Αφαίρεση πόζας της Tracer, μετά από παράπονα παικτών

Η Tracer ήταν από τους πρώτους χαρακτήρες που είδαμε όταν αποκαλύφθηκε το Overwatch για πρώτη φορά στο Blizzcon το 2014.

Από τότε είναι στην πρώτη γραμμή προώθησης του παιχνιδιού, καθώς υπήρχε και σε άγαλμα στο επόμενο Blizzcon και θα είναι και η πρώτη χαρακτήρας που θα εισαχθεί και στο Heroes of the Storm. Τα στοιχεία που την έκαναν αγαπητή ήταν το χιούμορ της, ο παιχνιδιάρικος χαρακτήρας της (τύπου Πήτερ Παν), η φιλία της με τον Winston και πολλά άλλα.

Με βάση παρόμοιες παρατηρήσεις, ένας παίκτης του Overwatch, ο Fipps, έγραψε στα Beta φόρουμ πως μια από τις πόζες νίκης της Tracer, δεν συνάδει καθόλου με τον χαρακτήρα της και θα ήταν καλό να αφαιρεθεί.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η ομάδα του Overwatch έχει κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά ως προς την ποικιλία και τις προσωπικότητες κάθε χαρακτήρα, τα οποία διαφοροποιούν και κάνουν τον καθένα τους να είναι πρωτότυποι και μοναδικοί.

Ενώ λοιπόν η Tracer διαθέτει πάρα πολλές πόζες και νέα skins τα οποία την αντιπροσωπεύουν, ο Fipps γράφει:

“έχει μια πόζα νίκης με όνομα “Over the Shoulder” ή οποία την υποβιβάζει σαν χαρακτήρα καθώς δίνει έμφαση στα οπίσθιά της. Δεν έχει σχέση με τον χαρακτήρα της Tracer, δεν είναι χιουμοριστικό ή αστείο. Μια τέτοια πόζα θα ταίριαζε περισσότερο στην Widowmaker ή οποία διακρίνεται από την σεξουαλικότητά της.”

 

Ακολούθησε μια συζήτηση μεταξύ παιχτών σε ήπιους τόνους με περισσότερους παίχτες να συμφωνούν με τον Fipps, πως δεν ταιριάζει με την Tracer ή πόζα αυτή.

 

Tracer Over the Shoulder

 

Μετά από κάποιες ώρες το post το είδε ο Jeff Kaplan, ο Game Director του Overwatch και απάντησε γράφοντας:

“Θα αντικαταστήσουμε την πόζα της. Θέλουμε όλοι να αισθάνονται δυνατοί και ηρωικοί μέσα στην κοινότητά μας. Το τελευταίο πράγμα που θα θέλαμε θα ήταν να κάνουμε κάποιον να αισθανθεί άβολα ή ότι δεν είναι ευπρόσδεκτος.

Συγνώμη και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε για το καλύτερο.”

 

Στις ώρες που ακολούθησαν όμως, το post ανατινάχθηκε με περισσότερα σχόλια άλλα υπέρ της απόφασης και άλλα κατά, λέγοντας πως η Blizzard υπέκυψε σε ένα post το οποίο φαίνεται σαν ρητορική ενός SJW (Social Justice Warrior). Λόγω της κατάστασης το post κλειδώθηκε μέχρι που ο Jeff Kaplan, παρέθεσε με μεγαλύτερη λεπτομέρεια πως είχανε ήδη αποφασίσει να το αλλάξουν και πως έχουν μια νέα πόζα έτοιμη για να την αντικαταστήσουν.

 

Συγκεκριμένα έγραψε:

“Καθώς εμμένω με το προηγούμενο σχόλιό μου, διαπίστωσα πως θα έπρεπε να ήμουν πιο σαφής. Ως ο game director, έχω τον τελευταίο λόγο για το τι θα μπεί ή δεν θα μπει στο παιχνίδι. Η συγκεκριμένη απόφαση ήταν εύκολη να παρθεί και για μένα αλλά και για την ομάδα του Art.

Έχουμε ήδη μια εναλλακτική πόζα την οποία αγαπήσαμε και αισθανόμαστε πως αντιπροσωπεύει την Tracer ως χαρακτήρα περισσότερο. Δεν ήμασταν ευχαριστημένη με την αρχική πόζα και ήταν μια με την οποία προσπαθούσαμε να αντιμετωπίσουμε και να αλλάξουμε δημιουργικά.

Το γεγονός πως η πόζα έγινε θέμα συζήτησης ως προς την καταλληλότητά της από τους παίχτες της κοινότητας βοήθησε και επηρέασε την απόφασή μας – λαμφάνοντας τέτοιου είδους feedback από τους παίχτες είναι και ένας από τους λόγους που βρισκόμαστε στο closed beta test – αλλά δεν ήταν ο μοναδικός παράγοντας.

Πήραμε την απόφαση να αλλάξουμε την πόζα επειδή είχαμε τις ίδιες ανησυχίες αλλά και επειδή θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι καλύτερο.

Δεν θα κάναμε κάτι το οποίο θα θυσίαζε το δημιουργικό μας όραμα για το Overwatch και δεν θα αφαιρέσουμε κάτι μόνο επειδή κάποιος μπορεί να έχει διαφωνίες με αυτό.

Στόχος μας δεν είναι να απλοποιήσουμε ή να ομογενοποιήσουμε τον κόσμο του Overwatch, ή την ποκοιλία των χαρακτήρων που έχουμε χτίσει μέσα του. Έχουμε βάλει την καρδιά μας και την ψυχή μας στο παιχνίδι που θα ήταν αδιανόητο να κάνουμε τέτοιες αλλαγές.

Κατανοούμε πως δεν θα συμφωνήσουν όλοι με την απόφασή μας και αυτό είναι εντάξει. Για αυτό τον λόγο υπάρχουν και τα public tests. Όμως, αυτή η απόφαση δεν ήταν ούτε υπόθαλψη ούτε υποχώρηση.

Ήταν η σωστή απόφαση σύμφωνα με την άποψη μας και πιστεύουμε πως το παιχνίδι θα είναι εξίσου διασκεδαστικό την επόμενη φορά που θα το παίξετε.

Αν δεν είναι, θέλουμε να μοιραστείτε ελεύθερα τις ανησυχίες, τις σκέψεις, και το feedback για αυτό ή άλλα θέματα που μπορεί να έχετε με το παιχνίδι και παρακαλώ κρατήστε την συζήτηση κόσμια.”

 

Έχοντας υπόψιν κιάλλες περιπτώσεις στις οποίες οι Developers αλλάξανε κομμάτια του παιχνιδιού, όπως στο Pillars of Eternity, εσείς πιστεύετε πως είναι καλή αυτή η άμεση επαφή μεταξύ δημιουργών και παικτών που φέρνει αλλαγές ενδεχωμένος στο όραμα τους;

 

Kohar over and out!

Source: Battle.Net

FacebooktwitterredditpinterestlinkedinmailFacebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε