Ένας παίχτης που ξεκινάει σε ομάδα του NA LCS, έχει ως αρχικό ετήσιο μισθό $320,000

Το 2013, η Riot Games, έκανε το πρώτο League στο οποίο οι παίχτες θα μπορούσαν να έχουν ένα σταθερό εισόδημα. Στόχος ήταν να δημιουργηθεί μια σταθερότητα μέσω του League of Legends, όσον αφορά το εισόδημα που θα είχαν οι παίχτες. 

Μέχρι εκείνη την χρονική στιγμή, τα εισοδήματα που είχαν οι παίχτες όλων των eSports, είχαν την μορφή αυτών, που είχαν οι παίχτες του τένις και του γκολφ. Δηλαδή πληρωνόντουσαν, αν είχαν αποδώσει καλά στα μεγάλα events. Όπως είναι φυσικό, το συγκεκριμένο μοντέλο, δεν μπορούσε να δημιουργήσει τις βάσεις που θα βοηθούσαν στην ανάπτυξη των eSports. 

Ήταν πολύ δύσκολο και δημιουργούσε άγχος σε έναν pro player που έκανε τα πρώτα του βήματα στον χώρο. Αν ο παίχτης δεν σημείωνε νίκες από τους πρώτους μήνες, δυσκολευόταν στο να συνεχίσει τις προπονήσεις και στο να κυνηγήσει το όνειρο του. 

 

Εκείνη την περίοδο, ο Επικεφαλής του NA eSports της Riot Games  Chris «RiotChopper» Hopper, σκέφτηκε πως πρέπει να γίνει πιο εύκολος και σταθερός ο δρόμος που είχαν μπροστά τους οι pro players, προκειμένου να αφοσιωθούν στον ανταγωνισμό.

 

 

«Πλέον υπάρχουν γύρω στους 1.000 pro players ανά τον κόσμο, οι οποίοι μπορούν να ζουν με τα έσοδα που αποκομίζουν από το League of Legends. Το περιβάλλον τους πλέον είναι σταθερό και ο επόμενος μας στόχος είναι η αύξηση του εισοδήματος τους και να προστεθεί ασφάλιση κλπ. Οι μισθοί τους πρέπει να συνεχίσουν να αυξάνονται για να έχουμε ένα υγιές οικοσύστημα. Πλέον είναι ευθύνη του εκάστοτε οργανισμού, να ξοδεύουν υπεύθυνα και να συγκεντρώνουν δυνατά roster. Θα είμαστε πολύ χαρούμενοι, να βλέπουμε τα αστέρια του League of Legends, να ανταμείβονται για τους κόπους τους.» Ανέφερε μεταξύ άλλων ο Hopper. 

 Σήμερα, ένας παίχτης που ξεκινάει σε ομάδα του NA LCS, έχει ως αρχικό ετήσιο μισθό $320,000, ενώ πάνω από το 70% των παιχτών έχουν πολυετή συμβόλαια. Οι ομάδες επενδύουν στους παίχτες τους κι έτσι οι παίχτες έχουν την οικονομική σταθερότητα που χρειάζονται προκειμένου να αφοσιωθούν στον ανταγωνισμό και να χτίσουν την σχέση τους με τους fans.

 

Οι παίχτες του NA LCS, έχουν πλέον τους ίδιους μισθούς με τους παίχτες του Major League Soccer (MLS). Ενώ πλέον η κάθε ομάδα του NA LCS, πρέπει να πληρώνει $10 εκατομμύρια στην Riot Games, προκειμένου να συμμετέχουν στο LCS. 

Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα, στο πόσο σημαντικά έχουν γίνει πλέον τα eSports, όχι μόνο για τον κόσμο που διασκεδάζει με αυτά αλλά και για τις εταιρείες, καθώς ο συγκεκριμένος τομέας, αποτελεί έφορο έδαφος για επενδύσεις.

 

 

 
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Co-Owner and Community Manager of Teamingame.gr

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio