WoW – Ο Ion Hazzikostas απαντάει μετά από παράπονα του community

Το World of Warcraft από το 2004 μέχρι σήμερα έχει περάσει μεγάλες αλλαγές με νέα mechanics και features να προστίθενται με κάθε expansion.

Όμως, όπως με το πρόσφατο συμβάν με τον Nostalrius, με το οποίο ευχόμαστε να έχουμε περισσότερα νέα για επίσημους Legacy servers, υπάρχουν παίχτες οι οποίοι έχουνε συχνά παράπονο πως η Blizzard δεν λαμβάνει υπόψιν της το feedback τους για κάποια θέματα του παιχνιδιού.

Σε απάντηση του σε ένα thread στα forum σχετικά με τα ακριβά vendor items, ο assistant game director του World of Warcraft, Ion Hazzikostas, ανέπτυξε το θέμα παραπάνω προσπαθώντας να εξηγήσει για τα θέματα που δημιουργούνται προσπαθώντας να ευχαριστήσουν τους πάντες και για τις ανησυχίες των παιχτών πως η Blizzard δεν λαμβάνει υπόψιν το feedback.

Πρώτα από όλα ανέφερε για το μεγάλο community του WoW το οποίο δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί σαν ένα σύνολο επειδή υπάρχουν μικρο κοινωνίες εντός του παιχνιδιού, οι οποίες αποτελούνται από λίγα άτομα και αυτά τα άτομα δεν θέλουν πάντα τα ίδια πράγματα.
Έτσι λοιπόν αναφέρει για τα vendor items:

«Αν απλά έγραφα πως θα ξανασκεφτόμασταν το θέμα και πως θα μειώναμε τις τιμές στα διακοσμητικά items του vendor, τότε θα υπήρχαν άλλοι παίχτες οι οποίοι θα αισθάνονταν πως δεν λάβαμε υπόψιν το feedback τους.»
Συνέχισε γράφοντας:

«Είναι εξαιρετικά σπάνιο όλοι να θέλουνε το ίδιο πράγμα. Και ακόμα και τότε, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα που παραμένει σιωπηλή γιατί δεν γράφει καθόλου στα επίσημα forums. Αν υπήρχε ομοφωνία επάνω σε ένα συγκεκριμένο θέμα, τότε θα αλλάζαμε τον σχεδιασμό μας.

Για να δώσω ένα παράδειγμα, νωρίς στον σχεδιασμό του Warlords of Draenor, αλλάξαμε το Group Finder loot από Personal σε Need/Greed μέχρι να μπορέσουμε να συζητήσουμε για το Personal Loot περισσότερο και τότε η πλειοψηφία του community μας είπες πως αυτό ήταν χαζή ιδέα. Η αλλαγή ανακαλέστηκε μέσα σε 2 μέρες.»
Το ενδιαφέρον στην επεξήγηση του Ion ήταν για τις δραστηριότητες εντός του World of Warcraft.
Συγκεκριμένα εξηγεί:

«Μια μερίδα των παιχτών κάνει raid. Μια άλλη μερίδα παιχτών παίζει PvP. Μια πολύ μικρή μερίδα παιχτών φτάνουν στο Mythic raiding. Μια άλλη μικρή μερίδα παίζει rated PvP. Μια άλλη ασχολείται με πολλούς max-level alts. Μια άλλη παίζει pet battles, roleplay, με το auction house κτλ. Η λίστα απλά δεν σταματάει.»

Αυτό τοποθετεί την Blizzard σε ένα δύσκολο σημείο καθώς αυτές οι μικρές κοινωνίες των παιχτών κάποιες φορές έχουνε αντικρουόμενα ενδιαφέροντα. Και όταν υπάρχουν διάφορες ομάδες οι παίχτες με τα κοινά ενδιαφέροντα προτιμούν να επικοινωνούν μεταξύ τους παρά με παίχτες από άλλες ομάδες με διαφορετικά ενδιαφέροντα.

Έτσι λοιπόν η Blizzard πρέπει να αποφασίσει αν θα δώσει σε όλους τα ίδια πράγματα, χωρίς στην ουσία να ευχαριστεί όλους τους παίχτες τους ή μπορούν να δίνουν στις συγκεκριμένες ομάδες παιχτών ειδική περιποίηση κατά καιρούς και να τσατίζουν την πλειοψηφία των παιχτών, μέχρι να έρθει η σειρά τους να λάβουν κάτι ξεχωριστό.
Όπως αναφέρει:

«Αν ένα τέλειο mount κυκλοφορήσει αποκλειστικά στο PvP, οι πλειοψηφία των παιχτών που δεν παίρνει μέρος στο PvP αλλά επιθυμούν να το έχουν και αυτοί το mount, θα θέλουν να μην είναι αποκλειστικό για τους παίχτες που παίζουν PvP. Αν ο στόχος μας σε αυτήν την περίπτωση ήταν η πλειοψηφία των παιχτών, τότε θα φτιάχναμε μια έκδοση του Mount το οποίο θα ήταν διαθέσιμο μέσα από το raiding και άλλη μια έκδοση που θα ήταν διαθέσιμη με questing και reputation grind.

Προχωρώντας όμως σε τέτοιες κινήσεις θα έριχνε την σημασία του reward αυτού καθ’αυτού. Στο τέλος η προσέγγιση που επιλέγουμε είναι να φτιάχνουμε διαφορετικό content και rewards τι οποίο μπορεί να κάνει της διάφορες ομάδες εντός του παιχνιδιού να αισθανθούν ξεχωριστοί, αντί να βγάζουμε τα ίδια πράγματα για όλους.»

 

 

Kohar over and out!

Source: Battle.Net

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio