Αλλαγές σε Sejuani,Zac,Maokai.Νέα items,αλλαγές στα Supports

Με αφορμή τον ερχομό της Midseason 2017, ο Riot Meddler και η ομάδα του, προετοίμασαν το κοινό για τις αλλαγές που θα δούμε σύντομα. (Και θα είναι πολλές και μεγάλες)..

 

 Rift Herald

rf

Ενώ το buff του Rift Herald, είναι δυνατό και έχει μεγάλο αντίκτυπο στο παιχνίδι, δημιουργεί ένα σημαντικό πρόβλημα. Όταν κάποιος παίχτης έχει το buff, δεν γίνεται να νικηθεί εύκολα, οπότε τραβά την προσοχή αρκετών αντιπάλων. Το αρχικό σκεπτικό πίσω από το Rift Herald, είχε να κάνει με τον αντιπερισπασμό. Δηλαδή, όσο ο παίχτης με το buff, δημιουργεί πρόβλημα στους αντίπαλους, οι υπόλοιποι παίχτες από την ομάδα του, παίρνουν δράκους ή push-άρουν κάποιο lane. Κάπου στην μέση, το θέμα Herald, έγινε αδιάφορο, μιας και σε αρκετά παιχνίδια οι παίχτες δεν του δίνουν σημασία και επικεντρώνονται στους Δράκους. Με αυτό το σκεπτικό, το buff αλλάζει. Πλέον, το Rift Herald θα αφήνει το Herald’s Eye. Αυτό θα μένει στο invertory σας για λίγα λεπτά και θα δίνει Empowered Recall. Λίγο πριν λήξει το buff, πρέπει να χρησιμοποιήσετε το eye, προκειμένου να επιστρέψει το Herald στο Summoners Rift, υπό την σημαία της ομάδας σας και να πάει στο κοντινότερο lane. Εκεί θα λειτουργήσει ως πολιορκιτική μηχανή. Θα γκρεμίσει κτίρια, κάνοντας massive damage από απόσταση, μέχρι να τελειώσει την δουλειά του και να πάει η ομάδα σας για το επόμενο objective. Εάν οι αντίπαλοι σας, έχουν στην κατοχή τους το Herald, αυτό που θα πρέπει να κάνετε, είναι να το πολεμήσετε σαν ομάδα, όπως θα κάνατε μέσα στο pit. Θα παραμείνει tanky, οπότε θα πρέπει να την χτυπάτε στο μάτι της. Οι διαφορές που θα δούμε στο Herald, είναι ότι πλέον δεν θα χτυπάει τους αντίπαλους μιας και ο στόχος του θα είναι τα κτίρια και η καταστροφή τους. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν θα δέχεστε AoE damage. Θα είναι πλέον αδύναμο στο crowd control, ενώ το damage του θα είναι ανάλογο του health του.

 

 TANK UPDATE

Θα προστεθούν νέα mechanics στην Sejuani, στον Maokai και στον Zac. 

tank-update

  • Sejuani: Η Sejuani, έχει την δυνατότητα να είναι ταυτόχρονα barbarian warleader και heavy cavalry. Η ταυτότητα της στο παιχνίδι, έχει καθοριστεί από το Glacial Prison, μιας και όταν το χρησιμοποιεί σωστά σε ένα teamfight, μπορεί να γυρίσει το παιχνίδι. Ωστόσο τα υπόλοιπα skills, δεν την κάνουν θελκτική για τους παίχτες. Αυτό που θα γίνει είναι να δώσουν εργαλεία τέτοια, ώστε η ηρωϊδα να μπει για τα καλά στο παιχνίδι. Το Permafrost ξανασχεδιάζεται. Παθητικά η Sejuani και οι melee σύμμαχοι της, θα αφήνουν Frost στους αντίπαλους. Σε αντίθεση με την passive του Braum, η Sejuani, δεν χρειάζεται να stack-άρει. Όταν ο στόχος της έχει φτάσει τα max stacks, η Sejuani θα του κάνει point-and-click stun με το Permafrost. Θα πρέπει να επιτεθει στον παγωμένο στόχο και θα του κάνει damage. Εξακολουθεί να είναι δυνατή σε καταστάσεις 2v2 και 3v3. Όπως αναφέραμε παραπάνω, τα περισσότερα skills της, αναβαθμίζονται. Το Frost Armor θα προστατεύει εκείνη και το ζωάκι της, όταν ορμά στην μάχη και θα της δίνει bonus resistances και slow immunity. Το Winter’s Wrath θα είναι ένα διμερές swing/slam combo, το οποίο θα της επιτρέπει να κάνει strike και stack Frost σε οποιαδήποτε κατεύθυνση, ενώ παράλληλα το Bristle θα συνεχίσει να κινείται στο πεδίο της μάχης. Το Glacial Prison, δεν θα κάνει stun όλη την αντίπαλη ομάδα, αντιθέτως θα γίνεται μια έκρηξη, όπου θα γεμίζει το πεδίο μάχης σε μια ζώνη με slow, προκειμένου η Sejuani, να έχει τον χρόνο που χρειάζεται για να μπει σε Frost-stacking range.
  • Maokai:Maokai, δεν είναι ποτέ κακό ούτε καλό pick. Γι’αυτό τον λόγο θα αλλάξουν και τα skills του, με αποτέλεσμα να μην είναι βαρετός στον παίχτη που τον χειρίζεται. Τα Saplings θα κάνουν περισσότερο damage, όταν είναι σε κάποιο brush, με αποτέλεσμα να αποκτούν και στρατηγική αξία. Ταυτόχρονα θα προστεθούν νέα στοιχεία, που θα επιτρέπουν στον Maokai, να καθαρίζει πιο γρήγορα την ζούγκλα και να επιλέγει αυτός τις συνθήκες που θα δημιουργήσει teamfight. Καθορίζεται εκ νέου η ταυτότητα του Sap Magic ως passive. Πλέον ρυθμίζει ένα cooldown, ενώ παράλληλα ο Maokai, επιταχύνει τα spells του. Ωστόσο θα είναι ευάλωτος σε βασικές επιθέσεις ηρώων όπως η Fiora, ενώ θα είναι πιο ανθεκτικός σε ήρωες όπως ο Corki. Να σημειώσουμε εδώ, ότι η μεγαλύτερη αλλαγή που θα δούμε στον Maokai, αφορά την ultimate ικανότητα του η οποία έχει σχεδιαστεί από την αρχή. Το Nature’s Grasp, θα δημιουργεί ένα lane-wide wall από roots, που σιγά-σιγά, προχωράει. Κάθε ένα κλαδί δένει τον πρώτο αντίπαλο που χτυπάει. Το wall έχει τρομερές δυνατότητες σε ένα teamfight, όμως η αργή ταχύτητα του είναι αυτή που κάνει τον παίχτη να καθορίσει την στρατηγική του πριν χρησιμοποιήσει την ultimate. Η λογική του με λίγα λόγια είναι όμοια με αυτήν πίσω από την ultimate ικανότητα της Nami.
  • Zac: Ενώ είναι εντυπωσιακός χαρακτήρας, ο Zac έχει αδυναμίες οπότε του δίνουν κάποια εργαλεία crowd control. Μεγάλη αλλαγή θα δούμε στο Stretching Strikes. Προστέθηκε όπως βλέπετε και στο όνομα ένα «S». Τι σημαίνει αυτό; Ο Zac, ρίχνει ένα blob hand που κολλάει στον πρώτο αντίπαλο που χτυπά. Η επόμενη επίθεση του «κολλάει» και χρησιμοποιεί τα χέρια του για να χτυπήσει τους δύο στόχους που έχει κοντά του μεταξύ τους. Αλλαγή επίσης θα δούμε και στο Let’s Bounce! Στο cast, ο Zac λιώνει σε μια λακούβα κι έχει την δυνατότητα να κάνει charge up για λίγα δευτερόλεπτα. Αν βγει από την λακούβα χωρίς charge, θα αναπηδήσει σε ένα σημείο και θα κάνει knock back τους κοντινούς του αντίπαλους, όπως γίνεται και τώρα. Αν όμως μείνει στην λακούβα και κάνει charge, με το που θα βγει από εκεί, χτυπάει όλους τους αντίπαλους που είναι εκεί και θα τους πετάξει στο σημείο που έχει επιλέξει.

ITEMS S3 
 

 

 

  • Adaptive Helm: Δεν υπάρχει αντικείμενο με magic resist, ανάλογο με το Frozen Heart ή το Randuin’s Omen. Λόγω του κενού που υπάρχει σε αυτό το κομμάτι των items, κατά καιρούς η Riot, έχει προχωρήσει σε nerf στους mage. Όμως αποφάσισαν να πάρουν δραστικά μέτρα και δημιουργούν το Adaptive Helm. Το αντικείμενο αυτό θα είναι anti-sustained magic damage item. Όταν θα έχετε χτυπηθεί από ένα spell, το Adaptive Helm θα μειώνει το magic damage που δέχεστε . Αυτό θα σας προστατεύει απέναντι σε super-low cooldown abilities. 
  • Gargoyle Stoneplate: Τα περισσότερα durability items, δίνουν στα tanks γενική ανθεκτικότητα προκειμένου να επιβιώσουν στα teamfights. Ωστόσο δεν υπάρχει κάποιο αντικείμενο για τους ήρωες που θέλουν να κάνουν build ανάλογο για το 5v5. Το συγκεκριμένο αντικείμενο, θα έχει hybrid armor/magic resist, που όταν θα γίνεται active, θα δίνει bonus health ανάλογο του damage dealt (δεν είναι χρήσιμο όταν θέλετε να κάνετε 1v1). Ωστόσο όταν είστε περικυκλωμένοι από 3+ αντίπαλους το Stoneplate θα σας δίνει περισσότερο armor και magic resist, ενώ το active bonus health θα φτάνει στα ύψη.
  • Τα μεγάλα νούμερα του health, σε ορισμένα αμυντικά αντικείμενα, επιτρέπουν σε tanks και όχι μόνο, κάνουν πιο δύσκολο το kill. Για αυτό τον λόγο και θα αλλάξουν μερικά από τα ήδη υπάρχοντα αντικείμενα. Θα αλλάξει το health των Spirit Visage, Sunfire Cape, Dead Man’s Plate και Randuin’s Omen και θα μείνουν αποτελεσματικά, απέναντι σε συγκεκριμένυς τύπους άμυνας και damage. Επίσης θα μειωθεί και το health του Warmog’s Armor. Θα εξισορροπηθούν μερικά αντικείμενα που έχουν να κάνουν με το armor penetration items. Θα δωθεί προτεραιότητα στο armor, και η αξία του penetration θα αυξηθεί λίγο. Θα μειώσουν επίσης την ποσότητα του τις % penetration σε αντικείμενα και θα ρυθμίσουν την δυναμική άλλων τμημάτων που έχουν να κάνουν με το physical damage ecosystem, όπως τα crit και lifesteal items.

*Εντός των επόμενων patch,σύμφωνα με το Q&A που έκανε ο Meddler, θα δούμε αλλαγές και στην Rek’ Sai. Δεν θα είναι όμως μεγάλες, όπως αυτές που θα δούμε στα τρία παραπάνω tanks.

 

SUPPORT

Όπως είναι γνωστό, στο League of Legends, δεν αναγνωρίζεται εύκολα ο ρόλος του non-carry. Από αυτό υποφέρουν κυρίως τα Support, όμως επηρρεάζονται και άλλοι ρόλοι όπως τα tanks και οι split-pushers. Συνήθως, όταν κάνεις το καλύτερο για την ομάδα σου, σημαίνει ότι δίνεις όλα τα εργαλεία που χρειάζεται για να έρθει η νίκη. Όμως αυτό, αφήνει κάποια συγκεκριμένα roles να νιώθουν σαν πολίτες δεύτερης κατηγορίας.

Το KDA και το damage dealt to champions, είναι συνήθως το μέτρο σύγκρισης της επιτυχίας ανάμεσα στους παίχτες. Γι’αυτό τον λόγο θα αναβαθμιστεί το σύστημα προκειμένου να δημιουργηθούν ανάλογα μέτρα σύγκρισης για όλους τους ρόλους. 

Όσον αφορά το in-game, θα προστεθούν νέα VFX για να βλέπουν ποιος είναι αυτός που έριξε το summoner spell και ποιος χρησιμοποίησε αντικείμενο όπως το Mikael’s Crucible. Τα Crowd control effects θα πάρουν νέα effects. Στα νέα reworked status icons, τα effect types θα φαίνονται ως text, πάνω από τα champion health bars και θα φαίνονται στα summoner names, μέχρι να φύγουν τα effects. Έτσι οι παίχτες, θα παίρνουν καλύτερο feedback για την δουλειά που γίνεται με τα active items τους. Επίσης θα προστεθούν στα end-of-game stats, το πόσο κάνατε CCed στους αντίπαλους, πόσο αποτελεσματικό ήταν το warding και το counter-warding και πόσο damage αποτρέψατε μέσω των shields και των resistances. Κατά την διάρκεια της MidSeason, θα προστεθούν στα end-of-game stats, θέματα όπως πόσους θάνατους αποτρέψατε, πόσο heal κάνατε στους σύμμαχους και πόσο damage απορροφήσατε στους συμμάχους σας.

  • Support Quests:  Στο παρελθόν η Riot, έδωσε αντικείμενα στα supports που τους πρόσφεραν gold ή experience. Αργά ή γρήγορα όμως δημιουργήθηκαν προβλήματα μιας και άλλοι ρόλοι βρήκαν τρόπους για να τα εκμεταλλεύονται. Αυτή την φορά όμως, θα κοπεί το gold και το  experience στο μισό και θα δίνονται κατευθείαν rewards στα supports, τα οποία θα τους δίνουν δυνατά πλεονεκτήματα για το gameplay τους. Τα Quests, μοιράζονται την ίδια δομή. Αφού το support, συγκεντρώσει ένα ποσό με την passive του αντικειμένου που κατέχει, αυτή θα εξελίσσετε σε ένα νέο effect: 
    • Ancient Coin line: Παίρνει ένα elixir που δίνει αμέσως ένα skill point, όταν το καταναλώσετε (συνεχίζετε να έχετε max 18 skill points per game, αλλά αυτό σημαίνει ότι θα ολοκληρώσετε το leveling των abilities, όταν οι άλλοι είναι στο  level 17). Το takedown, των αντίπαλων champions δίνει gold και αναπληρώνει mana. Η passive που έχει αυτή την στιγμή (being near a minion when it dies) είναι βαρετή και δεν προσφέρει τίποτα για να χτίστει ένα quest. Γι’αυτό και θα επανασχεδιαστεί. Έτσι λοιπόν γίνεται – Nearby enemy minions occasionally drop coins when killed by anyone other than you, either restoring mana or granting gold on pick-up.- Όταν ένας συγκεκριμένος τύπος coin βγαίνει, ο επόμενος τύπος είναι διαφορετικός. Θα πρέπει να συγκεντρώσετε τα coins για να ολοκληρωθεί το quest.
    • Relic Shield line: Δίνει μια ασπίδα που αναπληρώνεται όταν είστε out of combat
    • Spellthief’s Edge line: Το tribute, σας δίνει ένα burst of movement speed

     

*Τις αλλαγές αυτές με πρόχειρους υπολογισμούς, θα τις δούμε στους Live Servers σε τρεις εβδομάδες, μιας και την επόμενη μπαίνει το patch 7,8. Το patch της MidSeason, είναι το 7,9.

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Σχόλια

σχολιάστε

Co-Owner and Community Manager of Teamingame.gr

SHARE THE LOVE

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Evolution Radio