Hi-Rez Studios: Βάζουν τέλος στην σύγκριση Paladins/Overwatch με στοιχεία!

Στις 16 Σεπτεμβρίου τα Hi-Rez Studios κυκλοφόρησαν trailer, για να ανακοινώσουν την Open Beta του Paladins.

Μεγάλη μερίδα του κοινού, άσκησε κριτική σχετικά με την ομοιότητα του Paladins με το Overwatch.

 

Αυτό φαίνεται πως ενόχλησε τον co-founder των Hi-Rez Studios, Todd Harris. Έτσι λοιπόν ο Harris έκανε ένα μεγάλο post στο Reddit όπου απάντησε σε πολλά θέματα και κυρίως έδωσε αποδείξεις για πιο παιχνίδι δημιουργήθηκε πρώτο.

Η ιστορία πάει αρκετά πίσω. Πολλά από τα περιεχόμενα του Paladins, εμφανίστηκαν πρώτα στο πρώτο project που ασχολήθηκε το studio, πίσω στο 2005. Το όνομα του project ήταν Global Agenda και ήταν Shooter/MMO.

 

Το Global Agenda κυκλοφόρησε το 2010 και παρόλο που κυκλοφόρησε η εταιρεία expansions και νέο υλικό, δεν είχε μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό, κάτι που όπως λέει ο Harris τους έκανε να σκεφτούν, τα λάθη τους και τι θα μπορούσαν να κάνουν σε κάποιον νέο τίτλο.

  • Το 2012 τα Hi-Rez ξεκίνησαν ένα νέο project που το ονόμασαν Aurum (AU). Ήταν Fantasy και βασισμένο στο Global Agenda PvP game. Αυτό ήταν και η αρχική έμπνευση για το Paladins. Στα παρακάτω video μπορείτε να δείτε κάποιους από τους χαρακτήρες.

 

  • Το κωδικό όνομα των Paladins ήταν Chaos. Κατά την διάρκεια του pre-production, οι developers πειραματίστηκαν τόσο με το theme του Global Agenda που ήταν Sci-Fi όσο και με το theme του Aurum που ήταν Fantasy. Τους ταίριαξε το Fantasy theme κι έμειναν σε αυτό.
  • Όμως η ανακοίνωση του Overwatch, τους ξάφνιασε και δε ήξεραν πώς να κινηθούν. Το μόνο που ήξεραν ήταν πως δεν ήθελαν να ανταγωνιστούν την Blizzard.
  • Δοκίμασαν πολλούς τρόπους για να αλλάξουν το παιχνίδι. Διαφορετικά TTK, διαφορετικά maps και game modes, διαφορετικά theme κλπ. Το feedback, όμως από τις δοκιμές και τα στατιστικά ήταν αρνητικό. Και εκεί κατάλαβαν ότι ελάχιστοι παίχτες απολάμβαναν την εμπειρία του παιχνιδιού. Έτσι αποφάσισαν να κυκλοφορήσουν το παιχνίδι τους, ακριβώς όπως το είχαν σκεφτεί αρχικά.
  • Όλα τα classes και τα abilities που δημιουργήθηκαν για το Paladins, είναι βασισμένα στο Global Agenda και στο Smite as our template. Χρησιμοποίησαν το Aurum fantasy theme του 2012 και τους χαρακτήρες του Smite που είχαν στο placeholder.

Στην συνέχεια ο Harris, σύγκρινε τα playstyles των δύο παιχνιδιών. Έδωσε ξανά έμφαση στο γεγονός ότι η δημιουργία του Paladins βασίστηκε στην εμπειρία και στις ιδέες τίτλων που δημιουργήθηκαν από τα Hi-Rez Studios. Ξεκαθάρισε ότι το Overwatch έχει περίπου 100 abilities, ενώ αντίστοιχα το Paladins 85. Τα περισσότερα από τα abilities του Paladins, βρίσκονται στο Global Agenda και κάποια από αυτά στο Smite και στο  Tribes (επίσης τίτλος των Hi-Rez Studios).

Σχεδόν όλα τα abilities του Overwatch μπορούν να βρεθούν σε οποιοδήποτε παλιότερο FPS game. Με όλο το marketing που έπεσε για το Overwatch, πολλοί άνθρωποι όπως λέει ο Harris, δεν κατάλαβαν ότι κάποια classes όπως ο Ruckus (Mech), ήταν playable στο Paladins πολύ πριν εμφανιστεί κάτι παρόμοιο στο Overwatch aka D’va.

 

Ο ίδιος αναφέρει ότι βασικά mechanics που έχει σήμερα το Overwatch, εμφανίστηκαν πρώτα στο Global Agenda.

  • Multiple classes
  • Ultimates per class that build up
  • Combination of Shooter with unique class abilities
  • Game modes for Payload, Capture, KotH
  • Class structure with Tanks, Support, Defense, Attack
  • Skins, Emotes
  • Account/class leveling

Τέλος παρέθεσε ένα screenshot, που είχε πάρει Redditor το 2013, από το Launcher του παιχνιδιού, που δείχνει τον Knight που αργότερα έγινε ο Fernando και την Archer που εξελίχθηκε σε Cassie.

2013 launcher

 

Και μαζί με το screenshot, παρέθεσε ένα video που δείχνει τα Chests και τα περιεχόμενα, πολύ πριν η Blizzard προσθέσει κάτι τέτοιο.

 

Με όλα αυτά τα στοιχεία και τα λεγόμενα του Harris, θα πρέπει να βγει να απαντήσει και κάποιος υπεύθυνος από την Blizzard. Ποια είναι η γνώμη σας;

 

 

FacebooktwitterredditpinterestlinkedinmailFacebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Community Manager of Teamingame.gr