Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries – Early Access PC Review

Το Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries είναι ένα 2.5D Action Platformer παιχνίδι, δημιουργημένο από το Ελληνικό studio Pixel Reign. Κυκλοφορεί για PC και χρησιμοποιεί την Unity 3D. Μπορείτε να το βρείτε στην πλατφόρμα του Steam στα 12,99 ευρώ.

Ευχαριστούμε την ίδια την Pixel Reign που μας προμήθευσε με ένα ψηφιακό αντίτυπο του παιχνιδιού για την πλατφόρμα του Steam.

Το Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries είναι από εκείνα τα παιχνίδια που πραγματικά δεν ξέρεις τι να περιμένεις καθώς παίζεις. Είναι από εκείνα τα παιχνίδια που καταφέρνουν να σε δυσκολέψουν αρκετά, και παράλληλα σε κάνουν να βάζεις ως στόχο το progress αντί να τα παρατήσεις. Είναι από εκείνα τα παιχνίδια που… ehm… Είναι από εκείνα τα παιχνίδια που λάτρεψα! Καταρχάς μιλάμε για μία εξαιρετική προσθήκη στην Ελληνική γκάμα παιχνιδιών που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια και το μόνο συναίσθημα που μου προκαλεί αυτός ο τίτλος, ως gamer, είναι η υπερηφάνεια. Δυστυχώς στον Ελληνικό χώρο βλέπουμε λίγα ολοκληρωμένα πράγματα (και σύντομα ελπίζω να καταφέρουμε να σας δείξουμε περισσότερα από αυτά τα «λίγα»). Μη σας ξεγελάει η κίνηση της Pixel Reign, να κυκλοφορήσει το παιχνίδι σε μορφή early access. Η Pixel Reign δεν είναι από εκείνα τα studio που αξιοποιεί τον θεσμό με τον συνηθισμένο τρόπο. Το παιχνίδι αντικειμενικά είναι ολοκληρωμένο από κάθε άποψη. Οι μόνες προσθήκες που πρόκειται να υποστεί το Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries, σε όλη την διάρκεια του early access, είναι περισσότερο αγνό content.

Ο Robbie ξυπνάει σε ένα άγνωστο μέρος και το πρώτο πράγμα που αντικρίζει είναι ένα πνευματάκι το οποίο πολύ συνοπτικά του εξηγεί πως πρέπει να σώσει την ανθρωπότητα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να ελευθερώσει τον εαυτό του καθώς και το ίδιο το πνευματάκι από τον ναό που είναι φυλακισμένοι! Βέβαια, η μόνη απορία του Robbie σε όλο αυτό είναι το αν υπάρχει κάποια αμοιβή/θησαυρός μιας και ο Robbie είναι ο μεγαλύτερος και γρηγορότερος «ελαφροχέρης» τυχοδιώκτης του κόσμου. Ενώ το πνευματάκι τον επιβεβαιώνει πως υπάρχει θησαυρός που μπορεί να πιάσει στα χέρια του, η όλη κατάσταση είναι άκρως μυστήρια και λίγο ύποπτη…

?

-Robbie Swifthand

Μέχρι στιγμής έχουμε στην διάθεση μας έναν ναό, με είκοσι έξι επίπεδα και δύο modes, Normal & Hell. Στην full version, η Pixel Reign, στοχεύει να προσφέρει content ισάξιο με τρεις ακόμα διαφορετικούς ναούς. Δηλαδή, συνολικά μιλάμε για τέσσερις ναούς που θα προσφέρουν 75 με 100 επίπεδα στο σύνολο (από όσο υπολογίζουν), με τον κάθε ναό να προσφέρει και από ένα boss fight. Κάθε ναός θα έχει διαφορετικό setting και θα προσθέτει περισσότερα mechanics. Όλες αυτές οι προσθήκες θα «κουμπώνουν» στο παιχνίδι με την μορφή «major updates». Πάμε να «εξερευνήσουμε» το Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries!

Το Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries είναι ένα απλό Platformer με selling point του να είναι τα souls-like στοιχεία και τα κωμικά cut-scenes του. «Experience RAGE and satisfaction in this hardcore platformer! Buy an extra keyboard/game-pad or two .. you’ll need it…» όπως μας προειδοποιεί η Pixel Reign και δεν έχει άδικο. Συνήθως δεν δυσανασχετώ με την δυσκολία ενός παιχνιδιού. Στην προκειμένη όμως ένιωσα λίγο την φλόγα του rage μέσα μου και την ανάγκη να πετάξω ορισμένα αντικείμενα από ‘δώ και από ‘κεί, που υπήρχαν στην περίμετρο. Υπήρξαν στιγμές που μισούσα την Pixel Reign και αυτό επειδή δεν μου αρέσει να με κυνηγάνε πράγματα… (το εννοώ *βλέμμα της τίγρης προς τον level designer*) Κοφτερά πράγματα που σαν να μην έφτανε η δυσκολία του παιχνιδιού από μόνη της, έπρεπε να υπάρχουν και αυτά για να σου θυμίζουν πόσο ωραία είναι η ζωή καθώς τρέχεις να σωθείς από το να γίνεις σπλατς.

Το scalability της δυσκολίας από επίπεδο σε επίπεδο είναι το μεγαλύτερο plus που μπόρεσα να διακρίνω μιας και δεν είναι απο αυτά τα παιχνίδια που σε πετάνε στα βαθιά εξ’ αρχής. Στην ουσία το παιχνίδι όσο το παίζεις σου δίνει την δυνατότητα να αφομοιώσεις ότι έχεις μάθει από τα λάθη σου και σιγά σιγά δυσκολεύει και προκαλεί τις ικανότητες σου στην γρήγορη αντίδραση και την κρίση, καθώς «ερεθίζει» και τα επίπεδα παρατηρητικότητας. Μην σας ξενερώνει αυτό όμως. Δεν πρόκειται για κάποιο παιχνίδι που σας κρατάει από το χεράκι. Κάθε άλλο… souls-like to the bone!

Ο χειρισμός είναι απλός και μεγάλη άνεση προσφέρει η χρήση χειριστηρίου. Το objective απλό και κατανοητό. Στο Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα secrets. Ορισμένα επίπεδα κρύβουν περισσότερα από όσο φαντάζεστε! Τα collectibles βέβαια δεν προσφέρουν για την ώρα κάτι περισσότερο από το feeling της ευχαρίστησης για τους completionists και το ηχητικό trigger που κάνει τον Robbie να αναφωνεί «heh heh!», από την χαρά του.

Τα εμπόδια σε κάθε επίπεδο είναι κλασικά και τα βλέπουμε στα περισσότερα αντίστοιχα παιχνίδια. Spikes, λεπίδες, spikes, πέτρες που πέφτουν, spikes, μεγάλος κοφτερός τροχός που σας κυνηγάει, spikes, τσεκούρια που κρέμονται… και τα λοιπά. Έτσι λοιπόν καταλήγουμε πως το timing και το precision είναι ο χρυσός συνδυασμός ικανοτήτων που σώζει την ημέρα. Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού θα αποκτήσετε πολλά «βαβά» και το Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries φροντίζει να σας κάνει γνωστά τα σημεία που πεθάνατε, αφήνοντας μια μπλε σιλουέτα του Robbie στο σημείο που πέθανε.

Το αγαπημένο μου κομμάτι σε κάθε review είναι το σημείο που γράφω για τα bugs διότι τις περισσότερες φορές αυτός είναι ο τομέας με τα περισσότερα λόγια για γράψιμο. Στην περίπτωση του Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries δεν πρόκειται να υπάρξει παραπάνω από μία-δύο γραμμές για κάτι τέτοιο. Στην παρούσα φάση του είναι φαινομενικά ένα bug-free παιχνίδι. Θεωρώ πως μεγαλύτερο challenge θα είναι να βρείτε κάποιο bug παρά να ολοκληρώσετε το παιχνίδι. Συγκεκριμένα υπήρχε μια αναφορά για ένα άνευ ιδιαίτερης σημασίας bug (που προφανώς υπήρξε άμεση ανταπόκριση) που έκανε όλα τα επίπεδα του Normal Mode να είναι σε Hell Mode κατά την εναλλαγή profile (+1 κατεστραμμένο χειριστήριο).

Στην αρχή μπορεί να σας φανεί κάπως ρηχό και επιφανειακό όσον αφορά την ιστορία του και το gameplay. Στην πραγματικότητα όμως αυτό είναι και ο λόγος που έχει συντελέσει στο να το θεωρώ «ολοκληρωμένο» και θεωρώ πως πρόκειται για μια σωστή κίνηση από την μεριά της Pixel Reign. Τεχνικά, ως νεοσύστατο studio και στην προσπάθεια να κυκλοφορήσεις ένα παιχνίδι, το να θέσεις προσιτούς στόχους είναι το άλφα και το ωμέγα. Το συνηθέστερο λάθος από τους περισσότερους που προσπαθούν να κάνουν κάτι στον χώρο των video games είναι το να ξεκινούν για κάτι τεράστιο και στην πορεία να έχουν να αντιμετωπίσουν αμέτρητα challenges με μονόδρομο την αποτυχία κυκλοφορίας ενός απτού αποτελέσματος. Μη ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα «2-man-and-1-female-studio» και αυτό που μας προσφέρουν είναι ένα Platformer. Ανέκαθεν η φύση των Platformers ήταν κάπως ιδιαίτερη και τα δυνατά τους σημεία δεν ήταν η ιστορία. Στην περίπτωση του Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries δεν αλλάζει κάτι. Η ιστορία έρχεται και δένει με το gameplay και είναι ένας απλός και fun τρόπος για να δικαιολογηθεί το setting του παιχνιδιού.

Σε κάθε παιχνίδι που παίζω, ο πρώτος τομέας που προσέχω και δίνω την μεγαλύτερη βάση είναι αυτός του ήχου που συνοδεύει το παιχνίδι. Οι λόγοι είναι προφανείς. Αρχικά ο ήχος είναι κάτι που υπάρχει σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού, τις περισσότερες φορές μάλιστα το ενισχύει και βοηθάει στο immersion και στο playability. Επίσης μπορεί να μην παίξουμε ξανά κάποιο παιχνίδι, η μουσική του όμως είναι κάτι που βρίσκει με τον έναν η με τον άλλο τρόπο τον δρόμο ανάμεσα σε κάποιο από τα playlist μας. Το Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries, σε αυτόν τον τομέα λοιπόν, ικανοποιεί τις προσδοκίες μου. Προσφέρει εξαιρετικά ηχητικά και μουσική που δένει με την ατμόσφαιρα και δεν κουράζει. Ειδικά σε ορισμένα σημεία που ανεβαίνει το tempo μπορώ να πώ πως περισσότερη προσοχή έδινα σε αυτό που ακούω παρά στο παιχνίδι. Επίσης αγαπάω την φωνή που έχει το Spirit. Κάτι άλλο που μου άρεσε είναι η πινελιά με τα ηχητικά που αναφωνεί ο Robbie κάπου κάπου. Συνοπτικά, θεωρώ πως η δουλειά της Βίκης Φυσίκα σε αυτόν τον τομέα είναι εξίσου καλή όσο και ακριβότερων παραγωγών.

Η Pixel Reign έχει διαλέξει την Unity 3D για την ανάπτυξη του Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries. Το ίδιο το παιχνίδι είναι η απόδειξη πως μπορούν να βγουν όμορφα και σωστά αποτελέσματα με την κατάλληλη προσοχή και δουλειά. Τα επίπεδα είναι δημιουργημένα με ένα εργαλείο που ακούει στο όνομα Snap Editor. Το Snap Editor είναι ένα 2D tile level builder και υπάρχει διαθέσιμο στο Asset Store από την ίδια την Pixel Reign. Γραφιστικά βλέπουμε ένα 2.5D παιχνίδι που δίνει ένα παλαιικό feeling, παίζοντας. Έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην δημιουργία των επιπέδων. Όλα αυτά που αποτελούν το οπτικό αποτέλεσμα που έχουμε στις οθόνες μας είναι προσεκτικά τοποθετημένο και πολλές φορές το ίδιο το περιβάλλον είναι ο βοηθός μας για την αποφυγή «δυσάρεστων εκπλήξεων».

Κλείνοντας αξίζει να αναφέρουμε πως έχουν γνωστοποιηθεί πρόσφατα κάποια στοιχεία για τον επόμενο ναό και το πρώτο «major update», όπως και η περίοδος την οποία θα κυκλοφορήσει. Όπως αναφέρει η Pixel Reign ο καινούργιος ναός είναι παντελώς διαφορετικός σε σχέση με τον πρώτο. Έχει γίνει προσθήκης μιας μυστήριας κοπέλας/πνεύματος. Λίγο πολύ τα επίπεδα για το Normal Mode είναι έτοιμα για δοκιμή αλλά μένουν το boss fight και το Hell Mode ακόμα να τελειώσουν. Τα πρώτα επίπεδα θα υποστούν αλλαγές προς βοήθεια στους καινούργιους παίκτες για να μπορούν να κάνουν adapt τα mechanics του παιχνιδιού ευκολότερα. Έχει προστεθεί η δυνατότητα αλλαγής της ανάλυσης της οθόνης του παιχνιδιού για όσους παίζουν σε low-spec συστήματα και χρειάζονται διαφορετική ανάλυση. Τα υπόλοιπα σας τα μεταφέρω όπως ακριβώς τα ανακοίνωσαν οι ίδιοι:

*inhales violently*

  • BEAR TRAPS !!
  • SPIKES OF DEATH !!1!
  • INCREDIBLE MOVING PLATFORMS THAT KILL YOU !!11!!
  • DESPICABLE ROCKS THAT BLOW WIND AT YOU !11!!!!1!
  • AND LAST BUT NOT LEAST, A DOUBLEJUMP POWERUP 1!11!11!!!!!!11!!!!1!

There is still some way until this area is actually finished but let us know what you think (◕‿◕✿)

Αν όλα πάνε καλά, τότε ίσως δούμε τις τελευταίες μέρες του Φλεβάρη το update να έρχεται. Η Pixel Reign είναι ανοιχτή σε κάθε feedback οπότε αν δείτε πως υπάρχει κάτι που δεν σας αρέσει η έχετε κάποια πρόταση για μελλοντικές προσθήκες μπορείτε να απευθυνθείτε στους ίδιους.

Το Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries είναι ένα Ελληνικό διαμαντάκι, must για την συλλογή σας. Οπτικοακουστικά είναι κομψό και υπάρχουν ορισμένες πινελιές που δένουν το όλο αποτέλεσμα. Τεχνικά πρόκειται για ένα άρτιο παιχνίδι και αναμένουμε να δούμε περισσότερα από τις μελλοντικές προσθήκες που αναμένονται να γίνουν όσων αφορά το content. Ένα παιχνίδι με λογική trial and error που αντιπροσωπεύει με υπερηφάνεια το είδος των Souls-like Platformers χωρίς να έχει να ζηλέψει κάτι απο αντίστοιχα άλλα. Η διαδραστική φάτσα του Robbie καθώς περνάει «στον πόντο» από τις παγίδες είναι η ίδια φάτσα που έχει ο παίκτης καθώς παίζει.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio