρέψω.

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio