Η Tencent ετοιμάζει League για το πιο κερδοφόρο παιχνίδι κινητού της Κίνας

Την περασμένη εβδομάδα, η Tencent ανακοίνωσε ότι η King Pro League, ο κορυφαίος επαγγελματικός διαγωνισμός για το MOBA παιχνίδι κινητού Honor of Kings, θα ακολουθήσει το ίδιο μοντέλο με της League of Legends Pro League.

 

Ήδη 12 ομάδες αγωνίζονται για την ανοιξιάτικη περίοδο. Αυτές οι 12 ομάδες είναι χωρισμένες σε ανατολικές και δυτικές, στις πόλεις Shanghai και Chengdu αντίστοιχα.

Για τη φετινή σεζόν της KPL οι κύριοι σπόνσορες θα είναι οι Vivo, McDonald’s και Shanghai Pudong Development Bank. Το έπαθλο για τους ανοιξιάτικους αγώνες, που ξεκίνησαν στις 21 Μαρτίου, είναι 12 εκατομμύρια Yuan (περίπου 1.2 εκατομμύρια δολάρια).

Ο βασικός διοργανωτής του τουρνουά είναι το Versus Programming Network (VSPN) το οποίο αναμεταδίδει και την KPL, όπως και το LPL και τους αγώνες των παιχνιδιών Crossfire, FIFA και Clash Royale. Μια πηγή μέσα από την εταιρία είπε στο site The Esports Observer ότι φέτος θα το εκλάβουν ως πείραμα για τα μελλοντικά σχέδια της Tencent, τα οποία συμπεριλαμβάνουν την αύξηση των πόλεων σε οχτώ κατά τη διάρκεια του 2019, και τη διεξαγωγή ενός διεθνή διαγωνισμού στο Beijing τον Ιούλιο.

Αυτή τη στιγμή δε γνωρίζουμε ποιες πόλεις θα προστεθούν ή εάν η Tencent σχεδιάζει να αγοράσει μελλοντικά σημεία.

Το Honor of Kings κυκλοφόρησε στις iOS και Android πλατφόρμες στην Κίνα στις 26 Νοεμβρίου του 2015, ενώ η Tencent καθιέρωσε την KPL το 2016. Κυκλοφόρησε και μια δυτική έκδοση του παιχνιδιού με όνομα Arena of Valor ενώ η Tencent ετοιμάζει έπαθλο 500.000 δολαρίων για το παιχνίδι στο Los Angeles τον Ιούλιο του 2018, όπου θα παίζουν οι ομάδες Immortals, SK Gaming, Team Liquid, Team Vitality και Alliance.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το Arena of Valor είναι μια εντελώς διαφορετική εκδοχή του Honor of Kings, με χαρακτήρες εμπνευσμένους από τη δύση (όπως και από τους σούπερ-ήρωες της DC) αντικαθιστώντας μόνο όσους ήταν γνώριμοι στο κινέζικο κοινό. Δεν είναι ξεκάθαρο πώς η Tencent θα διεξάγει το διαγωνισμό για το franchise, ή αν θα το κάνει γενικότερα.

Το Honor of Kings, που διαθέτει πάνω από 160 εκατομμύρια χρήστες, έχει πολλές ομοιότητες με το League of Legends. Η Tencent ολοκλήρωσε την εξαγορά της Riot Games το 2015, της εταιρίας η οποία εξέδωσε το League of Legends, και έχει επενδύσεις στις πλατφόρμες streaming που αναμεταδίδουν την KPL και την LPL, συμπεριλαμβανομένων των Huya και Douyu TV.

 

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio