Η Ολυμπιακή Επιτροπή πραγματοποίησε φόρουμ για τα Esports.

Στις 21 Ιουλίου, πραγματοποιήθηκε στη Λωζάνη της Ελβετίας, το Ολυμπιακό Φόρουμ για τα  Esports.

Το Φόρουμ των Ολυμπιακών E-sports φιλοξένησε η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (IOC) και η Παγκόσμια Ένωση Διεθνών Ομοσπονδιών Esports (GAISF) στο Ολυμπιακό Μουσείο. Στόχος του Ολυμπιακού Φόρουμ των Esports ήταν, σύμφωνα με το «The Esports Observer», «Να διερευνηθούν πιθανές ευκαιρίες συνεργασίας και κοινότητες σε διάφορες βιομηχανίες, καθώς και να συζητηθούν μέθοδοι βελτίωσης των συνθηκών για κάθε κοινότητα».

Περίπου 150 ενδιαφερόμενοι σε όλες τις βιομηχανίες κλήθηκαν. Μεταξύ αυτών των ενδιαφερομένων ήταν εκπρόσωποι από γιγαντιαίους υποστηρικτές της βιομηχανίας των Esports. Αυτοί οι εκπρόσωποι ήταν από παιχνίδια της Riot, Blizzard Entertainment, Epic Games και άλλα.

Στις εναρκτήριες παρατηρήσεις του φόρουμ, ο Patrick Baumann, πρόεδρος του GAISF, δήλωσε ότι ο κύριος σκοπός της συνάντησης ήταν να «γίνει μια κοινή συμφωνία μεταξύ της κοινότητας των Esports και του Ολυμπιακού κινήματος». Είναι αξιοσημείωτο ότι ο Patrick σχολίασε ότι ερευνούσαν τα «αμοιβαία ευεργετικά» βήματα που μπορούν να ληφθούν μετά την πρόοδο.

Λίγο αργότερα, ο Baumann παρουσίασε τον συντονιστή του φόρουμ, Rick Fox. Πρώην σούπερ σταρ NBA και ιδιοκτήτη franchise Esports, η Fox εξασφάλισε ότι αυτό το φόρουμ θα είναι «ένα από τα πολλά φόρουμ που θα έρθει στο μέλλον».

Ο Rick Fox παρουσίασε το πάνελ «The World of Esports«. Σε αυτό το πάνελ παρουσίασε μεγάλα στελέχη των Esports, συζητώντας τις σκέψεις τους για το πού βρίσκεται σήμερα η βιομηχανία, τα οφέλη για τους παίκτες, ποιες είναι οι σημερινές προτεραιότητές της και τι θέλουν να δουν σχετικά με τις ευκαιρίες συνεργασίας με το Ολυμπιακό κίνημα.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Blizzard, Mike Morhaime, σχολίασε ένα από τα μεγάλα σημεία καμπής για τα Esports, το 2010. Ο Morhaime συνεχίζει λέγοντας ότι το 2010 επέτρεψε να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο πλατφόρμες streaming που καθιστούσαν τα πάντα προσβάσιμα. «Αυτό το καθιστούσε προσιτό σε οποιονδήποτε να εκπέμπει ένα τουρνουά και να παρακολουθεί ένα τουρνουά οπουδήποτε στον κόσμο. Νομίζω ότι ξεκίνησε αυτό που ήταν μια εκθετική ανάπτυξη για τον κλάδο.»

Ο Γενικός Γραμματέας των eSports της Κορέας (KeSPA), Kim Cheol-Hag, έδωσε την εικόνα του για το θέμα. «Από το 1998 αρχίσαμε να αλλάζουμε τον κόσμο των Esports από μια βιομηχανία προσανατολισμένη στον παίκτη σε ένα παιχνίδι θεατών.» Στη συνέχεια, ο Κιμ συνέχισε λέγοντας ότι η Starcraft είχε αγαπηθεί στην Κορέα εδώ και χρόνια. Επιπλέον, ο Kim Cheol-Hag εξήγησε ότι ο στόχος του KeSPA δεν είναι απαραίτητα επικεντρωμένος μόνο στη στόχευση της αύξησης της ψυχαγωγίας των παιχνιδιών του. Το KeSPA ενθαρρύνει επίσης τους παίκτες να κάνουν μια νέα και μοναδική επαγγελματική διαδρομή με εκπαίδευση. Με άλλα λόγια, ένας παίκτης που στοχεύει να γίνει ένας παντός κόσμου αξιοσέβαστος παίκτης αντί να κοιτάζει μόνο το μεγάλο χρηματικό έπαθλο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Riot Games, Nicolo Laurent, δήλωσε ότι θα ήθελε να δει τις κυβερνήσεις να εμπλέκονται περισσότερο με αυτό που όλοι οι άλλοι εργάζονται ήδη. «Αναγνωρίζοντας τα Esports ως δική τους πειθαρχία, δημιουργώντας τους σωστούς κανονισμούς και τα σωστά συστήματα που θα μας επιτρέψουν να αναπτυχθούμε πραγματικά. Ένα από τα μεγάλα σημεία πόνου είναι το ταξίδι, ορισμένες χώρες καλωσορίζουν πραγματικά τους αθλητές των Esports, όπως οι ΗΠΑ, παίρνετε θεώρηση αθλητή. Υπάρχουν ορισμένες περιοχές που είναι λιγότερο εξελιγμένες από αυτή την άποψη και αυτό μας καθιστά δύσκολο να αναπτύξουμε το άθλημα σε ορισμένες περιοχές του κόσμου ».

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio