Ακυρωμένα παιχνίδια για την σειρά Star Wars

Ποιο παιχνίδι Star Wars θα προτιμούσατε : το “Dark Side Rogue Squadron” ή τις περιπέτειες δράσης του γνωστού Chewbacca ;

Με αυτό ακριβώς το δίλημμα ήρθαν αντιμέτωπες οι εκδόσεις LukasArts, στα τέλη του 2003, σύμφωνα μ’ ένα βίντεο του DidYouKnowGaming ? Απ’ την μία πλευρά, ήταν η εταιρεία Factor 5, προγραμματιστής της σειράς παιχνιδιών Rogue Squadron, κι από την άλλη, η LukasArts, με τις υποδομές για την συνολική ανάπτυξη του παιχνιδιού. Η τελευταία, ήταν κι αυτή που επικράτησε, αλλά τελικά το project δεν ήρθε στο φως, μιας και ο ίδιος ο George Lucas το σταμάτησε, αφού όπως φάνηκε δεν ήταν ενθουσιώδης στην ιδέα να κυκλοφορήσει παιχνίδι με πρωταγωνιστή τον Chewbacca.

Η ιδέα του παιχνιδιού με κεντρικό πρόσωπο τον Chewbacca βασιζόταν στην ζωή του σαν κυνηγός επικηρυγμένων ανάμεσα στο διάστημα των ταινιών Star Wars 3 και 4 – καθώς και στο ταξίδι του ως πολεμιστής στην πατρίδα Kashyyk, μέχρι τη στιγμή που γίνεται συν πιλότος στο Millennium Falcon και κολλητός του Han Solo.

Η ομάδα (προγραμματισμού) φτιάχνοντας το παιχνίδι αυτό, κατέληξε στο πως θα ήταν η συνέχεια του Star Wars: The Force Unleashed.

Παρ ‘όλα αυτά, είναι το Dark Squadron της Factor 5 που έχει πιο ενδιαφέρουσα ιστορία να διηγηθεί.

Η σύλληψη του Dark Squadron έγινε το 2003, όπου και σκοπός ήταν να πραγματοποιηθεί μια αυτοκρατορική εκστρατεία, της οποίας απόσπασμα είχε προβληθεί στο καταπληκτικό Rogue Squadron 2: Rogue Leader. Αυτό, είχε δύο επιπλέον επίπεδα (bonus levels) που σου επέτρεπαν να παίξεις σαν Darth Vader και να αποτρέψει τον Luke Skywalker ν’ ανατινάξει το Death Star, ενώ ύστερα να μείνεις μόνος και απόβλητος απ’ τους επαναστάτες στον πλανήτη Yavin.

Το Dark Squadron προφανώς θα παρουσίαζε εκτεταμένες στρατηγικές επιλογές που θα μπορούσες να καλέσεις ενισχύσεις εδάφους, οι οποίες θα κυμαίνονταν από AT-ATs σε τεράστια Star Destroyer πλοία. Οι σκηνές όπου οι παίκτες περπατούν στο Rogue Squadron 3: Rebel Strike, οι οποίες δεν ήταν καλές, δεν θα επέστρεφαν και θα δινόταν περισσότερη προσοχή σε αποστολές με οχήματα.

Αν και η LukasArts προτίμησε το παιχνίδι με τον Chewbacca -μία πολιτική απόφαση για μερικούς- αυτό, όμως, δεν ήταν το τέλος του Rogue Squadron.

ARVE Error: src mismatch
url: https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=DVJzHSGp9aQ
src in: https://www.youtube.com/embed/DVJzHSGp9aQ?start=1&feature=oembed
src gen: https://www.youtube.com/embed/DVJzHSGp9aQ?feature=oembed



Η Factor 5 επέστρεψε με την ιδέα μιας βελτιωμένης έκδοσης του Rogue Squadron, όπου και θα ‘χε σημαντικές βελτιώσεις, καθώς και συμφώνησε να το κάνει διαθέσιμο για το Xbox – επιτρέποντας για πρώτη φορά το “online play”.

Το Rogue Squadron βρισκόταν σε εξέλιξη για την έκδοση του Xbox μέχρι τον Απρίλιο του 2004, όταν ένα καινούργιο αφεντικό ανέλαβε την LukasArts και σταμάτησε το παιχνίδι. Κι όμως ακόμη κι αυτό, δεν ήταν το οριστικό τέλος του παιχνιδιού.

Αφού η Factor 5 ολοκλήρωσε το παιχνίδι για το PS3, σκέφτηκε να κυκλοφορήσει μια βελτιωμένη έκδοση της συλλογής Rogue Squadron για το Nintendo’s Wii. Σίγουρα, η έκδοση αυτή, θα περιελάμβανε κι ένα φωτόσπαθο για τις σκηνές μάχης με αισθητήρα κίνησης καθώς κι ένα ποδήλατο ταχυτήτων για τους αγώνες.

Επιπλέον, αυτή η συλλογή για το Wii, θα μπορούσε να τρέχει σε 60 καρέ το δευτερόλεπτο, υποστηρίζοντας ακόμα και το βοήθημα “Wii Balance Board” και θα παρείχε μια ολόκληρη τοπική καμπάνια συνεργασίας (καθώς και άλλες επιλογές σε τοπικό επίπεδο για πολλαπλούς παίκτες).

Η εξέλιξη αυτής της έκδοσης προχωρούσε ομαλά μέχρι τα τέλη του 2008, όταν και η Factor 5 έβαλε λουκέτο εξαιτίας της χρεοκοπίας. Μία νέα εταιρεία με το όνομα Whiteharvest (σε συντομία Bluharvest ), δημιουργήθηκε από τις στάχτες της προηγούμενης, αναλαμβάνοντας την IP της προηγούμενης και τελειώνοντας ακόμα και το Wii Rogue Squadron, αλλά αγωγές για απλήρωτους υπαλλήλους της Factor 5, οι οποίες περιλάμβαναν και κατηγορίες για απάτες, απέτρεψαν την LucasArts απ’ το να κυκλοφορήσουν το παιχνίδι, έπειτα και από έντονους υπαινιγμούς να μην το κάνουν.

Οι αγωγές για την Factor 5 δεν τακτοποιήθηκαν παρά μέχρι το 2015, όπου και η γενιά του Wii είχε περάσει. Η συλλογή για το Wii Rogue Squadron ναι μεν ολοκληρώθηκε, αλλά ποτέ δεν κυκλοφόρησε.

ΠΗΓΗ: Eurogamer

 

 

FacebooktwitterredditpinterestlinkedinmailFacebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε