Diablo III – Η εξέλιξη του Item Comparison

Σήμερα θα δούμε την εξέλιξη του Item Comparison από την αρχή του Diablo III, πριν τέσσερα χρόνια, έως σήμερα.

Για πολλούς παίχτες του Diablo, μια από τις προκλήσεις του παιχνιδιού είναι η σωστή επιλογή αναβαθμίσεων ως αναφορά τα αντικείμενα που πέφτουν.

Για να ξέρει ένας παίχτης τι αντικείμενο χρειάζεται ακριβώς για να γίνει πιο δυνατός ο χαρακτήρας του θέλει αρκετή γνώση και μπορεί για κάποιον αρχάριο παίχτη να είναι μια διαδικασία δύσκολη.

Στην αρχή του Diablo III τα Legendary αντικείμενα δεν ήταν πάντα η προφανής επιλογή για αναβάθμιση καθώς υπήρχαν κάποια κίτρινα τα οποία δίνανε καλύτερα στατιστικά πολλές φορές.

 

Diablo III Item Comparison 1

 

Με την μεταφορά του Diablo III σε κονσόλες, δημιουργήθηκαν νέες δυσκολίες στον τομέα των αναβαθμίσεων και σύγκρισης αντικειμένων.

Επειδή στο co-op η ομάδα του Diablo δεν ήθελε να σταματάει η διασκέδαση μέχρι να βρει ο κάθε παίχτης πιο αντικείμενο θα είναι καλύτερο για τον χαρακτήρα τους, σκέφτηκαν πως ήταν η ώρα να εισάγουν ένα νέο feature στο παιχνίδι.

 

Diablo III Item Comparison II

 

Έτσι δημιουργήθηκε το πρώτο concept του tooltip σύγκρισης αντικειμένων εντός του παιχνιδιού. Στο τέλος θέλαμε οι παίχτες να κάνουνε τις επιλογές μόνη τους για το κάθε αντικείμενο αφότου έχουν πάρει τις κατάλληλες πληροφορίες μέσω του tooltip και έτσι στις κονσόλες προστέθηκε το Quick Equip.

Για να γίνεται η σύγκριση πιο εύκολα προστέθηκαν τρία γενικά στατιστικά: Το Life, το Damage και το Protection.

Με αυτές τις αρχές οι περισσότεροι παίχτες έκαναν τις επιλογές τους για τα αντικείμενά τους, οπότε έμεινε αυτό το σύστημα με τις περισσότερο γνωστές κατηγορίες να εμφανίζονται έτσι ώστε να γίνεται με μια γρήγορη ματιά η σύγκριση και να είναι εύκολο από τον αρχάριο παίχτη μέχρι και τον βετεράνο να το χρησιμοποιήσει.

 

Diablo III Item Comparison III

 

Λίγο πριν κυκλοφορήσει το Reaper of Souls, κυκλοφόρησε το Patch 2.0.1 το οποίο εισήγαγε πολλά νέα συστήματα στο παιχνίδι για να γίνει η κατάλληλη προετοιμασία για το expansion.

Μια από τις αλλαγές ήταν η αντικατάσταση του Life και του Protection με νέα και καλύτερα stats. Στην θέση τους; Το Healing και το Toughness.

Το Toughness προοριζόταν στον συνολικό υπολογισμό του Effective Health Pool (EHP). Αυτή είναι μια απλοποιημένη περίληψη του survivability του χαρακτήρα βασισμένη στα στατιστικά όπως το maximum Life, το Armor, τα Resistances, το Dodge, και άλλου είδους damage reduction.

Παρομοίως και το Healing, ήταν το στατιστικό που έδινε τις πληροφορίες για το πόσο γρήγορα μπορεί ο χαρακτήρας να ανακτήσει το health του.

Αυτά τα νέα stats έγιναν αμέσως κατανοητά από τους παίχτες οπότε η μετάβαση από τα προηγούμενα έγινε ομαλά. Όμως, κάποια από τα πιο τυχαία stats όπως το Life Per Kill, προκάλεσαν το μπέρδεμα την σύγχυση και το μπέρδεμα των πληροφοριών που δίνονταν στους παίχτες.

Έτσι λοιπόν ήρθε μια νέα αλλαγή με τον ερχομό του Patch 2.1.2.

 

Diablo III Item Comparison IV

 

Το Toughness έμεινε όπως ήταν, αλλά το Healing αντικαταστάθηκε από το Recovery, επειδή το όνομα αντικατόπτριζε καλύτερα τον σκοπό του στατιστικού.

Στην τωρινή κατάσταση του Diablo III, τα στατιστικά δίνουν αρκετές πληροφορίες οι οποίες είναι χρήσιμες από τον μέσο παίχτη και τους βοηθάει να κάνουν τις απαραίτητες συγκρίσεις και επιλογές αντικειμένων, γνωρίζοντας πια από αυτά είναι αναβαθμίσεις για τον χαρακτήρα τους.

Αυτό το Feature ήταν τόσο χρήσιμο που η ομάδα του Diablo έλαβε πολλά request για να υπάρξει παρόμοια σύγκριση για τα αντικείμενα των follower, πράγμα που πραγματοποιήθηκε με το Patch 2.4.0.

 

Kohar over and out!

Source: Battle.Net

 

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio