Πατέντα απληστίας από την Activision

Νομίζω πως η φήμη της Activision έχει σπιλωθεί, αρκετά μέσα στα χρόνια, για μια μεγάλη μερίδα ενασχολούμενων με τα videogames. Η Activision μαζί με την EA, φέρουν για αιώνες το προσωπείο, της άπληστης εταιρείας με μη φιλικές για τον καταναλωτή, πρακτικές. Το άδικο matchmaking και η ύπαρξη gear, δίνει γένεση σε σύγχυση και μία δόση παράνοιας στους παίκτες. Μήπως μα βάζουν επίτηδες με καλύτερους παίκτες; υπάρχει κάποιο σύστημα εκεί πίσω που θέλει να με αναγκάσει να πληρώσω;

 

Τι γίνεται όμως όταν μία θεωρία συνωμοσίας παίρνει σάρκα και οστά;

 

Η Activision κατέθεσε αίτηση για πατέντα τον, Μάιο του 2015, στο United States Patent and Trademark office. Σύμφωνα με την πατέντα, το matchmaking θα τοποθετούσε συνειδητά νέους παίκτες ενάντια σε βετεράνους. Δεδομένων των progression system και τη μόδα των loot drops, ένα τέτοιο σενάριο φαντάζει εφιαλτικό. Το προβάδισμα όσων έχουν αφιερώσει περισσότερες ώρες είναι διττό, με το skill να ευνοείται και από καλύτερο gear. Στόχος είναι να ενθαρρύνεται ο νεόφερτος να ξοδέψει χρήματα για gear μέσω microtransactions, αφού έχει ποδοπατηθεί από ένα βετεράνο. Γνωρίζοντας τη ματαιότητα πολλών παικτών και την ανάγκη για bragging rights η Activision πατάει εκεί που πονάει.

 

Κακό game design επί πληρωμή

 

Όπως πολύ σωστά είπε ο EpicNameBro (κύρια πηγή για το παρόν άρθρο) η Activision θέλει να πατεντάρει το κακό game design. Κάνοντας επιχείρηση την κακή πρώτη εμπειρία ενός παίκτη, είναι διατεθειμένη να πετάξει τη διασκέδαση και το σωστό game design από το παράθυρο. Κάτι, που δεν προκαλεί ίσως έκπληξη σε ορισμένους, αλλά σίγουρα προκαλεί απέχθεια. Αν και μη ενεργή ακόμη, η αίτηση για μία τέτοια πατέντα αποτελεί πηγή θυμού από μόνη της. Είναι αρκετά ανησυχητική η προοπτική χρήσης ενός τέτοιο μοντέλου μελλοντικά, ειδικά από αγαπητές θυγατρικές εταιρείες, όπως η Blizzard.

Αν και προσωπικά έχω κάνει εμπάργκο σε ότι φέρει τη σφραγίδα της Activision. Η παρούσα πατέντα είναι τουλάχιστον εμετική, και ενσαρκώνει ότι πάει στραβά στη βιομηχανία. Είναι εύκολο να πει κανείς F*ck Konami ιδίως όταν εμπλέκεται ένας αγαπητός dev, όπως ο Kojima. Μάλλον όμως,  θα πρέπει το ίδιο σλόγκαν να χρησιμοποιείται το ίδιο εύκολα και για άλλους υπόπτους, που επειδή μας τροφοδοτούν με το ετήσιο FPS μας, περνάνε απαρατήρητοι. Αυτό που έχω να πω είναι ένα F*ck Activision και όσους ακολουθούν παρόμοιες πρακτικές.

Επίσης Blizzard, σε βλέπω και μη το σκέφτεσαι καν.

Πηγές

EpicNameBro: 

Η Πατέντα: http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO1&Sect2=HITOFF&d=PALL&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsrchnum.htm&r=1&f=G&l=50&s1=9789406.PN.&OS=PN/9789406&RS=PN/9789406

 

 

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Γεννημένος το 92'. Λάτρης των videogames με μία ιδιαίτερη συμπάθεια για τα stealth games. Γίνεται λίγο περισσότερο κυνικός με κάθε στραβοπάτημα της βιομηχανίας. Αν γνωρίζεις(και εκτιμάς) τα Legacy of Kain, Metal Gear Solid, Thief και Shadow of the Colossus, σε συμπαθεί λίγο παραπάνω.

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio