Η EA αποσύρει την Visceral Games και αναμορφώνει το Star Wars game

Η Electronic Arts ( EA ) κλείνει το στούντιο Visceral Games και πραγματοποιεί σημαντικές αλλαγές στο Star Wars, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρίας, Patrick Söderlund.

Η Visceral εργαζόταν πάνω σε ένα παιχνίδι δράσης-περιπέτειας, το οποίο βρίσκεται στο σύμπαν των Star Wars από το 2013. Τότε, όταν η EA και η Disney είχαν ανακοινώσει μια πολυετή συμφωνία. Έχει περιγραφεί ως μια «story-based, linear adventure» στο στυλ του Naughty Dog’s Uncharted. Με βάση τα σχόλια του Söderlund, η εταιρία κάνει μια «σημαντική αλλαγή» σε αυτόν τον τίτλο.

«Σε όλη τη διαδικασία ανάπτυξης, δοκιμάζουμε την ιδέα του παιχνιδιού με παίκτες, ακούγοντας τα σχόλια για το τι και πώς θέλουν να παίζουν. Αυτό συμβαίνει πάντα παρακολουθώντας στενά τις θεμελιώδεις αλλαγές στην αγορά», ανέφερε ο Söderlund. «Έχει γίνει σαφές ότι για να παραδωθεί μια εμπειρία, στην οποία οι παίκτες θα θέλουν να επιστρέψουν και να απολαύσουν για πολύ καιρό ακόμα. Πρέπει να στραφούμε στην σχεδίαση. Θα διατηρήσουμε την εντυπωσιακή οπτική, την αυθεντικότητα των Star Wars και θα επικεντρωθούμε να ζωντανέψουμε την ιστορία των Star Wars. Είναι σημαντικό να μετατρέπουμε το παιχνίδι συνεχώς, ώστε να υπάρχει μια ευρύτερη εμπειρία που επιτρέπει περισσότερη ποικιλία. Όλο αυτό στηρίζεται στις δυνατότητες του μηχανισμού Frostbite το οποίο επαναπροσδιορίζει τα κεντρικά στοιχεία του παιχνιδιού. Παρέχει στους παίκτες μια περιπέτεια αλα Star Wars μεγαλύτερης εμβέλειας και ευρύτερης εμβέλειας».

Αρχικά, είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει αργά μέσα στο οικονομικό έτος 2019 της εταιρίας, το οποίο εκτείνεται από τον Απρίλιο του 2018 έως τον Μάρτιο του 2019. Ωστόσο έχει αναβληθεί ξανά και ξανά χωρίς κάποια οριστική ημερομηνία. Η αλλαγή στο Star Wars Project της Visceral θα έχει ακόμη μεγαλύτερο αντίκτυπο στους ανθρώπους που εργάζονται στο στούντιο. Η EA κλείνει τα Visceral Games και άλλα στούντιο της EA θα αναλάβουν την ανάπτυξη του τίτλου Star Wars.

Ο Söderlund μεταξύ άλλον ανέφερε: «Μια ομάδα ανάπτυξης, από όλη την EA, θα αναλάβει την ανάπτυξη αυτού του παιχνιδιού. Ωστόσο θα βρίσκεται υπό την ηγεσία της EA Vancouver που έχει ήδη ασχοληθεί με το έργο. Το στούντιό μας Visceral Games σιγά σιγά θα κλείνει και τελικά θα χαθεί. Ταυτόχρονα είμαστε στην φάση μετατόπισης όσο το δυνατόν περισσότερων ομάδων και ατόμων σε άλλα έργα και ομάδες στην EA» .

Όταν ανακοινώθηκε ότι το Visceral ήταν από τα πρώτα στούντιο που εργάζονταν στο Star Wars Game άλλαξαν τα πράγματα πολύ. Φάνηκε ότι η Electronic Arts δεν προσέφερε πολλά στοιχεία για το έργο και ετοιμαζόταν για κάτι άλλο. Η EA και η Visceral ανακοίνωσαν επίσης ότι ο πρώην δημιουργός του Naughty Dog, Amy Hennig, εργάστηκε στον τίτλο, συν-γράφοντας την περιπέτεια Star Wars με τον Todd Stashwick. Η εταιρία έδειξε δυσχτυχώς μόνο μια σύντομη περιγραφή για το παιχνίδι στο E3 2016.

Ο επόμενος τίτλος Star Wars της EA χτυπά περίπου τον Νοέμβριο. Το Star Wars Battlefront 2 του DICE βρίσκεται σε εξέλιξη για το PlayStation 4, τα Windows PC και το Xbox One. Ο δημιουργός του Titanfall Respawn συνεργάζεται για το Star Wars μαζι με την EA.

Η Visceral Games ιδρύθηκε ως EA Redwood Shores το 1998. Το στούντιο άλλαξε το όνομά του το 2009 έγινε γνωστό για τις δουλειές του στο Dead Space franchise και στο Battlefield Hardline.

ΠΗΓΗ: Polygon

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Ονομάζομαι Μιχάλης "Strudel" Αμανατίδης και σπουδάζω Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε. Ασχολούμαι από μικρός με το "gaming" και μου αρέσει αφάνταστα να πειραματίζομαι με PC Hardware και Smartphones αλλά και να μαθαίνω καινούρια πράγματα για αυτά μέχρι να τα καταστρέψω.

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio