Οι θυσίες των δημιουργών για τη κυκλοφορία του Cuphead

Οι θυσίες των δημιουργών για τη κυκλοφορία του Cuphead

Μετά από υπομονή χρόνων κυκλοφόρησε επιτέλους πριν από λίγες μέρες το Cuphead. Συγκεκριμένα, το Cuphead ανακοινώθηκε για πρώτη φορά στην παρουσίαση της Microsoft για την E3 2014 και είχε ξετρελάνει το κοινό χάρη στην ιδιαίτερη αισθητική του.
Οπτικά το Cuphead θα σας θυμίσει cartoon του 1930, αυτό που το ξεχωρίζει όμως είναι το γεγονός πως είναι όλο σχεδιασμένο στο χέρι. Το εν λόγο παιχνίδι είναι πλέον διαθέσιμο για Xbox και PC. Σας περιμένει πολύ γέλιο και φυσικά πολλά bosses να αντιμετωπίσετε.

Μία καλή δουλειά πολλές φορές χρειάζεται πολλές και σημαντικές θυσίες. Αρχικά, οι δημιουργοί του παιχνιδιού δεν περίμεναν τόσο μεγάλο ενθουσιασμό από τους gamers. Όταν πια συνειδητοποίησαν την ανυπομονησία των fans αποφάσισαν πως κάτι έπρεπε να κάνουν για αυτό – και γρήγορα.

Ο Chad Moldenhauer co-creator και lead designer του Cuphead δήλωσε:

“Μόλις συνειδητοποιήσαμε πως το CupHead είχε αποκτήσει ήδη τόσο μεγάλο κοινό και ήθελε τόσο πολύ να δει τη κυκλοφορία του, αποφασίσαμε να τα δώσουμε όλα και να κάνουμε το παιχνίδι που πάντα θέλαμε.”

Δεν ήταν καθόλου απλό να πάρει το παιχνίδι την τελική μορφή του. Ο Τσαντ και ο αδελφός του Jared Moldenhauer, ο οποίος είναι επίσης συν-δημιουργός του Cuphead , έπρεπε να κάνουν κάποιες θυσίες για να αρχίσει το όνειρο να γίνεται πραγματικότητα.

«Ο αδερφός μου και εγώ παρατήσαμε τις δουλειές μας, υποθηκεύσαμε τα σπίτια μας και αρχίσαμε να μεγαλώνουμε την ομάδα μας. Αυτή ήταν η ευκαιρία μας να φτιάξουμε το παιχνίδι ακριβώς όπως πραγματικά το θέλαμε και ονειρευόμασταν, σε αντίθεση με το cut-scope παιχνίδι που σχεδιάζαμε αρχικά όντας τρία άτομα μόνο. «

Το είπαν και το ‘καναν. Η ομάδα των τριών ατόμων επεκτάθηκε στα είκοσι – και το αποτέλεσμα σίγουρα τους δικαίωσε.
Δείτε το trailer κυκλοφορίας του Cuphead; Πείτε μας στα σχόλια εάν σας κινεί το ενδιαφέρων να το δοκιμάσετε.
Για περισσότερα νέα μείνετε συντονισμένοι στο TeamInGame.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Είμαι η Ειρήνη ή αλλιώς "Magia"και είμαι 22 χρονών. Λάτρης του WoW, των single player, indie και online παιχνιδιών. O πατέρας μου ήταν φανατικός console gamer οπότε παίζω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio