5 λόγοι για τους οποίους το Dishonored 2 πρέπει να είναι στο wishlist σου

Λίγες ώρες μας χωρίζουν πλέον από το release του Dishonored 2, όπως προδίδει η έντονη διαφημιστική καμπάνια της Arkane Studios/Bethesda. Συνεπώς, με τον χρόνο να μετρά αντίστροφα, είπα να αναφέρω 5 λόγους για τους οποίους θα έπρεπε να ανυπομονείτε.

Πριν αρχίσω, να αναφέρω πως το Dishonored ήταν το παιχνίδι της χρονιάς μου, για το 2012. Έχω μία ιδιαίτερη αγάπη για το φρέσκο IP της Arkane Studios, και έχω αφιερώσει αρκετές ώρες σε αυτό ( έως σήμερα ). Σκοπός μου, δεν είναι σε καμία περίπτωση να σπρώξω αναγνώστες σε μία αγορά, ούτε να δηλώσω με σιγουριά ότι το Dishonored 2 θα είναι αψεγάδιαστο. Μην αμφιβάλλετε πως θα είμαι ο πρώτος, που θα υπογραμμίσει τα κακώς κείμενα του Dishonored 2, σε ερχόμενο review. Κυρίως θα ήθελα, άτομα που δεν είχαν την ευκαιρία να πιάσουν το πρώτο Dishonored ( και τα εκπληκτικά DLC του ) ή, οι σκεπτικοί για αυτό το 2 που δεσπόζει δίπλα από το Dishonored, να έχουν μία ιδέα για το τι μπορούν να περιμένουν.

 

5. Ένα φρέσκο Steampunk setting.

Με τον ερχομό του, το Dishonored, μας σύστησε στο ιδιαίτερο setting του, την πόλη Dunwall και την ευρύτερη Empire of the Isles. Με κάθε ευκαιρία το Dishonored έδινε πολλαπλά επίπεδα στην πολυπλοκότητα του κόσμου του, είτε μέσω βιβλίων ή διαλόγων κλπ. Ακούσαμε για νησιά γεμάτα πυκνές ζούγκλες με μυστικά θαμμένα για αιώνες, νησιά όπου κυριαρχούν η μαγεία και λατρεία του αινιγματικού Outsider. Το steampunk setting του Dishonored δανείζονταν πολλά στοιχεία από το θρυλικό Thief.

Η διαφορά όμως εντοπίζεται στο γεγονός ότι το Dishonored επέλεξε μια Βικτωριανή παλέτα έναντι της Μεσαιωνικής/Clockpunk του Thief. Έτσι το Dunwall σχεδιάστηκε με βάση το Λονδίνο ( της περιόδου 1800-1900 ), με μία ιδιαίτερη τεχνολογική άνθιση. Σε αντίθεση με ότι βλέπουμε όμως συνήθως, η πηγή αυτής της άνθησης δεν ήταν ο ατμός ή ηλεκτρισμός. Όχι το Dishonored οφείλει την τεχνολογική του επανάσταση στο whale oil, μία αρκετά πρωτότυπη ιδέα. Το Dishonored 2 δε χάνει χρόνο να επεκτείνει το lore του προκατόχου του αλλάζοντας, το χώρο που λαμβάνουν χώρα τα δρώμενα της αφήγησης. Έτσι από την πρωτεύουσα του Dunwall η πλοκή εδράζεται στην παραθαλάσσια Karnaca. Δίνοντας ένα φρέσκο οπτικά setting από τα γνώριμα σοκάκια του Dunwall, μία πιο μεσογειακή τοποθεσία, με την αντίστοιχη παλέτα χρωμάτων.

 

Dishonored-top-5

Dunwall

 

Dishonored-top-5-2

Dunwall

Dishonored-top-5-3

Karnaca

dishonored-top-5-4

Karnaca

4. Τα DLC του Dishonored.

Ίσως περίεργος λόγος εκ πρώτης όψεως, αλλά ακούστε με λίγο. Με το release του Dishonored, η Arkane Studios υποσχέθηκε τρία κομμάτια επιπλέον υλικού. Το arcade challenge room Dunwall city trials ήρθε πρώτο ικανοποιώντας το κομμάτι των πιο σκληροπυρηνικών fan. Και μετά μία μικρή σιωπή κάλυψε την Arkane Studios σχετικά με τα επόμενα 2 story DLC. Ένα μικρό διάλειμμα μετά, και μάθαμε πως τα επόμενα 2 θα είχαν έναν διαφορετικό κεντρικό ήρωα ( τον διαβόητο Daud ) και θα αποτελούν μία ολοκληρωμένη ιστορία, σπασμένη στα δύο. Για να μην τα πολυλογώ, πολλά screenshots και trailer μετά, το Knife of Dunwall έπεσε στα χέρια μου και οι εντυπώσεις ήταν θετικότατες.

Dishonored top-5-7

Η Arkane έδειξε μια εκπληκτική προσαρμοστικότητα και διάθεση για εξέλιξη μέσα από τα DLC, Knife of Dunwall  & Brigmore Witches. Από το level design που είχε μεγαλύτερη συνοχή, και ήταν φτιαγμένο να εξυπηρετεί ακόμη περισσότερες προσεγγίσεις, μέχρι την πλοκή που είχε πιο ενδιαφέροντες χαρακτήρες, όλα έδειχναν ένα φρέσκο Dishonored. Η Arkane έδωσε φωνή στον πρωταγωνιστή Daud, κάνοντας τον πιο αγαπητό από τον «μουγκό» Corvo. Αλλά για έναν καλό πρωταγωνιστή απαιτείται και ένας καλός ανταγωνιστής. Τον ρόλο αυτό εκπλήρωσε η αινιγματική Delilah, η οποία κατάφερε να εξάψει την φαντασία και τον τρόμο μέσα στον παίκτη. Είτε μέσω της αινιγματικής ιστορίας της ή μέσω της ανατριχιαστικής σύναξης μαγισσών που διοικούσε. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι θα επιστρέψει ως κεντρικός αντίπαλος των Corvo & Emily στο Dishonored 2.

Dishonored-top-5-5

 

Dishonored-top-5-8

Delilah Brigmore Witches

 

 

Dishonored-top-5-9

Delilah Dishonored 2

Τα DLC έδειξαν τη δυναμική της Arkane, η οποία πρόσφερε έναν νέο χαρακτήρα με νέες δυνάμεις, οι οποίες ήταν γνώριμες αλλά ταυτόχρονα και άγνωστες. Πρόσφερε εκπληκτικά levels που έθεταν νέες προκλήσεις για τον παίκτη και πρόσφεραν ακόμη πιο πολλούς τρόπους διεκπεραίωσης. Αλλά πάνω από όλα άκουσαν και έλαβαν υπόψιν όλα τα παράπονα των παικτών, σχετικά με το κεντρικό παιχνίδι, και πειραματίστηκαν σε σωστές κατευθύνσεις.

3. Level Design με «μυρωδιά» από τα παλιά.

Το Dishonored είναι περιβόητο για την επιρροή του από θρυλικούς τίτλους όπως το Thief και το Deus Ex. Ένα ζωτικό κομμάτι αυτών των τίτλων ήταν το φανταστικό level design, το οποίο έθετε συνεχώς νέες προκλήσεις στον παίκτη, και στη γκάμα εργαλείων, που είχε στη διάθεση του. Το Dishonored συνεχίζει την παράδοση, φτιάχνοντας πολύπλοκα level που ενθαρρύνουν κάθε δυνατή προσέγγιση, χωρίς να αποκλείουν κάποιο playstyle. Εκεί βρίσκεται και η μαγεία του Dishonored, δεν υπάρχει λάθος τρόπος να περάσει κανείς κάποιο level και δεν συνιστάται κάποια προσέγγιση έναντι κάποιας άλλης. Αν και το stealth στοιχείο είναι ο πυρήνας του παιχνιδιού, οι λιγότερο αθόρυβοι παίκτες δεν τιμωρούνται ποτέ ( τουλάχιστον όχι στα κανονικά επίπεδα δυσκολίας ). Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το Dishonored είναι μία ελαφριά «μετενσάρκωση» του Thief, αφαιρώντας ένα σημαντικό σκληροπυρηνικό κομμάτι του stealth, αλλά κρατώντας ακέραια την κατασκευή των level. Σίγουρα με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν δύσκολο να έχουμε κάτι τόσο δαιδαλώδες, όπως τα level του Thief, αλλά το Dishonored φτάνει κοντά σε αυτά τα παλιά μεγαλεία.

 

2. Stephen Russell στο ρόλο του Corvo Attano.

Δεν χρειάζεται να εξηγήσω πολλά εδώ. Σε όσους δεν είναι γνωστός, ο Stephen Russell είναι η φωνή του Garrett των Thief.

Ο Stephen Russell, με τη φωνή του, προσέδωσε μία θρυλική υπόσταση στον χαρακτήρα των Thief ( των 3 πρώτων τουλάχιστον ) και μέχρι σήμερα παραμένει ο ρόλος, που τον προσδιορίζει ως έναν από τους καλύτερους voice actors. Είναι αλήθεια πως οι κυνικές ατάκες του Garrett μεγάλωσαν γενιές και τίποτα δε θα ήταν το ίδιο χωρίς αυτή την χαρακτηριστική φωνή. Νεότεροι μπορεί να γνωρίζουν τον Stephen Russell από τον ρόλο του ως Nick Valentine στο Fallout 4.

Το σημείο που θέλω να σταθώ εδώ είναι, πως η Arkane Studios όχι μόνο έλαβε υπόψιν την έντονη κριτική για τον άηχο πρωταγωνιστή της, αλλά έφερε και τον καλύτερο για το sequel.

 

stephenrussell

 

1.Ο Director, Harvey Smith.

Κλείνοντας θέλω να σταθώ στον κύριο λόγο, για τον οποίο πιστεύω το Dishonored 2 θα έχει το ίδιο επίπεδο ποιότητας, αν όχι μεγαλύτερο. Ο Harvey Smith, director του Dishonored 2, έχει μια μακροχρόνια καριέρα στη βιομηχανία των videogame. Μία καριέρα που φτάνει μέχρι ιστορικούς τίτλους όπως System Shock και Deus Ex. Θα σταθώ κυρίως στο Deus Ex όπου είχε, έναν πιο ζωτικό ρόλο, ως lead designer στο πλευρό του Warren Spector. Δουλεύοντας τότε με την Ion Storm, γνώρισε την αίσθηση ενός απίστευτα πετυχημένου τίτλου. Το Deus Ex θεωρείται κατά πολλούς, το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών. Με την δουλεία του στην Arkane και την έκδοση του Dishonored, βρέθηκε για μία ακόμη φορά στο επίκεντρο με την επιτυχία που γνώρισε ο τίτλος. Αλλά δεν επαναπαύτηκε, και μαζί με τον Raphael Colantonio, μας έδωσαν τα φανταστικά DLC του Dishonored, δείχνοντας τον συνεχόμενο πειραματισμό και εξέλιξη της Arkane.

Θέλω να καταλήξω στο συμπέρασμα, ότι ο Harvey Smith, δε χρειάζεται να ξεγελάσει μέσω μίας διαφημιστικής καμπάνιας έναν καταναλωτή. Έχει βιώσει δόξα και έχει δει πετυχημένους τίτλους να περνούν από τα χέρια του. Νομίζω πως απλά είναι ένας developer που θέλει να εξελιχτεί και να βγάλει ακόμη καλύτερο υλικό με την κάθε ευκαιρία.

Dishonored-top-5-10.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Γεννημένος το 92',σπουδάζω Βιολογία στη Θεσσαλονίκη, είμαι gamer από την κούνια, λάτρης των stealth games και μεγάλος fan των Soulborne games της FromSoft. Α και επισκέπτομαι το summoners rift συχνά για να feedarw συμπαίκτες, εχθρούς, τις πάπιες...

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio