Γιατί το Fall Skirmish του Fortnite με έπαθλο τα 10 εκατομμύρια δολάρια είναι τεράστιο γεγονός των eSports

Την Παρασκευή, η Epic Games ξεκίνησε το Fall Skirmish του Fortnite που θα διαρκέσει έξι εβδομάδες, στο οποίο διαγωνίζονται οι καλύτεροι παίκτες του κόσμου για την κατάκτηση του επάθλου των 10 εκατομμυρίων δολαρίων.

Το οκταψήφιο ποσό ξεπερνάει το προηγούμενο των οχτώ εκατομμυρίων δολαρίων. Το τουρνουά θα κλείσει με το μεγάλο τελικό που θα διεξαχθεί στο TwitchCon τον Οκτώβριο.

Για τους ειδικούς της βιομηχανίας και όσους αναμειγνύονται με τα competitive του Fortnite, το συγκεκριμένο ποσό και όλα τα τουρνουά των τελευταίων μηνών είναι σημάδι ότι έρχονται μεγάλα πράγματα για την Epic Games και τις φιλοδοξίες της στα eSports, ιδιαίτερα εφόσον οι leagues των online sports αναπτύσσονται ραγδαία.

Το Fortnite κυρίευσε τον κόσμο φέτος, καθώς η Epic Games δήλωσε τον Ιούνιο ότι το παιχνίδι ξεπέρασε τον αριθμό των 125 εκατομμυρίων παικτών παγκοσμίως. Η δημοτικότητά του οδήγησε γρήγορα στη δημιουργία πολλαπλών competitive τουρνουά, με το πιο γνωστό να είναι το «Friday Fortnite» που διοργάνωσε ο Youtuber Daniel “Keemstar” Keem.

Τα νούμερα δε λένε ψέματα. Ο Keem για παράδειγμα στις αρχές Ιουνίου είπε στο Twitter ότι συντονίστηκαν στην τέταρτη εβδομάδα του Friday Fortnite περίπου εννιά εκατομμύρια θεατές στο σύνολο και στο Twitch και στο YouTube.

Το Summer Skirmish του Fortnite, το πρώτο τουρνουά της Epic Games, έκλεισε οκτώμισι εκατομμύρια ώρες παρακολούθησης από τους θεατές από τα μέσα Ιουνίου μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου. Ο τελικός διεξήχθη στο ετήσιο συνέδριο PAX West στο Σηάτλ κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου της «ημέρας των εργατών». Καθώς τα eSports γίνονται ένα μεγάλο φαινόμενο κουλτούρας, οι σχολιαστές πιστεύουν ότι σε λίγο καιρό θα είναι τόσο μεγάλο γεγονός όσο είναι τα τουρνουά του μπάσκετ ή του ποδοσφαίρου.

Οι ειδικοί της βιομηχανίας εξήγησαν ότι οι leagues των παιχνιδιών γενικά, και του Fortnite ειδικά, βρίσκονται ακόμη σε αρχικό στάδιο, καθιστώντας τον τομέα σε κατάσταση επεξεργασίας. Στο μεταξύ, η Epic Games συνεχίζει να προσπαθεί να βελτιώσει τη γενική εμπειρία των competitive από τη μεριά των παικτών αλλά και των θεατών. Ο Bryce Blum, ο ιδρυτής μιας δικηγορικής εταιρίας που ειδικεύεται στα eSports, και από τους καλύτερους σύμβουλους επιχειρήσεων στο χώρο, υπήρξε βασικός άξονας πολλών συμφωνιών που έγιναν στη βιομηχανία των eSports. Αυτές ήταν οι συμφωνίες που βοήθησαν στην εγκαθίδρυση των πρώτων leagues των eSports.

«Οι θεατές θα μάθουν με τον καιρό να παρακολουθούν καλύτερα τη δράση ενώ και οι μεταδόσεις θα βελτιώσουν τα γραφικά, τα στατιστικά, τις επαναλήψεις και άλλα».

«Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι ενώ υπάρχουν πολλοί έξυπνοι και ταλαντούχοι άνθρωποι σε αυτό το εγχείρημα, βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή και είναι μη ρεαλιστικό να περιμένουμε ένα αψεγάδιαστο προϊόν όπως είναι το NBA ή το NFL».

Μπορεί οι ομαδικές leagues με χορηγίες να είναι κάτι οικείο για τους fans που πλέον είναι κάτι στάνταρ στα eSports, όμως, ο Blum δήλωσε στο CNBC ότι το Fortnite έχει ψάξει καλύτερα μια άλλη δομή που προσφέρει μια εναλλακτική πορεία προς την ανάπτυξη.

«Το Fortnite πάει προς μια εντελώς διαφορετική κατεύθυνση στην οποία βλέπει τα eSports ως ένα ουσιώδες παιχνίδι. Έχει να κάνει με τη νομισματοποίηση του Fortnite και έχουν χτίσει τη στρατηγική των eSports τους γύρω από αυτό».

«Δεν είναι τόσο σημαντικό να συμπεριλάβουν όλες τις μεγάλες ομάδες όσο είναι το να φτιάξουν ένα πειστικό παραμύθι από το οποίο όλοι βγαίνουν κερδισμένοι».

Απασχολεί και άλλες leagues των eSports η δημιουργία ενός «δρόμου προς τα επαγγελματικά», όμως, κάποιοι λένε ότι η προσέγγιση της Epic έχει θέσει τον πήχη της εισαγωγής στα επαγγελματικά παιχνίδια χαμηλά. Άλλες leagues όπως του League of Legends της Riot και του Overwatch, για παράδειγμα, έχουν δημιουργηθεί από μόνιμες ομάδες στις οποίες οι παίκτες προσλαμβάνονται για να μπουν. Ακόμη και σε πιο ευρέως γνωστά και καλοφτιαγμένα παιχνίδια που δεν έχουν αυτή τη στιγμή franchised leagues –όπως είναι το Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO)– διατηρούν κάποιου είδους league.

Με την άνοδο των battle royale το 2018, όμως, ήρθε και η άνοδος ενός περιβάλλοντος eSports το οποίο υποδέχτηκε θερμά όλους τους ανταγωνιστικούς παίκτες. Για παράδειγμα , παρόλο που πολλές ομάδες είχαν κορυφαίους παίκτες στο Summer Skirmish του Fortnite, το τουρνουά τελικά κέρδισε μόνο ένας σχετικά άγνωστος παίκτης, γνωστός ως Morgausse. Όταν ο 19-άχρονος πήρε σπίτι του το έπαθλο των 250.000 δολαρίων στις αρχές του Σεπτέμβρη, ήταν ένας απλός παίκτης όπως όλοι όσοι δεν ήταν σε κάποια ομάδα.

Ο  Blum δήλωσε ότι μεγάλο παράγοντα σε αυτό έπαιξε το περιεχόμενο. Μεγάλοι streamers και παίκτες όπως είναι ο Ninja και ο Myth, έκαναν το Fortnite να γίνει παγκοσμίως γνωστό, ανεβάζοντας τα νούμερα των θεατών τα οποία έκαναν το παιχνίδι δημοφιλές. Τα στατιστικά δεδομένα του Αυγούστου του Newzoo  δείχνουν ότι οι θεατές είδαν συνολικά 250 εκατομμύρια ώρες Fortnite σε Twitch και YouTube. Οι 129 εκατομμύρια ώρες από αυτές καταγράφτηκαν στο Twitch. Αυτό έριξε το League of Legends στη δεύτερη θέση της λίστας των παιχνιδιών που παρακολούθησαν περισσότερο οι θεατές το μήνα εκείνο.

Αυτή η έμφαση στο περιεχόμενο ανάγκασε τις μεγαλύτερες ομάδες να προσαρμόσουν και να δημιουργήσουν τους παίκτες τους δίνοντας έμφαση αλλού. Ο Victor Bengtsson, ο συντονιστής της ομάδας των Fnatic του Fortnite, ενός από τους γνωστότερους οργανισμούς των eSports της Ευρώπης, είπε ότι το παιχνίδι άνοιξε το δρόμο για eSports που στοχεύουν στην ψυχαγωγία και όχι στην επίδειξη ικανοτήτων. Με λίγα λόγια δεν αρκεί μόνο να παίζεις καλά. Ο Bengtsson τόνισε ότι πλέον η σκηνή των eSports κάνει τους παίκτες δημόσια πρόσωπα και τους προετοιμάζει για συνεντεύξεις, για τα social media και τη διατήρηση της παρουσίας τους ως δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου.

«Το περιεχόμενο και το streaming κάνουν κουμάντο. Υπάρχουν εκατομμύρια παιδιά που παρακολουθούν τον Ninja σήμερα και ονειρεύονται να γίνουν σαν αυτόν», είπε ο Bengtsson.

Για πολλές ομάδες, η εστίαση στο περιεχόμενο και τις ικανότητες ταυτόχρονα κατάφερε να κάνει τη σκηνή των eSports του Fortnite να προσφέρει μια συνολική εμπειρία σε αντίθεση με τα υπόλοιπα eSports που υπάρχουν αυτή τη στιγμή.

Στο χώρο έχουν ευδοκιμήσει πολλές καινούργιες ομάδες, όπως είναι οι Ghost Gaming. Ο αναλυτής του Fortnite, Jacob Arce, τόνισε ότι η Epic έχει ξεπεράσει τα όρια και έχει βελτιώσει τη σκηνή των battle royale σε σημείο καμπής για τη συγκεκριμένη κατηγορία.

«Αυτό είναι ένα από τα πράγματα που διαχωρίζουν αυτό το παιχνίδι από το PUBG, για παράδειγμα. Παίζουν και οι δημιουργοί περιεχομένου το παιχνίδι όμως δεν είναι ανταγωνιστικοί. Το Fortnite επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργούν απίστευτο περιεχόμενο ενώ κρατούν τον ανταγωνισμό».

Ένα μέρος της επιτυχίας των eSports του Fortnite αφορά στην αφοσίωση της Epic στα σχόλια της κοινότητάς της.

Το Μάιο, η Epic ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 100 εκατομμύρια δολάρια στα έπαθλα των competitive του Fortnite τον πρώτο χρόνο. Το έπαθλο του Fall Skirmish συμπεριλαμβάνεται σε αυτό το ποσό. Μένει να δούμε πόσο μεγάλο θα είναι και το έπαθλο του World Cup που θα γίνει του χρόνου. Αυτή τη στιγμή, το ρεκόρ του μεγαλύτερου χρηματικού ποσού σε έπαθλο των esports κατέχει η Valve με το τουρνουά της στην DotA 2, το Defense of the Ancients 2. Το έπαθλο των 25.5 εκατομμυρίων δολαρίων του φετινού τουρνουά ξεπέρασε το περσινό ποσό των 24.7 εκατομμυρίων δολαρίων.

 

πηγή www.cnbc.com

 

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio