Blizzard: Περισσότερες ώρες από το Facebook έχουν σπαταλήσει οι fans στα παιχνίδια της

author image από Katri | News | 0 Comments | 02 Σεπ 2016

Η Blizzard είναι αναμφίβολα η πιο πετυχημένη εταιρία στο gaming industry για το 2016. Μετά από 2 πετυχημένα launches (αυτά του Overwatch και του WoW: Legion) δεν είναι τυχαίο που έχει αρχίζει να συγκρίνεται με κολοσσούς στο χώρο του διαδικτύου ακόμα και αν δεν είναι στον ίδιο τομέα. Σύμφωνα με στατιστικά που συγκέντρωσε η Market Realist, η Activision Blizzard Inc. μάζεψε περίπου 42δις ώρες παιχνιδιού και θέασης συνολικά σε όλους της τους τίτλους μέσα σε περίοδο 12 μηνών, η οποία τελειώνει το πρώτο τετράμηνο του 2016.

Το Facebook συνολικά έχει 37δις ώρες αυτό το χρόνο σε θέαση βίντεο, τα οποία είναι η κύρια ενασχόληση θέασης στο διάσημο μέσο δικτύωσης. Επιπλέον, η Blizzard είναι πολύ κοντά στο να περάσει και τις ώρες προβολής στο Netflix, το οποίο έχει 42,5δις ώρες (διαφορά γύρω στις 500 εκατομμύρια ώρες).

Να σημειωθεί ότι στις μετρήσεις περιλαμβάνονται και τα παιχνίδια της Activision αλλά και της King, όπως το Candy Crush Saga.

 

Πηγή: PvpLive

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Reviewer και Editor. Μεγάλη φαν του Binding of Isaac και γενικά των indie games. Κάποια μέρα θα ήθελε να γίνει ο Big Boss του Metal Gear Solid!

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio