Overwatch – Αλλαγές στο Coin Flip/Sudden Death στο Competitive

Το Coin Flip και το Sudden Death υπάρχουν στο Competitive mode του Overwatch και από προχθές που ξεκίνησε το PTR αρκετοί παίχτες έχουνε δώσει το feedback τους στην Blizzard.

Εκτός από τα θετικά υπήρχαν και αρκετά αρνητικά σχόλια για τα Sudden Death rounds το οποίο δίνει την νίκη στην επιτιθέμενη ομάδα η οποία θα καταφέρει να φτάσει στο πρώτο checkpoint και ο τρόπος που επιλέγει ποια ομάδα θα επιτεθεί γίνεται τυχαία με coin flip.

Δεδομένου πως οι επιτιθέμενη ομάδα έχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα σε αρκετές περιπτώσεις, ο Game Director του Overwatch, Jeff Kaplan, έκανε ανάρτηση σχετικά με το αρνητικό feedback για να ενημερώσει για τις αλλαγές που θα γίνουν στο σύστημα.

Ξεκίνησε το post του γράφοντας:

“Τώρα που είχαμε την ευκαιρία να διαβάσουμε και να επεξεργαστούμε αρκετά από τα posts σας, θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με τις αλλαγές που θα κάνουμε, οι οποίες είναι βασισμένες στο feedback σας.

Γενικά το Feedback που έχουμε λάβει είναι:

  • + Σας αρέσει να βλέπετε to Skill Rating
  • + Σας αρέσει η βαριά τιμωρία που επιβάλλεται για οποίον παίχτη κάνει leave
  • + Σας αρέσουν οι αλλαγές στα Assault maps
  • + Σας αρέσει να φαίνονται στο UI τα premade groups
  • – Δεν σας αρέσει το coin flip
  • – Δεν σας αρέσει το Sudden Death

 

Βραχυπρόθεσμα οι αλλαγές που θα γίνουν στο Competitive mode σύμφωνα με τo feedback των παιχτών θα είναι:

  • Μείωση του αρχικού χρόνου για τα  Assault, Escort και Hybrid maps από 5 λεπτά σε 4 λεπτά
  • Μείωση του Sudden Death Timer από 2:00 λεπτά σε 1 λεπτό και 45 δευτερόλεπτα

Αυτές οι αλλαγές θα κάνουν τα παιχνίδια στο Competitive να διαρκούν λιγότερο δίνοντας την ευκαιρία να παίξετε περισσότερα παιχνίδια. Καθώς είναι εύκολο να εφαρμοστούν αυτές οι αλλαγές στο σύστημα, θα τις δείτε να υπάρχουν live στο Competitive Play της καλοκαιρινής σεζόν.”

Μακροπρόθεσμα θα υπάρχει ένα “time bank” mechanic για το Hybrid και Escort map, για να μειωθεί η εμφάνιση του Sudden Death.

 

Παρόλα αυτά ο Kaplan είπε πως:

“Είμαστε ανοιχτοί σε αλλαγές και tweaks του συστήματος μας, αλλά κατανοούμε πως και τα Sudden Death mechanics, που θα χρησιμοποιήσουμε σε οποιαδήποτε μορφή, όλα θα έχουν τα προβληματάκια τους και μπορεί να βρεθούμε σε μια κατάσταση που δεν θα είναι εφικτό να ευχαριστηθεί η πλειοψηφία των competitive παιχτών.”

 

Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα το post του Jeff Kaplan, εδώ.

 

Kohar over and out!

Source: Overwatch

 

 

FacebooktwitterredditpinterestlinkedinmailFacebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε