Riot Pls – Η ενημέρωση της Riot για το μέλλον του League of Legends

Η Riot Games φροντίζει να παρέχει συνεχή ενημέρωση στους παίκτες σχετικά με τις επερχόμενες αλλαγές. Το Riot Pls είναι μέρος αυτής της ενημέρωσης.

Το Riot Pls είναι στην ουσία μία σειρά ενημερώσεων από μέρους της Riot. Η εταιρεία θέλει να δείχνει στους παίκτες τα projects στα οποία δουλεύει αυτή τη στιγμή. Είναι επίσης ένας τρόπος της εταιρείας να μοιραστεί τις ιδέες και τα σχέδια της για το μέλλον του παιχνιδιού. Στο τελευταίο λοιπόν Riot Pls, οι υπεύθυνοι της Riot μίλησαν για αυτό που θα έρθει στη συνέχεια για το League of Legends και πού αποσκοπεί η δημιουργία των ομάδων σχεδιασμού.

Η αναβάθμιση του client του League of Legends και η επιρροή του στο σχεδιασμό

Όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο, η Riot σχεδίαζε από καιρό το update του client, θέλοντας να προσθέσει περισσότερα και καλύτερα χαρακτηριστικά. Η αναβαθμισμένη εκδοχή του καινούργιου client είναι επιτέλους live στον alpha. Αυτό σημαίνει πως η εταιρεία είναι σε θέση να εντοπίσει τα ατού και τα μειονεκτήματα μίας τέτοιας κίνησης. Σύμφωνα με τους προγραμματιστές ScuttleChris και New001, ο σχεδιασμός δεν έχει φτάσει στο τέλος του και μάλιστα πολλά πράγματα μένουν να γίνουν.

Ο κύριος στόχος της Riot αυτή τη στιγμή είναι η κυκλοφορία ενός client ο οποίος θα λειτουργεί κανονικά και τόσο αποτελεσματικά ώστε οι παίκτες να τον αποδεχτούν πλήρως. Ίσως η αναβάθμιση αυτή να φαίνεται απλή. Οι ScuttleChris και New001 όμως προειδοποιούν ότι δεν πρόκειται απλά για οπτικές και αρχιτεκτονικές αλλαγές. Πιο συγκεκριμένα, η Riot σκέφτεται να αναπτύξει καινούργια χαρακτηριστικά ως εταιρεία. Η οργανωτική κατασκευή της εταιρείας μπορεί να είναι το μικρότερο από τα προβλήματα που πρέπει να λυθούν, παρ’ όλα αυτά δεν είναι εύκολο. Αρκεί να λάβουμε υπ’ όψιν μας το γεγονός ότι η Riot Games πρωτοξεκίνησε το 2008 με 50 άτομα ως εργατικό προσωπικό. Εκείνη την εποχή, δεν είχαν ιδέα ότι το League of Legends θα γνώριζε τέτοια επιτυχία και πως θα χρειάζονταν την προσθήκη καινούργιων χαρακτηριστικών.

Τμήματα του οργανισμού σχεδιασμού είναι υπό εξέλιξη την ίδια στιγμή με την ανανέωση του client. Η δουλειά της εταιρείας χωρίζεται σε δύο μεγάλες τμηματικές ενότητες:

την τεχνική δουλειά, στόχος της οποίας είναι η εξασφάλιση ενός client πιο αξιόπιστου και πιο υπεύθυνου και

την οργανωτική δουλειά, με την οποία αποθηκεύονται ιδέες και μελλοντικά concept για καινούργια χαρακτηριστικά.

Επομένως, 4 είδη ομάδων δημιουργήθηκαν προκειμένου να ισομοιραστεί ο φόρτος εργασίας:

Ομάδα matchmaking :

Από της ομάδες που δεν ασχολούνται με το σχεδιασμό του client, είναι αφοσιωμένη στην επίλυση προβλημάτων που αφορούν το high-ELO matchmaking, την ποιότητα του αγώνα, το χρόνο αναμονής και την αναγνώριση των solo παικτών.

Ομάδα περιεχομένου/ισορροπίας :

η δουλειά αυτής της ομάδας κινείται γύρω από τον άξονα των skins, champions και την ισορροπία μεταξύ τους. Η ομάδα θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στη ζωντανή εμπειρία του παιχνιδιού. Δεν υπάρχει λόγος λοιπόν για την ανάθεση σχεδιασμού σε αυτή την ομάδα.

Ομάδα υποστήριξης του παιχνιδιού :

αφοσιωμένη στην υποστήριξη του παιχνιδιού και του community και στην ανάπτυξη καινούργιων χαρακτηριστικών, όπως π.χ. την βελτίωση του περιβάλλοντος

Ομάδες σχεδιασμού :

οι ομάδες αυτές θα δουλεύουν αποκλειστικά στην ανακατασκευή του client του παιχνιδιού

 

Πηγή: League of Legends

 

FacebooktwitterredditpinterestlinkedinmailFacebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε